Τα «Famous Brands», η ετήσια θεσμοθετημένη έρευνα που διεξάγει η Tradelink Reputation Research για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα από το 2005 σε συνεργασία με τον έγκριτο διεθνή οργανισμό Reputation Institute, ανέδειξαν και φέτος την INTERAMERICAN πρώτη σε φήμη εταιρεία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Επισημαίνεται ότι ο ασφαλιστικός κλάδος συγκέντρωσε, μαζί με άλλες 9 κατηγορίες, τους περισσότερους διεκδικητές της ψήφου του κοινού και είχε συνεπώς υψηλότερο ανταγωνισμό. Η έρευνα, που διεξήχθη την περίοδο Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, περιελάμβανε 42 προϊοντικές κατηγορίες, με δυνατότητα αναφοράς 3 μαρκών ανά κατηγορία από κάθε ερωτώμενο.
Οι μάρκες που διεκδικούν τα «Famous Brands», όλες αναγνωρίσιμες, κρίνονται κυρίως με βάση το βαθμό ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, την έμπρακτη κοινωνική υπευθυνότητά τους και τη δημιουργία θετικής δημοσιότητας και «εμπειρίας».
Ο Γιώργος Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου INTERAMERICAN, αναφερόμενος σε αυτή τη διάκριση επισήμανε ότι «η πολύ θετική γνώμη του κοινού για την INTERAMERICAN επικυρώνει το στρατηγικό προσανατολισμό μας, που εκφράζεται με τη συνέπεια στις αρχές του επαγγελματισμού, της πελατοκεντρικότητας, της καινοτομίας με βάση τις ανάγκες για ασφάλιση των ευρύτερων κοινωνικών ομάδων στη χώρα μας, αλλά και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Η αναγνώριση αυτή αποτελεί επιβεβαίωση ότι επιτελούμε την αποστολή μας προς τη σωστή κατεύθυνση».