Και μόνο το γεγονός ότι πρόσφατη έρευνα έδειξε πως το 94% των εργοδοτών που χρησιμοποιούν social media στις ΗΠΑ αναζητούν εργαζόμενους μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας, αποδεικνύει ότι το LinkedIn είναι το πιο ευρέως διαδεδομένο εργαλείο στελέχωσης παγκοσμίως.
Τα μέλη του LinkedIn δημιουργούν ένα λεπτομερές επαγγελματικό προφίλ που μοιάζει πολύ με ένα βιογραφικό. Επίσης, μπορούν να συμμετάσχουν σε διαδικτυακές ομάδες για άτομα που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα και τους ίδιους στόχους.
Κατά μία έννοια, το LinkedIn έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα τμήματα ανθρωπίνου δυναμικού. Όχι τόσο στα τελικά στάδια της διαδικασίας, όσο στην ευκολία με την οποία εργοδότες και υποψήφιοι από ολόκληρο τον κόσμο έρχονται σε επαφή. Ειδικότερα, για τους εργοδότες το συγκεκριμένο μέσο μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό και ουσιαστικό «βοήθημα».
Ακολουθούν συμβουλές από τους ειδικούς για να εκμεταλλευτείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα όσα προσφέρει ο… ψηφιακός βασιλιάς των προσλήψεων, το LinkedIn:
Χρησιμοποίησε υφιστάμενα δίκτυα: Το πρώτο βήμα για να προσλάβεις μέσω του LinkedIn είναι να ψάξεις στις γνωριμίες των συνεργατών σου. Αν, για παράδειγμα, ψάχνεις έναν ασφαλιστή, ζήτησε από τους ασφαλιστές σου να διερευνήσουν και να ενημερώσουν τις διασυνδέσεις τους στο LinkedIn. Το καλό είναι ότι μπορείς να διευρύνεις το δίκτυό σου με φίλους φίλων. Κάποιος μπορεί να μην είναι ευχαριστημένος στη δουλειά του, ή να γνωρίζει κάποιον που ίσως ενδιαφέρεται για τη θέση που προσφέρεις.
Μετέφερε την κυκλοφορία από το LinkedIn στην ιστοσελίδα σου. Όσο μεγαλύτερη κυκλοφορία, τόσο περισσότερες επαγγελματικές ευκαιρίες. Γιατί να μην τις εκμεταλλευτείς; Οι επισκέπτες του LinkedIn μπορούν να κατευθυνθούν στην ιστοσελίδα σου μέσω ομαδικών συζητήσεων, ενώ έχεις τη δυνατότητα να αναρτήσεις κάτι στο LinkedIn που έχεις και στην ιστοσελίδα σου και όποιος το δει και θέλει να το διαβάσει να κατευθύνεται σε αυτήν. Επίσης, αν θέλεις να επενδύσεις, μπορείς να εκμεταλλευτείς τις πληρωτέες εφαρμογές του LinkedIn που σου επιτρέπουν να στοχεύσεις με ακρίβεια στο κοινό που επιθυμείς.
«Πούλα» τον εαυτό σου και την εταιρεία σου. Πρέπει να έχεις κατά νου ότι το LinkedIn δεν είναι απλώς μία βάση δεδομένων, αλλά ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σημαίνει πως όπως βλέπεις τα προφίλ άλλων, έτσι και οι άλλοι έχουν τη δυνατότητα να δουν το δικό σου. Να φροντίζεις να είναι πάντα ενημερωμένο και συνδεδεμένο με άλλα social media που χρησιμοποιείς.
Γίνε μέλος σε ομάδες. Είναι μία από τις δωρεάν πηγές δικτύωσης του LinkedIn. Μπορείς να γίνεις μέλος σε ομάδες ατόμων που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα και ανταλλάσσουν επαγγελματικές απόψεις. Επιπρόσθετα της δυνατότητας δικτύωσης με νέο κόσμο, το LinkedIn αναφέρει ότι θα κατανοήσεις καλύτερα αρκετά πράγματα για τους υποψήφιους, όπως, μεταξύ άλλων, τα ενδιαφέροντά τους και τα πεδία στα οποία εξειδικεύονται.