Δυστυχώς υπάρχουν πάρα πολλοί Διευθυντές Καταστημάτων οι οποίοι λειτουργούν με τις «Μεθόδους της Κουρελούς». Για τους νέους που δεν γνωρίζουν τι θα πει «Κουρελού» υπενθυμίζουμε: Πρόκειται για αυτοσχέδια χαλιά που έπλεκαν οι μανάδες μας από όλα τα υφασμάτινα κουρελάκια, και κομματάκια που περίσσευαν στο σπίτι από ρούχα, από ξεσκονίστρες, παλιά ρούχα, παλιές κουβέρτες κτλ. Ήταν συνήθως πολύχρωμα χαλάκια δύο μέτρα μήκος και ένα πλάτος και τα στρώνανε το χειμώνα για να διατηρείται το σπίτι ζεστό.
Όλοι σχεδόν οι Δ/Κ απόκτησαν κομματάκια από Γνώσεις και Πρακτικές από τον την Alico, τον Δ. Κοντομηνά, από τη Morax , τη Limra και από άλλες πηγές και τα χρησιμοποιούν. Έτσι έχουν δημιουργήσει μια «Κουρελού» από Γνώσεις και Πρακτικές η Αποτελεσματικότητα και η Παραγωγικότητα των οποίων αμφισβητείται από τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα του Agency System. Έχουμε παρατηρήσει πολλές φορές ότι η Βιωσιμότητα των Ασφαλιστών μας είναι κάτω από 1% όπως είναι και η Βιωσιμότητα των Διευθυντών Καταστημάτων που επιλέγουν την καριέρα του Διευθυντή Καταστήματος. Το κόστος των Ασφαλιστών που έχουν απομείνει και εργάζονται στο επάγγελμα όπως και το κόστος των Διευθυντών Καταστημάτων που συνεχίζουν να υπάρχουν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλοι είναι Παραγωγικοί, είναι δισθεόρατο! Βέβαια το έχουν πληρώσει οι Ασφαλισμένοι, όμως και οι Εταιρείες το έχουν πληρώσει με απίστευτα κόστη! Αν καθήσει κάποιος και μετρήσει το κόστος παραγωγής ενός Παραγωγικού Ασφαλιστή και ενός Παραγωγικού Διευθυντή Καταστήματος τα τελευταία 40 χρόνια, θα μείνει άφωνος από το ποσό. Και για να έχουμε συγκριτικά στοιχεία, παραγωγικό Ασφαλιστή θεωρούμε αυτόν που παράγει μετά 5 χρόνια στο επάγγελμα πάνω από €30.000 το χρόνο νέα παραγωγή με 80% Διατηρησιμότητα και παραγωγικό Δ/Κ αυτόν που παράγει πάνω από €700.000 μετά δέκα χρόνια της θητείας του ως Δ/Κ με το ίδιο ποσοστό Διατηρησιμότητας.
Για να πάρετε μια τάξη μεγέθους, μετρείστε πόσα άτομα πέρασαν από τα Ελληνικά Καταστήματα τα τελευταία 40 χρόνια που πούλησαν ένα-δύο συμβόλαια και αποχώρησαν. Χωρίστε την περίοδο σε δύο εικοσαετίες. 1965 – 1985 και 1985 με 2005. Μετά μετρείστε πόσοι στρατολογήθηκαν στο διάστημα των πρώτων 20 χρόνων 1965-1985. Το ίδιο κάνετε και για τη δεύτερη 20ετία. Μετά διαιρέστε τον αριθμό των Στρατολογηθέντων και αυτών που απόμειναν μετά 20 χρόνια και βγάλετε το ποσοστό Βιωσιμότητας των Ασφαλιστών μας. Κάντε το ίδιο με τους Ασφαλιστές που έγιναν Unit. Πόσοι έγιναν Unit Manager και πόσοι απέμειναν ως Διευθυντές Καταστημάτων.
