Το clubhouse το έμαθα από μια φίλη που δουλεύει σε διαφημιστική. Μου έστειλε invitation (μόνο έτσι μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση) και μου είπε να το δοκιμάσω γιατί αξίζει. Και έτσι έκανα.
του Νίκου Μωράκη (editorial ΑΜ τεύχος #85)
Tι είναι όμως το clubhouse; Είναι μια εφαρμογή στα κινητά – μέχρι στιγμής μόνο για iphone χρήστες – που μπορείς να παρακολουθήσεις ή και να συμμετέχεις σε ανοιχτές ή κλειστές podcast συζητήσεις. Ακολουθείς τους ομιλητές που σε ενδιαφέρουν, εντάσσεσαι σε communities που σε αφορούν και αν θες, φτιάχνεις και δικά σου «δωμάτια» με φίλους προκειμένου να συζητήσετε θέματα που σας ενδιαφέρουν, διαμορφώνοντας το δικό σας κοινό.
Ακούγεται βαρετό; Και εγώ στην αρχή αυτό νόμιζα, αλλά τελικά δεν είναι. Και δεν είναι γιατί τις ώρες που είτε οδηγώ είτε μαγειρεύω είτε έχω πάει βόλτα να ηρεμίσω είτε καθαρίζω το σπίτι, φορώντας τα ακουστικά μου, μπορώ να ακούω συζητήσεις για θέματα που με ενδιαφέρουν. Πόσο cool!
Μάλιστα ένας φίλος με προσκάλεσε να γίνω speaker σε ένα δωμάτιο με θέμα τις «επενδύσεις» προκειμένου να μιλήσω για την ασφαλιστική αγορά και τα επενδυτικά προϊόντα της. Ασφαλιστής δεν είμαι, αλλά λόγω δουλειάς ξέρω τα βασικά και έτσι δέχτηκα. Είχαμε φτάσει να μας ακούν 150 άτομα! Από τότε μπαίνω και ακούω συζητήσεις που με ενδιαφέρουν.
Ξέρετε τι θεματικές δεν βρήκα;
Έστω και μια για να παραδεχτώ την αγορά μας. Ασφαλίσεις. Κανείς. Πέρα από μια ασφαλίστρια που βρεθήκαμε τυχαία σε μερικά «δωμάτια» αλλά και σαν ομιλητές, δεν έπεσε στην αντίληψή μου ούτε ένα «δωμάτιο» με θέμα τις ασφαλίσεις.
Η μόνη περίπτωση ήταν οι ιδρυτές της hellas direct που συμμετείχαν σε σχετική συζήτηση και μίλησαν για την αγορά, όμως οι ερωτήσεις που τους έκαναν εστίαζαν περισσότερο στο startup κομμάτι.
Γιατί όχι λοιπόν;
Γιατί να μη συμμετέχετε και εσείς σε αυτό το νέο trend; Αν θέλετε τη γνώμη μου είναι ένας ωραίος, έξυπνος, τρόπος να εξηγήσει ο κάθε ασφαλιστής στον κύκλο του τι προσφέρει αυτός ο κλάδος. Προσοχή! Όχι να πουλήσει, αυτό θα ήταν αμήχανο. Περισσότερο να εξηγήσει με απλά λόγια γιατί αξίζει να ασφαλίσει την υγεία του, το σπίτι του, την επιχείρησή του κ.λπ. Κατά τη γνώμη μου, η τεχνολογία δεν αλλάζει τον τρόπο που οι ασφαλιστές ασφαλίζουν τον κόσμο. Αλλάζει την επικοινωνία μαζί τους.
Πλέον, αντί ένας ασφαλιστής να πρέπει να πάει σε 10 σπίτια… μπορεί να μαζέψει 10 -20 άτομα σε ένα τέτοιο «δωμάτιο» και να τους απαντήσει σε κάθε ερώτηση ή απορία. Τι πιο παραγωγικό; Πρόκειται για έναν «έξυπνο» τρόπο αξιοποίησης της υπάρχουσας, δωρεάν τεχνολογίας.
Αν σας άρεσε, τότε δοκιμάστε το και κάντε με follow. Τo όνομά μου είναι @nickmorax.