ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Famous Brand η Interamerican στον ασφαλιστικό κλάδο

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
22/06/2011
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Η γνώμη των καταναλωτών, κατά την έρευνα του έγκριτου διεθνώς Reputation Institute – RMI Athens που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του ετήσιου θεσμού «Famous Brands, οι μάρκες με τη χρυσή φήμη», ανέδειξε φέτος κορυφαίο brand στον ασφαλιστικό κλάδο την Interamerican. Πρόκειται για την τέταρτη πρωτιά που κερδίζει η Interamerican στο σύνολο των έξι ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί από το 2005 και βασίζονται στην αυθόρμητη επιλογή που κάνει το αντιπροσωπευτικό δείγμα του καταναλωτικού κοινού, το οποίο ερωτήθηκε φέτος για μάρκες σε 33 συνολικά προϊοντικές κατηγορίες.

Η καλή φήμη, ως το σημαντικότερο άυλο περιουσιακό στοιχείο μιας επιχείρησης, αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε μια περίοδο δοκιμασίας της εμπιστοσύνης του καταναλωτή, όπως είναι η σημερινή. Ο Γ. Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican δήλωσε σχετικά: «H ανάδειξη της Interamerican σε famous brand ενισχύει την πεποίθησή μας ότι η στρατηγική προτεραιότητα της εστίασης στον καταναλωτή αποτελεί επιλογή που αναγνωρίζεται από το κοινό και αποδεικνύει την αξιοπιστία της εταιρείας, την οποία επιδιώκουμε να ενισχύουμε συνεχώς».

Διαβάστε Επίσης

Στον Γ. Κώτσαλο τo “Βραβείο Τιμής” των Insurance Awards Filippos Morakis 2025

Στον Γ. Κώτσαλο τo “Βραβείο Τιμής” των Insurance Awards Filippos Morakis 2025

Dec 17, 2025
Ανθεκτικότητα του επενδυτικού χαρτοφυλακίου σε περιβάλλον διεθνούς αβεβαιότητας

Ανθεκτικότητα του επενδυτικού χαρτοφυλακίου σε περιβάλλον διεθνούς αβεβαιότητας

Dec 17, 2025

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, σήμερα ένας στους δύο καταναλωτές φέρεται διατεθειμένος να μποϋκοτάρει ενεργά τις εταιρείες/μάρκες που τον απογοητεύουν για διάφορους λόγους (ποιότητα προϊόντων ή υπηρεσιών, αισχροκέρδια κ.λπ.), ενώ ένας στους δύο αναγνωρίζει ως στοιχείο κοινωνικής υπευθυνότητας τις προσιτές τιμές. Η διαχρονικά υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, η υποστήριξη προγραμμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας, η δημιουργία θετικής δημοσιότητας είναι παράγοντες που σε συνδυασμό με την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και την απουσία αρνητικής εμπειρίας του κοινού κτίζουν τη φήμη, όπως επισημαίνει ο Μ. Οβαδίας, Γενικός Διευθυντής του RMI Athens. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο.

Tags: Interamerican
new-cover-insurancegif

Related Posts

Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΣΑΠΕ: Πρόεδρος ο Κ. Ρούσσης – Το νέο ΔΣ

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”
Insurtech

Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πενιχρή η συμμετοχή των επιχειρήσεων στην ασφάλισή τους έναντι φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Πόσο τονώθηκε η ζήτηση στις ασφαλίσεις κατοικιών λόγω μειωμένου ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

1,3 εκατ. συμβόλαια περιουσίας είχαν οι Έλληνες το 2024

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Ατλαντική ένωση: Νέα Προϊόντα Ομαδικών Ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Atradius: Με ενισχυμένα έσοδα 8,3% και αυξημένη κερδοφορία πάνω από 10% το 9μηνο του 2024
Ασφάλιση Πιστώσεων Ειδήσεις & Νέα

Η Atradius Hellas στηρίζει τον ΣΕΒΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025

Comments 1

  1. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    14 years ago

    Κάνοντας διαδικτυακή έρευνα για τη συγκεκριμένη έρευνα και την εταιρεία ερευνών, προέκυψαν τα εξής. Δεν βρήκα ιστοχώρο της RΜΙ – Athens αλλά βρήκα ότι η έρευνα έχει γίνει δια λογαριασμό της “Hill & Knowlton” (leading international communications consultancy) η οποία διατηρεί γραφείο στην Αθήνα και προφανώς κάθε χρόνο πληρώνει τη συγκεκριμένη έρευνα, προφανώς για λογαριασμό των Ελλήνων πελατών της.
    Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1020 ατόμων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Άνοιξα τα τρία αρχεία παρουσίασης της φετινής έρευνας από το http://www.real.gr.
    Το 1ο παρουσιάζει τα στοιχεία της έρευνας και ενδιαφέρον έχει η φήμη των κλάδων. Μεταξύ των κλάδων, την καλύτερη φήμη έχει η ναυτιλία και ακολουθούν τρόφιμα-αναψυκτικά, τηλεπικοινωνίες, αεροπορικές, supermarkets, κλπ. Δυστυχώς ο ασφαλιστικός κλάδος έρχεται προ-τελευταίος (περνάμε μόνον τον κλάδο υγείας) με 12% καλή/πολύ καλή φήμη, 36% μέτρια φήμη, 52% αδύναμη/κακή φήμη… (παρακαλώ πολύ του χρόνου την ΕΑΕΕ να λάβει τα μέτρα της!)
    Το 2ο αφορά τους «χρυσούς νικητές» όπου παρουσιάζονται σε βάθρο κατάταξης χωρίς νούμερα. Για την ιδιωτική ασφάλιση 1)INTERAMERICAN, 2)ΕΘΝΙΚΗ (1η πέρυσι), 3)AXA (παρά τη σχετικά πρόσφατη αλλαγή ονόματος). Η ερώτηση που έγινε τηλεφωνικά ήταν «Από όλες τις μάρκες στην κατηγορία…, ποιες θεωρείτε ότι έχουν την καλύτερη φήμη στην Ελλάδα;» . Οι ερωτώμενοι μπορούσαν να αναφέρουν μέχρι 3 μάρκες αυθόρμητα – χωρίς τη βοήθεια λίστας. Καταδικάζω οποιονδήποτε κακοπροαίρετο συνειρμό μεταξύ αντιφατικών αποτελεσμάτων!
    Το 3ο παρουσιάζει δηλώσεις των μανατζερς των πρώτων εταιρειών.
    Πιστεύω ότι τώρα που αποκτήσαμε συνομοσπονδία, αξίζει να οργανώσουμε και εμείς οι διαμεσολαβητές μία έρευνα και να συμπληρώσουμε από ένα ερωτηματολόγιο ο καθένας! Ποιος ξέρει μπορεί να επηρεάσει ακόμη και τις προμήθειες…!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nat-cat-gif-300x250-v1gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Head of Group Life Business Development στην Groupama η Μ. Μαυρομμάτη

    Head of Group Life Business Development στην Groupama η Μ. Μαυρομμάτη

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συνέργεια δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην Υγεία, προς όφελος των πολιτών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στον Γ. Κώτσαλο τo “Βραβείο Τιμής” των Insurance Awards Filippos Morakis 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