Σε συνέντευξη Τύπου που οργανώθηκε χθες στο ξενοδοχείο «King George» η Διοίκηση της Interamerican παρουσίασε τα αποτελέσματα του 2009, τα οποία, λαμβάνοντας υπόψη την Οικονομική Κρίση, είναι πράγματι εντυπωσιακά. Το σύνολο των μεικτών Ασφαλίστρων έφτασε τα 529 εκατ. ευρώ, αύξηση 8,% σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά, εκ των οποίων τα 286,17 εκατ. ήταν του Κλάδου Ζωής & Υγείας και τα 207,17 του Κλάδου Ζημιών. Σημειωτέον ότι για πέμπτη συνεχή χρονιά η Interamerican παρουσιάζει Κέρδη. Και η Οδική Βοήθεια πήγε καλά το 2009 και συγκέντρωσε 36,11 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 16,3% σε σχέση με το 2008. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, Γεώργιος Κώτσαλος, μιλώντας για τα στοιχεία του 2009, δήλωσε ότι δεν περιλαμβάνουν Ασφάλιστρα από μεταγραφές από τις 5 Εταιρείες που έκλεισαν! Ένα άλλο σημαντικό και δύσκολο επίτευγμα της Διοίκησης ήταν ο περιορισμός των εξόδων, που μειώθηκαν κατά 17%.
Η Νέα Παραγωγή Ζωής, ατομικών και ομαδικών, για το 2009 ήταν 63,03 εκατ. ευρώ, με αύξηση 54%. Το σύνολο των Αποζημιώσεων έφτασε το ύψος των 338,9 εκατ. ευρώ, δηλαδή το 64% του συνόλου των εγγεγραμμένων Ασφαλίστρων της επιστράφηκε στους Ασφαλισμένους Πελάτες ως παροχές!
Η Εταιρεία προσπαθεί να καλλιεργήσει και τα τέσσερα Δίκτυα Διανομής που χρησιμοποιεί, έχοντας πάντα ως επίκεντρο το Agency System. Προωθεί τις εργασίες της με τους ανεξάρτητους Πράκτορες, δίδοντας προτεραιότητα στην ποιότητα των εργασιών τους, στηρίζει το Bancassurance που τις προσφέρει η Τράπεζα Millenium και πρόσφατα προωθεί και τις Πωλήσεις μέσω του Διαδικτύου με το Πρόγραμμα «Anytime». Οι Διευθυντές των Καταστημάτων της πέρυσι στρατολόγησαν τον εντυπωσιακό αριθμό των 450 νέων συνεργατών και φέτος θα προστεθούν δύο ακόμα νέα Καταστήματα.
Μία πρόσφατη έρευνα που έκανε η Interamerican μεταξύ των Πελατών της αποκάλυψε ότι το 80% είναι ευχαριστημένο με το επίπεδο της εξυπηρέτησης που εισπράττει, όπως και μία άλλη έρευνα που έκανε μεταξύ του Δικτύου των Κατατημάτων της αποκάλυψε ότι το 73% είναι ευχαριστημένο με την Εταιρεία του, παρόλο που ο νέος Κανονισμός Πωλήσεων με τα αντίστοιχα κίνητρα είναι πιο σκληρός και απαιτεί αυξημένη παραγωγικότητα (όχι παραγωγή) από όλα τα επίπεδα του Agency System. Σε αυτόν τον τομέα η Interamerican ζήτησε από τους συνεργάτες της να «Δεσμευτούν» με τις νέες υποχρεώσεις τους για τα επόμενα 3 χρόνια, ώστε οι Εταιρικοί Στόχοι να επιτευχθούν.
Ένας στόχος της Interamerican είναι η είσοδός της στα «Επαγγελματικά Ταμεία» και παρόλο που η Πολιτεία δεν έχει αποσαφηνίσει ξεκάθαρα πώς θα αντιμετωπίσει αυτό το Κεφάλαιο, ο Γεώργιος Κώτσαλος δήλωσε ότι τα Ε.Τ. αποτελούν έναν από τους κυρίαρχους στόχους της Interamerican και του Ομίλου της Eureko.
Αξιοπρόσεκτο είναι το γεγονός ότι η Eureko υπολογίζει την Interamerican ως μία από τις τρεις σημαντικές Εταιρείες του Ομίλου.
Συγχαρητήρια σε όλη τη Διοικητική Ομάδα της Interamerican, η οποία αντιμετώπισε πολλές φουρτούνες τα τελευταία χρόνια, αλλά κατάφερε και τις ξεπέρασε με επιτυχία.
ΚΑΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ INTERAMERICAN,ΑΛΛΑ Η ΕΚΔΟΣΗ – ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ.ΓΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ, ΠΡΟ ΕΝΟΣ ΜΗΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΕΝΩ ΕΙΣΠΡΑΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ,ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!