Σερφάροντας στην ιστοσελίδα του Γενικού Μητρώου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και δοκιμάζοντας τα αποτελέσματά της, αναγνωρίσαμε τη χρησιμότητά της και παράλληλα εντοπίσαμε κάποια σημεία στα οποία θα μπορούσε να βελτιωθεί.
του Νίκου Μωράκη
Παρατηρήσαμε για παράδειγμα ότι μέσα στην καρτέλα του κάθε ασφαλιστή αναγράφεται και η διεύθυνση που λογικά έχει δηλώσει ως έδρα εργασίας. Αντιστρέφοντας αυτήν τη λογική μήπως θα ήταν ενδιαφέρον ο καταναλωτής να μπορεί να βρει “Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές” επιλέγοντας “περιοχή” βάσει των νομών της Ελλάδας; Πόσο χρήσιμο θα ήταν ο χρήστης να μπορούσε να διαλέξει το νομό “Λάρισας” (τυχαίο παράδειγμα) και να του εμφανιστούν όλοι οι ενεργοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές (με αλφαβητική σειρά) με έδρα εργασίας το νομό Λάρισας.
Διαβάστε επίσης: Γιατί είναι τόσο σημαντικό το Μητρώο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών;
Επιπλέον σε κάποια επιμελητήρια της χώρας εκδίδονται “Δελτία Ταυτότητας Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης” τα οποία εκτός από τα στοιχεία του ενεργού Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή έχουν και φωτογραφία του. Μήπως θα ήταν χρήσιμο για τους καταναλωτές αυτή η πρακτική να εδραιωθεί σε όλα τα επιμελητήρια έτσι ώστε οι φωτογραφίες των ασφαλιστών να εμφανίζονται και στο γενικό μητρώο;
Επίσης ζούμε στην εποχή της τεχνολογικής επανάστασης. Αν πλέον δεν έχεις παρουσία στα social media ή δεν βγαίνεις στα αποτελέσματα της google τότε δεν υπάρχεις στις επιλογές του κόσμου. Από έρευνες έχει αποδειχθεί ότι ο κόσμος κάνει έρευνα αγοράς online και “αγοράζει” ασφάλιση – πλην του αυτοκινήτου – offline. Βασισμένοι σε αυτήν τη λογική πιστεύουμε ότι θα ήταν χρήσιμο τα στοιχεία δημοσιότητας που εμφανίζονται στο μητρώο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών να είχαν την επιλογή να συνδεθούν με γνωστές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook & το Linkedin.
Τέλος, μια απλή και έξυπνη κίνηση θα ήταν στα στοιχεία δημοσιότητας να αναγράφεται και τηλέφωνο επικοινωνίας με τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή έτσι ώστε ο ενδιαφερόμενος να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του.