Ο χρόνος είναι πάντα το εργαλείο εκείνο που προάγει και δικαιώνει κάθε μας δραστηριότητα, αρκεί να έχουμε συμμαχήσει μαζί του, προγραμματίζοντας τις εργασίες μας.
Σήμερα, ο χρόνος μας πιέζει ασφυκτικά όλους.
Γι’ αυτό, αναρωτηθείτε: Oι ασφαλιστές σας είναι ήδη παραγωγικοί ή σκοπεύετε να διεξάγετε συναντήσεις σχετικά με τον προγραμματισμό, με κάθε έναν ασφαλιστή στο γραφείο σας;
Αν έχετε σκοπό να κάνετε το δεύτερο, μπορούμε να σας βοηθήσουμε προτείνοντας σας τρόπους οργάνωσης και προγραμματισμού της επαγγελματικής συνάντησης στο γραφείο με τους ασφαλιστές σας.
Μια αποδοτική συνάντηση, θα πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένη και να απαντά στα ερωτήματα: Ποιος, Πού, Πώς, Πότε, Τι, Γιατί.
Μια ομάδα στόχων και αναζητήσεων θα μπορέσει να σας καθοδηγήσει στις επόμενες πρακτικές σας.
- Καθορίστε με τους ασφαλιστές σας τους γενικούς στόχους του υποκαταστήματος. Συμπεριλάβετε θέματα όπως, παραγωγή, εισόδημα από ασφάλιστρα, διατηρησιμότητα ασφαλειών, εκπαίδευση, άλλες δραστηριότητες, και δημόσιες σχέσεις, καθώς και προσωπική ανάπτυξη.
- Συζητήστε με τους ασφαλιστές σας, ΠΟΥ νομίζουν ότι βρίσκονται σχετικά με την καριέρα τους, τα επιτεύγματά τους, την αύξηση του εισοδήματος τους, τα βήματα τους στην ανάπτυξη τους.
- Συζητήστε με τους ασφαλιστές, ΠΟΙΟΣ θα είναι ο στόχος τους για το επόμενο έτος.
Ακόμη, συζητήστε, ΠΩΣ μπορείτε να τους βοηθήσετε, και ΤΙ περιμένουν από εσάς σχετικά με εκπαίδευση, υποστήριξη, και παρακίνηση. Σκεφτείτε, πως θα ελέγχετε την βελτίωση αυτών που συζητήσατε.
Σίγουρα θα πρέπει να αναφερθείτε σε συγκεκριμένα θέματα όπως: την ακριβή παραγωγή, τις προμήθειες, τις πωλήσεις, τις επαφές με τους υποψήφιους πελάτες, τις συνεντεύξεις και το κλείσιμο. Φυσικά, την ποιότητα κάθε δραστηριότητας που αναφέραμε, τα ποσό των ασφαλίστρων, την διατηρησιμότητα κάθε πώλησης, και τις προμήθειες ανά πώληση.
Αυτό είναι το σημαντικό σημείο του προγραμματισμού για την αύξηση της παραγωγικότητας. Πρέπει να συζητήσετε τι περιμένετε από τους ασφαλιστές για το μέλλον, πάντα βασιζόμενοι στις εμπειρίες του παρελθόντος.
Είναι καλό να σημειωθεί, ότι οι απαιτήσεις σας πρέπει να χωριστούν σε μικρά διοικητικά τμήματα. Για παράδειγμα, αν ένας ασφαλιστής έχει μέσο όρο, πέντε επαφές την ημέρα, είναι πλέον εύκολο να του ζητήσετε να κάνει μια ακόμα. Το αποτέλεσμα θα είναι μέσα σε ένα χρόνο να έχει 200 επιπλέον επαφές.
Μήπως πρέπει να καθορίσετε εσείς, σε κάθε έναν ασφαλιστή, τι πρέπει να κάνει την ημέρα;
- 10 ψυχρές αναζητήσεις την ημέρα
- 5 συναντήσεις για την αναζήτηση στοιχείων
- 2 παρουσιάσεις ή κλεισίματα
- 5 συστάσεις
- 10 τηλεφωνήματα για να κλείσει ραντεβού
Αν ο ασφαλιστής αυτός κατάφερε αυτές τις δραστηριότητες χωρίς ένα συγκεκριμένο προγραμματισμό, ή κάποιο στόχο, φανταστείτε τι μπορεί να επιτύχει αν προγραμματίσει και θέσει συγκεκριμένους στόχους.
Παραδείγματος χάριν, αν ο ασφαλιστής κάνει τόσα τηλεφωνήματα μόνο και μόνο γιατί έχει την διάθεση, σκεφθείτε πόσα περισσότερα θα καταφέρει, αν βάλει σαν στόχο να κάνει 10 τηλεφωνήματα την ημέρα άσχετα με την διάθεση του.
ΓΙΑΤΙ; Γιατί, με τον προγραμματισμό όλων των συνεργατών, μόνο καλά αποτελέσματα θα έχετε, τόσο εσείς όσο και ο ασφαλιστής σας.