Όταν ακούς τη λέξη «μοντέλο» η πρώτη σου σκέψη είναι τα fashion catwalks και η μόδα.
της Στέλλας Ζουλινάκη, Life & Business Coach Insurance Mentor, EMCC Senior Practitioner, Μέλος HCCMA & EMCC, IG: @stellazoulinaki_makeyoufeel
Ιδιαίτερα όταν ακούς την λέξη Naomie, το μυαλό σου πηγαίνει κατευθείαν στην υπέροχη γαζέλα Naomi Campbell, που άφησε το στίγμα της στο χώρο της μόδας! Σήμερα θα γνωρίσεις μια άλλη Naomie, που θα σε βοηθήσει να απογειώσεις τον στρατηγικό σχεδιασμό της καριέρας σου!
Το Naomie είναι ένα σύγχρονο μοντέλο και το ακρωνύμιο προέρχεται από:
- Needs (Δεδομένες ανάγκες)
- Aims (Σκοποί)
- Objectives (Στόχοι)
- Methods (Μέθοδοι)
- Implementation (Εμπλοκή/ Εκτέλεση)
- Evaluation (Αξιολόγηση)
Needs: Παρατηρήστε ποιες είναι οι ανάγκες στη δεδομένη στιγμή και τι κενό υπάρχει στην Ελληνική Κοινωνία, ώστε το νέο σας project ή η προωθητική σας καμπάνια να απαντά σε αυτές τις ανάγκες και να απευθύνεται σε συγκεκριμένο target group, π.χ. συνταξιοδοτικό πρόβλημα – pension plan.
Aims: Εφόσον έχετε αποφασίσει ένα συγκεκριμένο project, διευκρινίστε ποιοι είναι οι συγκεκριμένοι σκοποί αυτού του project και τι θέλετε να έχετε πετύχει όταν υλοποιηθεί και πώς θα επηρεάσει αυτό τους αποδέκτες του, π.χ. σημερινοί 40άρηδες που με συμπληρωματική ιδιωτική σύνταξη θα επιτύχουν ένα καλύτερο βιοτικό επίπεδο όταν συνταξιοδοτηθούν.
Objectives: Αφορά πιο συγκεκριμένους στόχους. Μετατρέπετε το σχεδιασμό του project σε SMART στόχο, δηλαδή συγκεκριμένο, μετρήσιμο, επιτεύξιμο, ρεαλιστικό και χρονικά προσδιορισμένο/δεσμευτικό. Καθώς και πώς μπορεί να μετρηθεί η επιτυχία του project, ποια είναι τα αποτελέσματα που θα δικαιώσουν την προσπάθεια σας, π.χ. αύξηση ετήσιας παραγωγής με συγκεκριμένο ποσοστό ή ποιοτική αναδιάρθρωση του χαρτοφυλακίου σας.
Methods: Ποιες μεθόδους θα χρησιμοποιήσετε για την εκπλήρωση του στόχου; Σχεδιάστε αναλυτικά όλα τα επόμενα βήματα, π.χ. marketing plan, προβολή στα social media ή cross selling.
Implementation: Πόσο καιρό θα διαρκέσει το project; Πόσοι πόροι θα απαιτηθούν; Θα χρειαστεί να εμπλακούν και άλλοι; π.χ. υποστηρικτική ομάδα.
Evaluation: Κάθε πότε θα κάνετε αξιολόγηση; Πώς θα αντιμετωπίσετε τις αντιδράσεις των εν δυνάμει πελατών και πώς θα τις χρησιμοποιήσετε για τη βελτιστοποίηση της προσέγγισής σας; Πώς θα ξέρετε ότι το project πέτυχε ή απέτυχε τους στόχους του;
Εάν ακολουθήσετε όλα τα παραπάνω βήματα το σίγουρο είναι ότι θα επιτύχετε αποτελέσματα που θα δικαιώσουν την προσπάθεια σας, θα επιβραβεύσουν την οργάνωσή σας και θα σας δημιουργήσουν ένα νέο mindset για δομημένο τρόπο λειτουργίας και οργάνωσης. Τι λέτε αξίζει να «γνωρίσετε» την ΝΑΟΜΙΕ;
Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις