Με στόχο να πρωταγωνιστήσει και στην επόμενη ημέρα μετά την πανδημία του Covid-19, κινείται ήδη το Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center.
Έχοντας ήδη δώσει με μεγάλη επιτυχία τις δικές του εξετάσεις, καθώς ήταν το πρώτο και μοναδικό ιδιωτικό νοσοκομείο στα ελληνικά χρονικά που κάλυψε το πρόγραμμα εφημερίων του ΕΣΥ. Όπως τονίζει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ιδιωτικού θεραπευτηρίου, κ. Θέμος Χαραμής, στην εφ’ όλης της ύλης συνέντευξή του στο «Ασφαλιστικό Marketing» και τον δημοσιογράφο Νίκο Μωράκη, την ώρα της πανδημίας το Ερρίκος Ντυνάν απέδειξε εκ νέου ότι διαθέτει την πείρα και τους αυτοματισμούς, ώστε να αντεπεξέλθει και στις πλέον ασυνήθιστες και πιεστικές καταστάσεις.
Ο κ. Χαραμής αναφέρεται ακόμη στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών και ιδιωτικών νοσοκομείων, την προοπτική συμπράξεων μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στο χώρο της υγείας, καθώς και το νέο στοίχημα της ψηφιοποίησης των νοσοκομείων, ενώ επισημαίνει ότι η δυναμική επιστροφή του Ερρίκος Ντυνάν, μέσω και της κορυφαίας διεθνούς πιστοποίησης ποιότητας και ασφάλειας κατά JCI, συνοδεύεται από ένα νέο μοντέλο λειτουργίας που διαμορφώνει νέες συνθήκες και στον ανταγωνισμό στον ιδιωτικό τομέα παροχής υπηρεσιών υγείας.
Ακολουθεί η συνέντευξη με τον Θέμο Χαραμή, Πρόεδρο & Διευθύνων Σύμβουλο, Ερρίκος Ντυνάν
Το Ερρίκος Ντυνάν εντάχθηκε στο πρόγραμμα εφημεριών του ΕΣΥ. Πώς ανταποκρίθηκε το νοσοκομείο στην εξέλιξη αυτή;
Η εθελοντική κάλυψη των εφημεριών του ΕΣΥ ήταν αυτονόητη υποχρέωση του νοσοκομείου μας, των ιατρών και των εργαζομένων του προς την κοινωνία και το δοκιμαζόμενο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Ήταν μια απόφαση του μετόχου μας, της Τράπεζας Πειραιώς, και της διοίκησης του Ντυνάν να βοηθήσουμε την κοινωνία σε αυτή την πρωτόγνωρη πανδημία. Δεν θα μπορούσαμε ποτέ να παραμείνουμε αμέτοχοι θεατές, περιμένοντας από άλλους να δράσουν και για λογαριασμό μας. Συμπληρώνοντας 20 χρόνια λειτουργίας, με παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, το Ερρίκος Ντυνάν απέδειξε εκ νέου ότι διαθέτει την πείρα και τους αυτοματισμούς, ώστε να αντεπεξέλθει και στις πλέον ασυνήθιστες και πιεστικές καταστάσεις. Στους σχεδόν 2,5 μήνες εθελοντικής στήριξης του προγράμματος εφημεριών του ΕΣΥ, προσήλθαν στο Τμήμα Επειγόντων περισσότεροι από 5.900 ασθενείς, ενώ οι νοσηλευθέντες ξεπέρασαν τους 1.960, με μέσο όρο νοσηλείας τις 4,8 ημέρες. Και οφείλω να επισημάνω ότι αυτό το πρωτόγνωρο εγχείρημα στα ελληνικά χρονικά, αναλήφθηκε στο σύνολό του από εξειδικευμένους και μεγάλης εμπειρίας ιατρούς, χωρίς την υποστήριξη ειδικευομένων, γεγονός που προσαυξάνει την εθελοντική προσφορά τους. Και θα ήθελα δημόσια να τους ευχαριστήσω και πάλι
Το Ντυνάν ήταν επίσης το πρώτο ιδιωτικό νοσοκομείο που οργάνωσε αποστολές ιατρών και νοσηλευτών του, στηρίζοντας σε κρίσιμες ειδικότητες τα νοσοκομεία του ΕΣΥ σε περιοχές της Βόρειας Ελλάδας. Επιπλέον, περισσότερα από 1,3 εκατ. ευρώ δαπανήθηκαν για πρόσθετο εξοπλισμό προκειμένου να αυξήσουμε τις κλίνες ΜΕΘ, καθώς και για την απαραίτητη υποδομή για την κάλυψη του προγράμματος των εφημεριών. Το Ντυνάν, λοιπόν, όχι μόνον έκανε βήματα μπροστά και επέδειξε αντανακλαστικά που επιβεβαιώνουν την εξέχουσα θέση του στο εγχώριο σύστημα υγείας, αλλά δημιούργησε πρόσθετη αξία για την οποία επίσης είμαστε περήφανοι.
