Οι πατήρ και Υιός Μελάς και Κώστας Γιαννώτης, προχωρούν με σταθερές κινήσεις και βελτιώνουν συνεχώς τα οικονομικά στοιχεία των Εταιρειών του Ομίλου, ώστε τον Οκτώβριο 2012 να είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του Solvency II. O πίνακας που δημοσιεύουμε είναι παραστατικός.
ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ.
Μα αγαπητέ όποιος διαβάσει τις οικονομικές καταστάσεις διαπιστώνει, με λίγες γνώσεις επί λογιστικών να έχει, ότι στα παραπάνω δεν έχουν εγγράψει καμία υπεραξία είτε σε ακίνητα είτε σε άλλες συμμετοχές τη στιγμη που άλλες μεγάλες και τρανές εταιρίες εμφανίζουν υπεραξίες σε ακίνητα και πάγια στοιχεία μέχρι και ….300% πάνω.
Μαζεμένη εταιρία νοικοκυρεμένη εταιρία με χαμηλό προφίλ και μπράβο τους! Μακάρι να είχαμε και άλλες τέτοιες εταιρίες στην ελλάδα και όχι μόνο στον ασφαλιστικό χώρο αλλά και γενικότερα.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟ 2006 ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΗΤΑΝ 606.021 ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 47.071 ΤΟ 2009 ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ 619.131 ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 45.030 .ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ 13.110 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΖΗΜΙΩΝ ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΤΑ 2.041 .ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΕΤΗ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΑ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ.
ΜΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ 159209167 € ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ 238813750,50 € , ΔΗΛΑΔΗ 150% ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ.
ο ισολογισμός θα δημοσιευθεί έτσι κι αλλιώς.
αυτά που θέλει να προβάλλει η εταιρία, καλό είναι να τα δούμε
Panagioti
Κάθε λογική και νοικοκυρεμένη εταιρεία επιλέγει να ξεκαθαρίζει το χαρτοφυλάκιο της και να το κάνει όσο γίνεται και πιο υγιές. Αυτός είναι και ο λόγος που το τιμολόγιο της εν λόγω εταιρείας κυμαίνεται σε λογικά επίπεδα. Δεν είναι τυχαίο πως η πλειοψηφία των ασφαλισμένων οχημάτων προέρχεται από την επαρχία και όχι τόσο πολύ απ’ τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Αγαπητέ Παναγιώτη, την απάντηση στην δίνει ο παρακάτω πίνακας υποψιάζομαι. Κόβει αυτοκίνητα από τα αστικά κέντρα και αυξάνει στην περι-αστική περιοχή και την επαρχία. Υπάρχουν μελέτες ρίσκου που έχουν δείξει ότι σε Ελλάδα Ιταλία και Πορτογαλία όσο φέυγουμε από τα μεγάλα αστικά κέντρα τα μικρά και χαζά ατυχήματα (οι φαναρτζοδουλίτσες που λέω εγώ) μειώνονται δραματικά. Σε αυτά αν συνυπολογίσουμε τις μειωμένες κλοπές της επαρχίας σε σχέση με τα αστικά κέντρα μάλλον εκεί κρύβεται η απάντηση.
Εγώ αυτό το οποίο βλέπω είναι ένα μεγάλο καθάρισμα στο 2008 πολλών επισφαλειών και πέρασμα στην κερδοφορία με πιο…δυνατά πόδια. Αλλη μια εταιρία ξέρω ότι έκανε κάτι τέτοιο και λέγεται ΑΤΕ ασφαλιστική και λιγότερο η groupama. Κεφαλαιακά δε αν ανατρέξουμε σε οικονομικές καταστάσεις, την κατατάσσω τελευταία μεν, αλλά υγιής δε μαζί με μία ομάδα υγειών εταιριών και αυτές για εμένα είναι κατα σειρά Allianz, Groupama, Victoria, ATE Ins, AXA, Intersalonica στους κλάδους ζημιών αυτοκινήτου πάντα.
Για όλα τα πράγματα στη ζωη αυτη υπάρχει λογική εξήγηση…Αν θελετε μπορούμε και να το αναλύσουμε γιατί…
Δυστυχώς στη ζωή έχει μείνει πίσω και είναι κρίμα.
