Οι ενέργειες που έχει κάνει η NP Ασφαλιστική για τον κορωνοϊό εστιάζονται σε δύο επίπεδα. Το πρώτο είναι το υγειονομικό επίπεδο και το δεύτερο το αμιγώς επιχειρηματικό-ασφαλιστικό.
Γράφει ο Νίκος Ζάχος, Διευθυντής Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών στην NP Ασφαλιστική
Σε υγειονομικό επίπεδο, η NP Ασφαλιστική εφαρμόζει από τις πρώτες ημέρες του lockdown τη διαδικασία της «κοινωνικής αποστασιοποίησης» και της τηλεργασίας. Πάνω από το 50% των εργαζομένων μας παραμένουν από την έναρξη του lockdown στις οικίες τους και δραστηριοποιούνται από εκεί. Η Εταιρεία εφοδιάστηκε από νωρίς με αντισηπτικά τα οποία έχει σε όλους τους χώρους εργασίας και στους βοηθητικούς χώρους, έχουν δοθεί και ακολουθούνται από όλους τους εργαζόμενους μέτρα προφύλαξης, καθώς επίσης έχουν πραγματοποιηθεί δύο απολυμάνσεις τόσο στα κεντρικά μας γραφεία όσο και στα καταστήματα στην επαρχία. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του lockdown ήταν σαφής η σύσταση προς συνεργάτες και πελάτες να προχωρούν στη διεκπεραίωση των εργασιών (σύναψη και πληρωμή συμβολαίων, ανάληψη κινδύνων, πληρωμές αποζημιώσεων) κάνοντας χρήση της τεχνολογίας και των μέσων που τους παρέχει η NP Ασφαλιστική.
Μέσω της χρήσης της εφαρμογής NP portal, διευκολύνουμε τους συνεργάτες μας να συνεχίσουν εξ αποστάσεως τις πωλήσεις τους, ενώ οι αμοιβές καταβάλλονται όπως πάντα στην ώρα τους. Επίσης σε ό,τι αφορά τους ασφαλισμένους, μπορούν να ενημερώνονται για την πορεία των φακέλων ζημιών τους μέσα από ένα απλό email ή τηλεφώνημα στην Εταιρεία, ενώ η πληρωμή των αποζημιώσεων γίνεται πολύ γρήγορα στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς. Το διάστημα Μαρτίου-Απριλίου αποδείχτηκε ιδιαίτερα ανθεκτικό, με αποτέλεσμα η εισπραξιμότητα των συνεργατών μας στις ανανεώσεις των συμβολαίων τους να υπερβαίνει το 90% και να διατηρούνται σταθερά τα εισοδήματά τους που είναι η βασική μας έγνοια και προτεραιότητα.
Οι επιπτώσεις του Covid 19 για την ασφαλιστική αγορά
Σε ό,τι αφορά τις Γενικές Ασφαλίσεις στην Ελλάδα, τα μέτρα της «κοινωνικής αποστασιοποίησης» (social distancing) επηρεάζουν άμεσα την ασφαλιστική αγορά, τόσο αρνητικά αλλά και θετικά.
Στα αρνητικά είναι η καθίζηση της νέας παραγωγής, η δυσκολία διατήρησης υφιστάμενων συμβολαίων σε επιχειρήσεις ή εργαζόμενους που επλήγησαν περισσότερο, καθώς και η νέα τάση των προσφορών και της μείωσης τιμολογίων που ακολουθούν κάποιες εταιρείες, οι οποίες μαθηματικά θα οδηγήσουν τη διαμεσολάβηση σε επικίνδυνα μονοπάτια.
Στα θετικά των μέτρων, είναι ότι η συχνότητα ζημιών και ως επακόλουθο οι δείκτες ζημιών (loss ratio) στο αυτοκίνητο έχουν υποχωρήσει σημαντικά, δημιουργώντας έτσι ένα αντιστάθμισμα ως προς την μείωση της παραγωγής. Το άλλο θετικό στοιχείο που προέκυψε από τα μέτρα, είναι ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες προσαρμόστηκαν στις εξελίξεις χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο επικοινωνίας συνεργατών και πελατών, δημιουργώντας μία νέα «ψηφιακή κουλτούρα» και καθημερινότητα.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο νέο και ανανεωμένο asfalistikomarketing.gr