Παίρνω πολλές αδιάφορες κλήσεις από πωλητές που προσπαθούν να μου πουλήσουν πράγματα για την επιχείρησή μου. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τους αποφεύγω συνειδητά, επειδή δεν είναι συγκεντρωμένοι ή είναι απροετοίμαστοι ή πολύ απλά επειδή κάνουν μια φτωχή παρουσίαση της πώλησης κατά τη διάρκεια της κλήσης.
Ωστόσο, την περασμένη εβδομάδα, ένας πωλητής κατάφερε να με κρατήσει στο τηλέφωνο και να μου κλείσει ραντεβού για ένα online demo. Αυτό δεν συμβαίνει πολύ συχνά!
Μετά την κλήση μας, μου έστειλε ένα προσκλητήριο μέσω Outlook για να εξασφαλίσει την παρουσία του στο ημερολόγιό μου. Το αποδέχτηκα, κάτι που σημαίνει ότι με αυτό τον τρόπο εκείνος φρόντισε να είμαι στο γραφείο μου κατά την προγραμματισμένη ώρα. Δυστυχώς όμως, ο πωλητής απέτυχε να εμφανιστεί για το demo. Κανένα e-mail. Καμία κλήση. Καμία απολύτως επαφή.
Είναι απίθανο πλέον να αγοράσω το προϊόν του – εκτός κι αν ο ίδιος έρθει σε επαφή μαζί μου αργότερα,μέσα στην εβδομάδα, με μια πραγματικά καλή δικαιολογία για το λόγο για τον οποίο έχασε την προγραμματισμένη κλήση.
Το να κερδίσεις το χρόνο και την προσοχή ενός πολυάσχολου ανθρώπου είναι μια από τις πιο δύσκολες πτυχές της πώλησης. Οι δεύτερες ευκαιρίες για μεταγενέστερη προγραμματισμένη συνάντηση, κλήση ή επίδειξη δεν δίνονται συχνά, αν «καταστρέψουμε» την αρχική ευκαιρία.
Ηθικό δίδαγμα; Δεν μπορείτε να κερδίσετε, αν δεν εμφανιστείτε!
Ελεύθερη μετάφραση: Νίκος Μωράκης
πηγή: lifehealthpro