Ταχύτατη ήταν η ανταπόκριση των υπηρεσιών της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας της INTERAMERICAN, σε περιστατικό τραυματισμού που έχρηζε διακομιδής σε νοσηλευτική μονάδα. Συγκεκριμένα, η ασφαλισμένη Μ.Α. υπέστη κατά την Παρασκευή 17 Ιουλίου σοβαρό κάταγμα λεκάνης. Η παθούσα διακομίσθηκε με ασφάλεια, με αποστολή υγειονομικού αεροπλάνου που διέθεσε η Εταιρεία, από τη Μυτιλήνη στη Γενική Κλινική της Θεσσαλονίκης. Η διακομιδή ολοκληρώθηκε μόλις σε 2 ώρες και 20 λεπτά από τη στιγμή της κλήσης για βοήθεια!
Η INTERAMERICAN στον τομέα της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας έχει ηγετική παρουσία, με ιδιαίτερα μεγάλη δραστηριότητα διαχείρισης περιστατικών και πλήθος διακομιδών. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά τη διάρκεια των 23 ετών λειτουργίας της υπηρεσίας έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 3.600 διακομιδές με ελικόπτερο ή αεροπλάνο – πολλές από αυτές κρίσιμες για την υγεία και τη ζωή των μεταφερθέντων. Φέτος, κατά το πρώτο εξάμηνο η INTERAMERICAN ανταποκρίθηκε σε 57 κλήσεις για διακομιδή με εναέριο μέσο, ενώ τα περιστατικά που διαχειρίστηκε συνολικά η Εταιρεία παρέχοντας άμεση ιατρική βοήθεια, κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου έφθασαν τα 11.691.
Αυτό θα πει ασφάλιση. Όταν έρθουν τα δύσκολα να είναι δίπλα σου η εταιρία και να προσφέρει όσα χρειάζεσαι
to pistepsame….
Να το… “pistepsete” αγαπητέ, διότι το δημοσίευμα αναφέρεται με στοιχεία (αρχικά παθόντος, από και προς συγκεκριμένο νοσοκομείο, χρόνο-τόπο, διάγνωση), ενώ η συγκεκριμένη εταιρία, από όσα διαβάζω στις ανακοινώσεις της, είναι η μοναδική στην αγορά που εκδίδει 2-3 φορές το χρόνο τακτικές αναφορές με λεπτομερή στοιχεία υπηρεσιών άμεσης βοήθειας (διακομιδές, επεμβάσεις κ.λπ.) που επιβεβαιώνονται από τις καθ’ υποχρέωση καταγραφές του συντονιστικού της κέντρου. Εξάλλου, το ίδιο Δελτίο αναφέρει και αριθμό φετινών περιστατικών αλλά και στο βάθος 20 χρόνων, ειδικά σε αεροδιακομιδές (ποιά άλλη εταιρία θα μπορούσε να συγκριθεί; Γι’ αυτό δεν δίνουν στοιχεία). Αν θέλετε, διαβάστε σχετικό μεταγενέστερο Δελτίο άλλης εταιρίας, που έσπευσε να αντιγράψει το θέμα παρουσιάζοντας δική της εξυπηρέτηση σε ένα περιστατικό: κανένα στοιχείο, γενικολογία ότι είναι κοντά στον πελάτη. Προφανώς, εσείς ξέρετε γιατί “pistepsate” την ανακοίνωση της INTERAMERICAN, που στον τομέα της άμεσης βοήθειας απέχει παρασάγγας… Δεν είναι κακό να το αναγνωρίζουμε, δείχνει υγιή σκέψη.
Sofia