Σε κάθε περίπτωση, μέσα από αυτή την εμπειρία έγινε σε όλους ξεκάθαρο όχι μόνον πως είμαστε στελεχωμένοι και εξοπλισμένοι, αλλά κυρίως ότι βρισκόμαστε σε συνεχή ετοιμότητα για κάθε δύσκολο στοίχημα.
Πώς διαμορφώνονται οι σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών – ιδιωτικών θεραπευτηρίων και σε τι βαθμό επηρεάστηκαν από την υγειονομική κρίση;
Οι σχέσεις μας με τις ασφαλιστικές εταιρείες ήταν πάντα καλές και βεβαίως πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Η υγειονομική κρίση «κράτησε» χρόνιους ασθενείς έξω από τα νοσοκομεία, χωρίς αυτό να επηρεάσει τις σχέσεις μας. Η κρίση απέδειξε, παράλληλα, ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες και τα ιδιωτικά νοσοκομεία έχουν μια κοινωνική αποστολή που επιβάλλει τη συνεχή συνεργασία τους. Δεν κινούμαστε ή δεν πρέπει να κινούμαστε σε δύο ανταγωνιστικά πεδία, όπου ο ένας αποκομίζει ή επιδιώκει να αποκομίσει οφέλη εις βάρος του άλλου. Αντιθέτως, η αξιοπιστία και η αποτελεσματικότητα και των δύο δοκιμάζονται σε καθημερινή βάση και είναι σαφές ότι η συνεργασία ενδυναμώνει αυτά τα ζωτικά για τη λειτουργία μας στοιχεία.
Σε μία μελλοντική υγειονομική κρίση θεωρείτε ότι θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί η αξιοποίηση του ιδιωτικού τομέα και με ποιον τρόπο;
Ανεξάρτητα από τη δική μας εθελοντική προσφορά και την κάλυψη επί 75 ημέρες των εφημεριών του ΕΣΥ – για πρώτη και μοναδική φορά στα ελληνικά χρονικά, επαναλαμβάνω, από ένα ιδιωτικό νοσοκομείο – θα έλεγα ότι έστω και με χρονοκαθυστέρηση ή μέσα από μια διελκυστίνδα σε κάποιες περιπτώσεις, ο ιδιωτικός τομέας της υγείας στήριξε το ΕΣΥ κατά τη διάρκεια της πανδημίας είτε με την παραχώρηση κλινών ΜΕΘ είτε απλών κλινών. Σίγουρα ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να συμβάλλει ακόμα περισσότερο σε μια μελλοντική υγειονομική κρίση, γιατί διαθέτει το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό και τις υποδομές. Νομίζω ότι θα μπορούσε να γίνει ευρύτερη χρήση των ιδιωτικών κλινικών, ώστε να μειωθούν ακόμα περισσότερο οι πιέσεις στο ΕΣΥ, οι οποίες ξεπέρασαν αρκετές φορές τα όρια των κρατικών νοσοκομείων. Βέβαια, η συνδρομή όλων θα πρέπει να είναι ουσιαστική και όχι προσχηματική.
Διαβάστε τη συνέχεια της συνέντευξης στο www.asfalistikomarketing.gr