Την πρόθεση του καταναλωτικού κοινού απέναντι στον ασφαλιστικό και τον τραπεζικό τομέα αποτυπώνει έρευνα της Ipsos βάσει της οποίας το 32% έχει ασφάλιση υγείας ενώ το 12% δηλώνει την πρόθεσή του μέσα στο επόμενο εξάμηνο να αποκτήσει ένα ασφαλιστήριο πρόγραμμα υγείας.
Ταυτόχρονα όσον αφορά τον τρόπο ασφάλισης το 42% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ενδιαφέρον για παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών και αγορά ασφαλιστικών προϊόντων online αντί της προσωπικής επαφής, ενώ 27% δηλώνουν ότι δεν είναι ακόμα σίγουροι για τον τρόπο που θέλουν να ακολουθήσουν.
Όπως δείχνει η έρευνα η οποία έγινε μέσα στο Μάιο σε δείγμα 803 ερωτηθέντων το 20% έχει ασφάλιση ζωής και το 8% έχει ασφάλιση κατοικίας, το 11% συνταξιοδοτικά προγράμματα, το 8% επενδυτικά προγράμματα και το 3% ασφάλιση επιχειρήσεων.
Επίσης το 8% δηλώνει την πρόθεσή του να αποκτήσει ασφάλεια ζωής, το 7% να ασφαλίσει το σπίτι του, το 7% να κάνει συνταξιοδοτικό πρόγραμμα, το 5% να κάνει επενδυτικό και το 1% να ασφαλίσει την επιχείρησή του.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την Synergon Partners, αφορούσε τις στάσεις και συμπεριφορές πολιτών και καταναλωτών μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας και παρουσιάστηκε σε panel στο οποίο τοποθετήθηκε και ο κ. Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife FFH.
Όπως είπε είμαστε στο μεταίχμιο που θα δούμε την προσέγγιση που θα υπάρξει. Σε γενικό πλαίσιο η αγορά έχει επανέλθει στο 80-85% των εργασιών της προ της πανδημίας και “εντοπίζουμε κυρίως δύο τάσεις μέσα από τα ασφαλιστικά δίκτυα – τράπεζες και διαμεσολαβητές-, πρώτον ότι προσεγγίζονται πιο στοχευμένα πελάτες και δεύτερον υπάρχει μεγαλύτερη επικοινωνία με το υφιστάμενο πελατολόγιο για cross-selling και upselling”.
Σε σχέση με τα κανάλια πώλησης εξήγησε ότι τόσο για την αγορά όσο για το aftersales service, υπάρχει η ανάγκη για ψηφιακά μέσα αλλά και για συμβουλή σε πιο σύνθετα και περίπλοκα προϊόντα. “Σε προϊόντα πιο απλά όπως η ασφάλιση αυτοκινήτου και κατοικίας οι απευθείας πωλήσεις θα αυξάνουν το μερίδιο αγοράς από την άλλη πλευρά σε μία ασφάλιση υγείας χρειάζεται ο συνδυασμός του digital και της ανθρώπινης επαφής με έναν επαγγελματία. Πρέπει η κάθε επιχείρηση να τηρήσει την αναγκαία ισορροπία ανάμεσα στη συνθετότητα του εκάστοτε προϊόντος, του προφίλ των πελατών και στο σε ποιο κανάλι πρέπει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση”.