φιλε παναγιωτη οι ζημιες μειωθηκαν γιατι καλυτερευσε οπως βλεπεις η αναλογια αυτοκινητων επαρχιας-πολης και τα τελευταια ειναι τα ζημιαρικα!καλυτερη απορια θα ηταν οι αυξημενες εκκρεμεις αποζημιωσεις.και εκει υπαρχει απαντηση.υπολογιζονται
με τα αυξημενα ορια αποζημιωσης (500.000).κατα τα αλλα και εγω το βρισκω νοικοκυρεμενο το μαγαζι που βαλλεται πανταχοθεν.
Κύριε Expert, εξηγήστε μου κάτι: πώς είναι δυνατόν οποιαδήποτε εταιρία να εισπράττει 100 και να έχει αποθέματα 150?Μήπως να “τσοντάρουν” κάτι παραπάνω εργαζόμενοι και συνεργάτες προκειμένου να πληρώνονται οι ζημιές και τα πάγια έξοδα;Σας ακούγεται λογικό;Γιατί εμένα μου φαίνεται “ελαφρώς” παράλογο. Αν βέβαια γνωρίζετε εταιρίες με τέτοια αποθεματικά πείτε μας τα ονόματά τους, νομίζω ότι θα ήταν ο Παράδεισος κάθε Διαμεσολαβητή.
ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙΟ ΟΧΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ.ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΦΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΜΗΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗΝΑ?ΑΠΛΗ ΑΠΟΡΙΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ.Η ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΟΜΩΣ?
Κύριε allos ,
Ανέφερα τι προβλέπεται από την νομοθεσία προς το παρόν για τα ίδια κεφάλαια και αποθέματα των ασφαλιστικών εταιριών .
Με την εφαρμογή το SOLVENCY II τα ίδια κεφάλια & τα αποθέματα θα πρέπει να τετραπλασιαστούν. Που θα βρουν τα κεφάλαια οι ασφαλιστικές εταιρίες; Αν είναι να τσοντάρουν οι εργαζόμενοι και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές στα ίδια κεφάλαια και αποθέματα από τον μισθό τους και τις προμήθειες , τότε οι ασφαλιστικές εταιρίες , σίγουρα δεν θα επιβιώσουν. Οι εργαζόμενοι και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές , θα πρέπει να διαφυλάξουν τις ασφαλιστικές εταιρίες του εργάζονται & συνεργάζονται σαν κόρη οφθαλμού. όταν μία ασφαλιστική εταιρία εισπράττει 100 και πρέπει να έχει ίδια κεφάλαια + αποθέματα 150 είναι λογικό. Η ασφαλιστική εταιρία θα πρέπει να κάνει συνετή διαχείριση των εισπραττόμενων ασφαλίστρων και εφόσον έχει κοστολογήσει σωστά τα ασφάλιστρα που εισπράττει για κάθε ασφαλιζόμενο κίνδυνο.Να επενδύουν σωστά τα εισπραττόμενα ασφάλιστρα και να μην έχουμε το φαινόμενο πλούσιοι ιδιοκτήτες ασφαλιστικών εταιριών , φτωχές ασφαλιστικές εταιρίες.
Υπάρχουν ασφαλιστικές εταιρίες που έχουν τα κεφάλαια και αποθέματα που απαιτούνται με την σημερινή νομοθεσία. Οι ασφαλιστικές εταιρίες που δεν τα έχουν τα κεφάλαια , θα πρέπει οι μέτοχοι τους να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη τους, αλλιώς θα κλείσουν ή θα συγχωνευθούν με άλλες ασφαλιστικές εταιρίες και να αυξήσουν τα ασφάλιστρα τους.
Οι ασφαλιστικές εταιρίες θα πρέπει να οργανωθούν άριστα σ’ όλους τους τομείς , διότι ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος. Μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών που εργάζονται στην Ελλάδα , αλλά και των ασφαλιστικών εταιριών που θα εργάζονται στην Ελλάδα με την Ελεύθερη Παροχή Υπηρεσιών. Ηδη περίπου 60 ασφαλιστικές εταιρίες από χώρες τις Ευρωπαικής Ένωσης έχουν ξεκινήσει τις διαδικασίες για να εργαστούν στην Ελλάδα.
Επιβάλλεται όμως να οργανωθούν άριστα και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές , να εκπαιδευθούν και να μελετούν τα ασφαλιστικά προιόντα που επιθυμούν να προωθήσουν προς τους υποψήφιους πελάτες τους. Επίσης πρέπει να συμμετάσχουν ενεργά στα επαγγελματικά σωματεία.