Δεν διαβάζουμε τους όρους των συμβολαίων που υπογράφουμε. Αυτό είναι αλήθεια και έχει αποδειχτεί από διάφορες κατά καιρούς έρευνες.
Ωστόσο όπως αναφέρει και η θυμόσοφη ρήση καλό είναι την υπογραφή μας να προσέχουμε που τη βάζουμε γιατί η συνέχεια θα είναι στην καλύτερη περίπτωση “δυσάρεστα” δεσμευτική.
Όπως και στην περίπτωση του πειράματος της Purple, που προσέφερε σε 22.000 Βρετανούς δωρεάν wi-fi αλλά έθεσε κάποιους “όρους” στο συμβόλαιο που από ότι φαίνεται δεν τους διάβασαν.
Ποιοι ήταν αυτοί; Να καθαρίσουν δημόσιες τουαλέτες, να καθαρίσουν δημόσια πάρκα από ακαθαρσίες ζώων, να παρέχουν μία αγκαλιά σε αδέσποτα ζώα, να αφαιρέσουν υπολείμματα μαστίχας από δημόσιους χώρους κλπ.
Όπως δήλωσε η Purple δεν σκοπεύει να επιβάλει καμία από τις ρήτρες των συμβολαίων στους υπογράφοντες, καθώς όλο αυτό ήταν ένα μιντιακό κόλπο για να ανακοινώσει ότι έχει γίνει ο πρώτος παροχέας WiFi στο Ηνωμένο βασίλειο, που είναι συμβατός με τον GDPR, το Νέο Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Ευφυές; Αναμφίβολα. Η καμπάνια της Purple τράβηξε με τον καλύτερο τρόπο το ενδιαφέρον των μίντια και των καταναλωτών.
GDPR
Ο κανονισμός GDPR της ΕΕ είναι ένας νέος ευρωπαϊκός νόμος που θα τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018 και στο insurance daily έχουμε κάνει εκτενή αναφορά σε άρθρα. Η εφαρμογή του θα επηρεάσει τη λειτoυργία και την κουλτούρα όλων των επιχειρήσεων ότι μεγεθός και εάν έχουν και σε όποιο κλάδο και εάν δραστηριοποιούνται εφόσον διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα.
Στόχος του ειναι να προστατεύσει την ιδιωτική ζωή των χρηστών και τα δικαιώματα των καταναλωτών στην ΕΕ. Για αυτό και προβλέπει ότι οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ πρέπει να λαμβάνουν “σαφή συγκατάθεση” από τους χρήστες πριν συλλέξουν τα προσωπικά δεδομένα που θα χρησιμοποιηθούν για εμπορικούς σκοπούς.
Επιπλέον, το GDPR ορίζει επίσης ότι οι εταιρείες που συλλέγουν τα δεδομένα αυτά πρέπει να παρέχουν στους χρήστες τη δυνατότητα να το αναθεωρούν ανά πάσα στιγμή και να αποσύρουν τη συγκατάθεσή τους.
Πληροφορίες: www.bleepingcomputer.com