Η ασφαλιστική αγορά δοκιμάζει μοντέλα και στηρίζεται στην τεχνολογία. Το παλιό αντικαθίσταται από το νέο και όχι σε όλες τις περιπτώσεις με επιτυχία. Πολλά από τα εγχειρήματα των νεοφυών επιχειρήσεων θα αποτύχουν αλλά θα υπάρξουν και αυτά που θα αλλάξουν στον βαθμό που μπορούν τον ασφαλιστικό ρου. Θα φέρουν νέες πρακτικές και μεθόδους.
της Βίκυς Γερασίμου
Μία από αυτές τις περιπτώσεις φαίνεται να είναι και η Hippo η ασφαλιστική που σχεδιάζει να αναπτυχθεί σε διεθνές επίπεδο στην ασφάλιση κατοικίας και η περίπτωση της θυμίζει λίγο τη Lemonade όσον αφορά στους χρόνους ανταπόκρισης και την καινοτόμο τεχνολογία που χρησιμοποιεί. Η Ηippo με έδρα την California αναφέρει ότι μπορεί να δώσει προσφορά σε μόλις 60 δεύτερα και μέσα σε τρία λεπτά μπορεί να ολοκληρώσει το συμβόλαιο του πελάτη το οποίο και του αποστέλλει ηλεκτρονικά. Μέσα από αυτή τη διαδικασία η εταιρεία που έχει συγκεντρώσει τα τελευταία δύο χρόνια 14 εκατ. διαφοροποιείται στην αγορά.
Τη διαδικασία που ακολουθείται εξηγεί ο επικεφαλής της Hippo, Rick McCathron: Η εταιρεία ζητά σε πρώτη φάση από τον ενδιαφερόμενο να πληκτρολογήσει τη διεύθυνσή του και στη συνέχεια το λογισμικό της αναζητά δεδομένα που θα παρακάμψουν ερωτήσεις που συχνά τίθενται προς τον πελάτη.”Μπορούμε να έχουμε τις βασικές πληροφορίες που χρειαζόμαστε σε τρεις απλές ερωτήσεις”, δηλώνει ο McCathron.
Οι επισκέπτες του ιστότοπου στη συνέχεια καλούνται να επιβεβαιώσουν ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές και στη συνέχεια να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με τις εκπτώσεις, όπως “Έχετε έναν πυροσβεστήρα”, “Έχετε συναγερμό με σύστημα παρακολούθησης;”.
Η προσφορά ακολουθεί αμέσως. Εάν ένας καταναλωτής επιλέξει να δεχτεί την ασφάλιση, ακολουθούν άλλες 10 ερωτήσεις. Κατά τον McCathron ένας καταναλωτής μπορεί να έχει το συμβόλαιο του σε τρία λεπτά.Οι καταναλωτές που για κάποιο λόγο δεν μπορούν να ασφαλιστούν στην εταιρεία ενημερώνονται αμέσως και τους δίνεται η δυνατότητα να επικοινωνήσουν με κάποια από τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η Hippo, τις οποίες ο McCathron αρνήθηκε να κατονομάσει.
Όπως αναφέρει ο Christopher J. Boggs, διευθυντής του Big I Virtual Universityγια τους ανεξάρτητους πράκτορες και μεσίτες της Αμερικής Inc. «θα μείνω έκπληκτος αν οποιοσδήποτε πάροχος, ανεξάρτητα από το πόσο έξυπνο είναι το σύστημά του, θα μπορούσε να εκτιμήσει με ακρίβεια την έκθεση του ασφαλισμένου και να προσαρμόσει κατάλληλα οποιαδήποτε συμβόλαιο σε μόλις 60 δευτερόλεπτα επαφής».
“Υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις που έχουν δημιουργήσει οι εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης όπως η Hippo, η Lemonade και άλλοι τις οποίες νομίζω ότι η βιομηχανία πρέπει να υιοθετήσει”, ανέφερε ο Boggs. Ωστόσο, υπάρχει ένα “καυτό σημείο”, το οποίο είναι ο συνδυασμός της τεχνητής νοημοσύνης AI με την ανθρώπινη συλλογιστική και τις δεξιότητες επικοινωνίας” πρόσθεσε. “Η ασφάλιση είναι τελικά μια σχέση σχέσεων, και η τεχνητή νοημοσύνη αποτυγχάνει στη δημιουργία σχέσεων”, πρόσθεσε ο Boggs.
Η Hippo συνεργάζεται με την TOPA Insurance στην Καλιφόρνια και με αντασφαλιστική της Swiss RE. Η πορεία της θα κριθεί εκ του αποτελέσματος και οι διαδικασίες θα κριθούν από τον ίδιο τον τελικό καταναλωτή.
Πληροφορίες: Insurance Journal