Μετρήστε το κόστος αυτών των Ανθρώπων, των Ακυρώσεων, της κακής πώλησης, της Εκπαίδευσης, του χρόνου του Unit ή του Δ/Κ, τα τηλέφωνα, την απασχόληση της γραμματέως, το έντυπο υλικό, το κατά κεφαλή κόστος της διαφήμισης, των ταξιδίων, των μπόνους…
Το συμπέρασμα είναι ότι δυστυχώς συνεχίζουμε να λειτουργούμε με τις ίδιες αναχρονιστικές Μεθόδους της δεκαετίας του 1970. Υπάρχουν πολλές Εταιρείες οι οποίες δεν έχουν προσφέρει στους Ασφαλιστές τους ούτε μια Οργανωμένη Μέθοδο Εύρεσης Νέων Πελατών και στους Δ/Κ ούτε μια Οργανωμένη Μέθοδο Ανάπτυξης Νέων Ασφαλιστών. Οι ελάχιστοι Διευθυντές Καταστημάτων που έχτισαν και συνεχίζουν και χτίζουν Μέγα Agencies είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού από όλες τις Εταιρείες. Έτυχε να βρεθούν στο κλάδο μας και έτυχε εκ φύσεως να διαθέτουν βασικές Ηγετικές Ικανότητες που είναι απαραίτητες προκειμένου να προσελκύσεις, να εμπνεύσει ς εμπιστοσύνη και να κερδίσεις το σεβασμό των Ανθρώπων που καταλήγουν να γίνουν Ασφαλιστές.
Σημειώνουμε ότι δεν υπάρχει ούτε ένα Κατάστημα στην Ελλάδα που να χρησιμοποιεί ούτε το 10% των Μεθόδων της Limra ή της Morax. Υπάρχουν έρευνες που έκανε η Morax την εξαετία 1996/2002 όταν αντιπροσώπευε τη Limra στην Ελλάδα και την Κύπρο που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές. Πήραν από τη Limra και τη Morax μερικές εύκολες συνταγές και τις καθιέρωσαν ερασιτεχνικά. Πχ κανένας δεν Στρατολογεί Οργανωμένα και Προγραμματισμένα και να διατηρεί στοιχεία αριθμού Προσλήψεων/Επιβιωσιμότητας μετά 3-4-5 χρόνια και την Νέα Παραγωγή και τη Διατηρησιμότητα αυτών των προσλήψεων κατά έτους Πρόσληψης για τα πρώτα 3-4-5 χρόνια της καριέρας τους. Χρησιμοποιούν ελάχιστα αποσπάσματα από τον οδηγό συνέντευξης της Limra γιατί δεν τους χαρακτηρίζει η «Πολιτική της Επιλογής» αλλά η Πολιτική της «Πώλησης της Καριέρας». Πού να τολμήσουν να υποβάλλουν το νέο υποψήφιο στη διαδικασία των ερωτήσεων της Επιλογής, όταν ιδρώνουν να προσελκύσουν έναν υποψήφιο στο γραφείο. Το ίδιο και με την Οργανωμένη Πώληση «ΜΕΛΟΙΚ» της Morax. Πρόκειται για ένα πλήρες Πρόγραμμα Πώλησης «Μελέτη Οικονομικών Οικογένειας» που τηρείται με έντυπα αλλά και μηχανογραφικά το οποίο στοχεύει στην ανώτερη μεσαία τάξη των Ελλήνων και δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Είναι τόσο απλά γραμμένο που το καταλαβαίνουν ακόμα και αγράμματοι. Από αυτό το Πρόγραμμα που το έχουν παρακολουθήσει ως Σεμινάριο όλοι σχεδόν οι Διευθυντές Καταστημάτων και χιλιάδες Ασφαλιστές, χρησιμοποιείται ερασιτεχνικά η Φιλοσοφία της Μεθοδολογίας του που εντυπωσιάζει τον Πελάτη και τίποτα άλλο. Σε ένα χαρτί γράφουν το Στόχο Ασφάλισης που απορρέει από τις «Ερωτήσεις που Πουλάνε» γράφουν τις εν ισχύει Παροχές που έχει ο Πελάτης από τα Ταμεία του, άλλες Ασφάλειες και άλλα εισοδήματα από άλλες πηγές, τα προσθέτουν και αφαιρούν το σύνολο από τον Στόχο Ασφάλισης, αποκαλύπτοντας το ποσό που έχει Ανάγκη ο Πελάτης να Ασφαλίσει. Αυτή η Πρακτική, που ισχύει για την Ασφάλεια Ζωής, για την Ασφάλειας Υγείας, για τις Σπουδές των Παιδιών, τη Συντξιοδότησει, προβάλλει τον Επαγγελματισμό και Οργάνωση του Ασφαλιστή και κερδίζει τον Πελάτη από τα πρώτα δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια όμως πρέπει να ακολουθηθεί η Διαδικασία για να γίνει σωστά η Ανάλυση των Αναγκών! Οι Ασφαλιστές μας, φυσικά, δεν προχωρούν σε αυτή τη διαδικασία. Χρησιμοποιούν τη μέθοδο επιφανειακά για να πουλήσουν το ενιαίο Νοσοκομειακό πρόγραμμα που έχει χαρακτή στο μυαλό τους και τελειώνουν.
