Η Data Communication κατέκτησε μια ακόμα σημαντική διάκριση με την ανακήρυξή της ως «Εθνικός Πρωταθλητής» (National Champion) στον 8ο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό European Business Awards στην κατηγορία Customer Focus, μεταξύ 24.000 επιχειρήσεων από 33 Ευρωπαϊκές χώρες. To βραβείο απονέμεται σε Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που διακρίνονται για τη βαθιά κατανόηση των αναγκών του πελάτη και βασίζουν την ανάπτυξή τους στη βέλτιστη εξυπηρέτησή του.
Επιπλέον, η Data Communication συμμετέχει δυναμικά στο 2ο γύρο του διαγωνισμού προσκαλώντας το κοινό να παρακολουθήσει το video-παρουσίαση της εταιρείας στο linkhttps://www.businessawardseurope.com/vote/detail/greece/10610 και να υποβάλει την ψήφο του μέχρι τις 24 Φεβρουαρίου, αναδεικνύοντάς την ως National Public Champion της Ελλάδας.
Η διάκριση στον καταξιωμένο θεσμό των European Business Awards είναι ιδιαίτερα τιμητική για την Data Communication και δικαιώνει τη συνεπή, από την ίδρυσή της το 1987, παρουσία στην αγορά πάντα με επίκεντρο τη συνεχή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πελάτη. Επενδύοντας σε τεχνολογίες αιχμής, στην επιμόρφωση του προσωπικού της και σε πρωτοποριακές μεθόδους παροχής υπηρεσιών υποστήριξης, εκπαίδευσης και ενημέρωσης έχει κατορθώσει να καλύψει απόλυτα τις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών της. Η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης και εξυπηρέτησης του πελάτη είναι συνεχής διαδικασία και υλοποιείται βάσει της μεθοδολογίας Customer Care 360o την οποία έχει αναπτύξει η Data Communication.
Ας σημειωθεί ότι η Data Communication έχει πρόσφατα διακριθεί για την ποιότητα των υπηρεσιών της στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, όπου κατέκτησε την 1η θέση στις κατηγορίες «Ομάδα της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Front Line» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς: Μικρή ομάδα έως 40 φυσικά πρόσωπα».
Η κ. Ζωή Δουζένη, Executive Vice President τηςData Communication, δήλωσε: «Η τιμητική διάκριση της DataCommunication στο σημαντικό αυτό διαγωνισμό είναι μία ακόμα, σε Ευρωπαϊκό επίπεδο αυτή τη φορά, επιβεβαίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της εταιρείας μας προς τον πελάτη. Από το 1987 η DataCommunication έχει θέσει ως κύριο στόχο της την ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη εφαρμόζοντας την πολιτική Customer Care 360ο,που περιλαμβάνει μια σειρά συγκεκριμένων, χρονικά προσδιορισμένων και επαναλαμβανόμενων δραστηριοτήτων και υπηρεσιών σε επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης, ώστε να διασφαλίζεται ότι ο πελάτης μας θα είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την 1η ημέρα της συνεργασίας του μαζί μας».