H Οδική Βοήθεια της Interamerican εξυπηρέτησε 62.097 περιστατικά το α’ τρίμηνο του έτους, ενώ η Εταιρεία, οργάνωσε το Σάββατο 27 Απριλίου, στο Car Point, πρότυπο Κέντρο Εξυπηρέτησης και Αποζημιώσεων που διαθέτει, ενημερωτικό σεμινάριο Οδικής Ασφάλειας στο οποίο πιστοποιήθηκαν για τη συμμετοχή τους 65 πελάτες της Εταιρείας. Πέρα από τα σημαντικά μαθήματα για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς που πήραν από τον Ιαβέρη, βετεράνο οδηγό αγώνων αυτοκινήτου στρατευμένο στην προσπάθεια για τον περιορισμό των τροχαίων δυστυχημάτων και σταθερό συνεργάτη της Interamerican, οι συμμετέχοντες είχαν και το προνόμιο ενός πλήρους τεχνικού ελέγχου του αυτοκινήτου τους που τους προσέφερε στο σύγχρονο, ιδιόκτητο συνεργείο της η Εταιρεία.
Η πρωτοβουλία της Interamerican με αξιοποίηση των υποδομών της για το τεχνικό σκέλος ήταν μέρος σειράς ενεργειών για την πρόληψη των τροχαίων δυστυχημάτων, λίγες ημέρες πριν την έξοδο εκδρομέων κατά τις ημέρες του Πάσχα, που δυστυχώς είναι κάθε χρόνο αιματηρή. Η εταιρεία σε αυτό το πλαίσιο ανέπτυξε εκδηλώσεις για την ασφαλή οδήγηση θεωρητικού και πρακτικού περιεχομένου και στην Πάτρα, στις 20 και 21 Απριλίου, ενώ συμπράττει με τη ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ για την παροχή των βασικών πληροφοριών για μέτρα πρόληψης, με εντυποδιανομή στους δρόμους της νοτιοδυτικής Ελλάδας κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα, τόσο όσον αφορά στην οδήγηση όσο και στον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Παράλληλα, η Οδική Βοήθεια της Interamerican θα θέσει σε εφαρμογή και φέτος το σχέδιο ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών τροχαίων δυστυχημάτων, με παρουσία οχημάτων του στόλου της και τεχνικού προσωπικού σε κομβικά σημεία των εθνικών οδικών αξόνων και με την υπηρεσία Autohelp σε επιφυλακή για την ολοκληρωμένη επιτόπου διαχείριση των περιστατικών. Στην οδική βοήθεια, η Interamerican εξυπηρέτησε κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους συνολικά 62.097 περιστατικά.