Με γνώμονα, καταρχήν τη διασφάλιση της υγείας του προσωπικού της, των συνεργατών της, αλλά και κάθε τρίτου προσώπου που συνδέεται με τις εταιρικές της δραστηριότητες, η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α ενεργοποίησε το Πρωτόκολλο Επιχειρησιακής Συνέχειας και έλαβε όλα εκείνα τα μέτρα για την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας της και την εξυπηρέτηση των πελατών της και των συνεργαζόμενων Διαμεσολαβητών σε όλες τις εγκαταστάσεις της στην ελληνική επικράτεια.
Γράφει ο Κωνσταντίνος Π. Βοτσαρίδης, Διευθυντής Αποζημιώσεων & Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α.
Έτσι, η Εταιρεία λειτουργεί από 16/3/20 με σύστημα Τηλεργασίας εκ περιτροπής για το 50% των εργαζομένων της. Επιπλέον, μειώθηκαν στο ελάχιστο οι συναντήσεις και οι επαφές των στελεχών της Εταιρείας και αντικαταστάθηκαν με τηλεδιασκέψεις. Η INTERLIFE έχει πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και προφύλαξης, ενώ απολυμάνσεις πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα σε όλες τις εγκαταστάσεις της Εταιρείας.
Ειδικότερα για τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α έχει θέσει στη διάθεσή τους όλα τα ψηφιακά εργαλεία για την ομαλή συνέχιση των εργασιών τους. Με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ίδιων, αλλά και των δικαιούχων η Εταιρεία έθεσε σε εφαρμογή από 19/3/2020 και για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο, τη νέα Ηλεκτρονική Διαδικασία Πληρωμής Αποζημιώσεων. Η διακίνηση των εγγράφων, που αφορούν το διακανονισμό των ζημιών και την καταβολή των αποζημιώσεων, γίνεται πλέον μόνο ηλεκτρονικά.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο ανανεωμένο asfalistikomarketing.gr