Ίσχυε και ακόμα ισχύει η «Μέθοδος του Γιαουρτιού». Πετάμε το Γιαούρτη στον τοίχο και ότι κόλλησε- κόλλησε!
Ο Δ. Κοντομηνάς για τρεις δεκαετίες του 60,70,80 ταξίδευε κάθε τρεις μήνες στην Αμερική και μετέφερε Συνθήματα και Ύλη Ντοπαρίσματος, από διάφορες Εταιρείες και Συνέδρια τα οποία ήταν πράγματι τρομερά εντυπωσιακά για εκείνη την εποχή. Το σημαντικότερο μήνυμα που έφερε τότε ο Δ. Κοντομηνάς και το άπλωσε σε όλη την Ελλάδα ήταν να βγάλει τους Έλληνες από τη μιζέρια της πείνας και της δυστυχίας των €30 ευρώ το μήνα μισθό, τότε που μέτραγαν τις δεκάρες τους οι Έλληνες και να τους εμφυσήσει την Αισιοδοξία του Θετικού Τρόπου Σκέψης με Μηνύματα του στυλ:
«Ναι και εσύ μπορείς και ας μην έχεις παπούτσια να φορέσεις». Μπορείς να πετύχεις και να γίνει Ανθρωπος, να γίνεις πλούσιος, να υλοποιήσεις όλα σου τα όνειρα»! Έτσι, τότε, επί χούντας έτρεχαν οι Έλληνες σαν δαιμονισμένοι και πουλούσαν στη μάνα τους και στον πατέρα τους, προκειμένου να κερδίσουν την προμήθεια που τους ξεπέταξε από τα €30-€50 το μήνα στα €500 και στα €1.000 το μήνα!
Δυστυχώς, μέχρι σήμερα χρησιμοποιούνται αυτές οι φράσεις που αγγίζουν μόνον μερικούς περιθωριακούς τυχοδιωκτικούς τύπους που ψάχνουν για το γρήγορο και εύκολο τρόπο να πλουτίσουν. Φυσικά, δεν συγκινούν ούτε αγγίζουν τον πτυχιούχο υπεύθυνο Νέο ή Νέα που ψάχνει για μια Δομημένη Καριέρα για να τα δώσει όλα και να πετύχει. Δεν αναφερόμαστε στους Ανθρώπους που δεν είναι φιλόδοξοι. Αναφερόμαστε στο 10%-15% των πτυχιούχων που είναι Φιλόδοξοι και θέλουν να Επενδύσουν, θέλουν να Ρισκάρουν. Όταν ψάχνεις μέσα από το ευρύτερο κοινό, φυσικά θα εισπράξεις 99% άρνηση.
Φυσικά και δεν κατακρίνουμε τις «Κουρελούδες» που κρατούσαν τα σπίτια των φτωχών ζεστά. Απλά χρησιμοποιούμε το παράδειγμα για να ξυπνήσουμε τους συνάδελφους Διευθυντές Καταστημάτων που νομίζουν ότι γνωρίζουν «ό,τι χρειάζεται» προκειμένου να χτίσουν ένα Υγιές Κατάστημα που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της εποχής μας. Μιας εποχής που δεν έχει καμία σχέση με την εποχή της δεκαετίας του 70, του 80, του 90 και αυτού ακόμα του 2000.
Βρισκόμαστε ήδη μια γεμάτη δεκαετία μετά τη χρυσή χρονιά του Χρηματιστηρίου. Αυτή η δεκαετία, 2000/2010 και αν μας έφερε επαναστατικές αλλαγές. Το Bancassurance, που μας προκαλεί… ανατριχίλες και ακόμα αρνούμαστε να παραδεχτούμε την ύπαρξή του, την ραγδαία εξάπλωση του Διαδικτύου, τις προσπάθειες των κεντρικών για απευθείας πωλήσεις, τις Ομαδικές Πωλήσεις/Συνεργείες από τα κεντρικά και κυρίως την πλήρη καθιέρωση των Νοσοκομειακών Προγραμμάτων.
