Για το πείραμα της τηλεργασίας, τα «ευρήματα» στα οποία οδήγησε και το νέο μοντέλο εργασίας που υιοθετείται μιλά ο όμιλος της Allianz.
Όπως αναφέρεται «μπορεί η δεκαετία αυτή να ξεκίνησε στραβά αλλά ακόμα και στα πιο σκοτεινά σύννεφα υπάρχει μια ακτίνα φωτός. Σε αυτήν την περίπτωση πρόκειται για την ευκαιρία να δούμε ποιο θα είναι το μέλλον της εργασίας». Η πανδημία -εξηγεί ο όμιλος- «δημιούργησε ένα διεθνές πείραμα για την εξ αποστάσεως εργασία σε όλο υον κόσμο και η κρίση επιβεβαίωσε ότι η ευέλικτη εργασία δεν είναι απλώς ένα όνειρο αλλά μια εφικτή πραγματικότητα».
Στον όμιλο ξεκινάει το έργο «New Work Model», με επικεφαλής τον Sylvain Newton, που στοχεύει να χρησιμοποιήσει τα θετικά διδάγματα από την κρίση Covid-19 για να δημιουργήσει ένα σχέδιο για το μέλλον της καθημερινής εργασίας στην εταιρεία.
Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ τονίζει ότι το 98% του εργατικού δυναμικού θα ήθελε να έχει την επιλογή να εργάζεται εξ αποστάσεως.
Η Allianz είχε επίσης αναγνωρίσει την ευκαιρία ήδη από το 2011. Η εταιρεία ξεκίνησε τη στρατηγική της για να εικονικοποιήσει τους χώρους εργασίας με τον Allianz Virtual Client (AVC). Σήμερα, αυτή η βασική πλατφόρμα έχει περισσότερους από 110.000 χρήστες παγκοσμίως.
Στην πανδημία «στο αποκορύφωμα της κρίσης, το 90% των υπαλλήλων μας υιοθέτησαν απρόσκοπτα την απομακρυσμένη εργασία, επειδή είχαμε ήδη δημιουργήσει την υποδομή», λέει ο Olav Spiegel, υπεύθυνος της Παγκόσμιας Στρατηγικής στο Χώρο Εργασίας και μέλος του New Work Model.
Στην Allianz Deutschland «ξεκίνησαν πέρυσι την τηλεργασία. Όταν η κρίση του κορωνοϊού χτύπησε τη Γερμανία, η Allianz Deutschland είχε ήδη περίπου 8.000 άτομα που εργάζονταν από το σπίτι με πλήρη εξοπλισμό εξηγεί ο Olav.
Κατά τη διάρκεια της κρίσης, η Allianz συνεργάστηκε με τους συνεργάτες και τους προμηθευτές της για τη σταθεροποίηση των εφαρμογών που χρησιμοποιεί η εταιρεία. Σήμερα, η Allianz εκτελεί περισσότερες από 100.000 εικονικές συναντήσεις την εβδομάδα στις πλατφόρμες της, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να συνεχίσουν ως συνήθως.