Το βασικότερο μήνυμα που πέρασε κάτω από τη μύτη μας και δεν το πήραμε είδηση, ήταν η απότομη αύξηση της Οικονομίας και του Βιοτικού Επιπέδου των Ελλήνων! Παραμείναμε προσκολλημένοι στη μερίδα των Ελλήνων που μετράνε τις δραχμές τους και αφήσαμε πίσω μας τη άλλη μερίδα που αυξήθηκε σημαντικά και αποτέλεσε και ακόμα αποτελεί μια θαυμάσια Αγορά! Η απόδειξη είναι το Μέσο Ασφάλιστρο της Αγοράς. Έφτασε τα €800-€1000 για ελάχιστες Εταιρείες, χάρη της φορολογικής απαλλαγής, για άλλες είναι ακόμα μικρότερο, αυτές που έχουν μείνει πολύ πίσω και ανοίγουν καταστήματα το ένα πίσω από το άλλο με απαράδεκτες χαμηλές προυποθέσεις.
Η Ελλάδα, σήμερα, και μετά την Κρίση, διαθέτει εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες οι οποίοι θα μπορούσαν να Επενδύσουν από €3.000 εως €5.000 το χρόνο για να προστατεύσουν τις Οικογένειές τους από την απειλή του Πρόωρου Θανάτου Ασφαλίζοντας τις Οικογένειές τους με Συμβόλαια των €100.000 ευρώ. Τα Ασφάλιστρα αυτά καλύπτουν τις ηλικίες των 30 έως 55 για συμβόλαια Ισοβίου. Η Morax έχει εκδώσει ένα βιβλιαράκι που «Πουλάει» αυτή την Ασφάλεια με ευκολία, αρκεί να παρουσιαστεί σωστά. Δυστυχώς ελάχιστοι Ασφαλιστές το χρησιμοποιούν! Αυτό θα έπρεπε να είναι το μέσο Ασφάλιστρο της Αγοράς μας για να έχει ανέβει λίγο και το ποσοστό που επενδύουν οι Ελληνες για την Ασφάλειά τους σε σχέση με το ΑΕΠ. Το φωνάζουμε και το διατυμπανίζουμε, αλλά δεν κάνουμε τίποτα Μεθοδικό για να το αυξήσουμε. Περιμένουμε από τα… «Δίκτυα» να το αυξήσουν με ανεμοσκορπίσματα και ανεμομαζώματα…σεμιναρίων! Προσφέροντας ένα σεμινάριο πιστεύουμε ότι εξαντλούμε όλες τις υποχρεώσεις μας να τους αναβαθμίσουμε σε Σύγχρονους Agency Manager.
Άλλο πράγμα οι «Μέθοδοι» και η Πιστή Εφαρμογή τους, και άλλο τα Επιμορφωτικά «Σεμινάρια». Αυτά προυποθέτουν την ύπαρξη και λειτουργία «Μεθόδων Εργασίας». Τα Σεμινάρια από μόνα τους δεν αποτελούν «Μεθόδους»! Δυστυχώς μια η έπαρση μια οι ανασφάλειες των περισσοτέρων Γενικών και των Διευθυντών Πωλήσεων, τους έχουν εγκλωβισμένους στις Πρακτικές των περασμένων δεκαετιών και δε τους επιτρέπουν να διακρίνουν τις εξελίξεις ώστε να προσπαθήσουν τουλάχιστον να βελτιώσουν τις συνήθειες της Εργασίας τους και να διακρίνουν ποια είναι τα ουσιαστικά τους καθήκοντα που θα τους οδηγήσουν στη σημερινή ανταγωνιστική εποχή μας. Προεδρεύουν στα ουράνια χωρίς να γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει στις καθημερινές μάχες των Ασφαλιστών και των Δ/Κ.
Πριν από μερικά χρόνια η Morax, έπειτα από δύο χρόνων προσπάθειες έπεισε έναν Γενικό να την προσλάβει προκειμένου να δοκιμάσει σε ένα Agency και ένα Πρακτορείο μια συγκεκριμένη «Μέθοδο» Εύρεσης Νέων Πελατών και Πώλησης. Ήταν ένα Πρόγραμμα που είχε τυποποιήσει τη Διαδικασία Εύρεσης Πελατών και τη Διαδικασία της Πώλησης. Ήταν Δοκιμασμένο! Έπρεπε, ωστόσο να τυποποιηθεί και η Παρακολούθησή του και η αυστηρή Εποπτεία της Εφαρμογής του!
Πράγματι η Πιλοτική προσπάθεια πέτυχε και προς μεγάλη έκπληξη της Morax πέτυχε στο Πρακτορείο αλλά δεν πέτυχε στο Agency! O λόγος ήταν γιατί οι Ασφαλιστές του Agency που επιλέγησαν να ενταχθούν στο Πρόγραμμα ήταν όλοι οι αποτυχημένοι του καταστήματος, εκτός από μία Ασφαλίστρια η οποία είχε μάθει να πουλάει μόνον προσωπικά. Δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να χρησιμοποιήσει το τηλέφωνο. Όταν η Morax επέμενε να χρησιμοποιήσει το Πρόγραμμα ο κορυφαίος Ασφαλιστής του Καταστήματος, το πείραμα πέτυχε και σε μισή ώρα ο Ασφαλιστής έκλεισε τέσσερα ξεκάθαρα ραντεβού. Απλά, δεν ήθελε να δουλέψει περισσότερο. Ήταν ευχαριστημένος με τη μερική χρήση του ταλέντου που του έδωσε ο Θεός και τα χρήματα που κέρδιζε, κυρίως από το χαρτοφυλάκιό του. Γιατί να ζοριστεί να κερδίζει δεκαπλάσιες προμήθειες πρώτου έτους. Είχε βολευτεί! Σύγκρινε τον εαυτό του με το βασικό μισθό της χώρας, κέρδιζε πέντε φορές περισσότερο κάνοντας βόλτες μεταξύ των πελατών του, γιατί να ζοριστεί να κάνει 40 τηλέφωνα τη Δευτέρα από τις 5-10 το βράδυ να κλείσει 6 ραντεβού για τη Τρίτη και την Τετάρτη και να εξασφαλίσει 1-2 σίγουρες πωλήσεις, και να επαναλάβει το ίδιο την Πέμπτη για να κλείσει άλλα 6 ραντεβού για την Παρασκευή και το Σάββατο και να κλείσει την εβδομάδα του με 2-3 σίγουρες πωλήσεις των €3.000 – €4.000 ασφάλιστρα. Κανένας δεν τον έπιασε από το χέρι να τον υποχρεώσει να τα κάνει για δύο τρεις μήνες, να δει τις πρόσθετες νέες Προμήθειες των €3.000-€4.000 το μηνα και να διπλασιάσει ή και να τριπλασιάσει το εισόδημά του. Συμβιβαστήκαμε με τη μετριότητα της δεκαετίας του 1970 που απαιτούσε 2-3 συμβόλαια το μήνα!
Αντίθετα οι Ασφαλιστές του Πράκτορα, ήταν επαγγελματίες και το πιλοτικό πρόγραμμα πέτυχε. Το Πρόγραμμα κράτησε πάνω από τρεις μήνες και η Morax το παρακολουθούσε προσωπικά κάθε εβδομάδα μέσα από το Agency και το Πρακτορείο. Η Morax έστελνε εβδομαδιαίες αναφορές στο Γενικό και αποδείκνυε τις νέες Πωλήσεις που παρήγαγε το Πρόγραμμα από το Πρακτορείο. Ονόματα και τηλέφωνα των Ασφαλιστών και τα τηλέφωνα και ονόματα των Πελατών, των Συμβολαίων που αγόραζαν και των Ασφαλίστρων που προέκυπταν! Η Morax ήταν σίγουρη ότι ο Γενικός θα ενθουσιαστεί και ότι θα παραγγείλει την πλήρη εφαρμογή του και για τα δύο Δίκτυα της Εταιρείας, όσοι βέβαια θα δέχονταν να συμμετέχουν!
Προσέξτε πως αξιολόγησε την επιτυχία του ο μεγαλοπράκτορας στον Γενικό:»«Καλό ήταν το Πρόγραμμα. Όσο ήταν εκεί η Morax δούλευε. Όταν έφυγε σταμάτησε»! Μαθαίνεις με επιμέλεια σε έναν ψαρά πώς να ψαρεύει μεγάλα ψάρια και αυτός σου λέει: Βαριέμαι να τα κάνω όλα αυτά. Αν θες, ψάρευε εσύ για μένα!
Βέβαια οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι ο πράκτορας, που ήταν ζωικός, έβγαζε τόσα πολλά χρήματα από τα αυτοκίνητα, που είχε κακομάθει και δεν είχε καμία διάθεση να εποπτεύσει την ομάδα του και να την προσανατολίζει στις Ασφάλειες Ζωής!
Ο Γενικός αντί να προχωρήσει στην εφαρμογή του για όλη την Εταιρεία, έβρισκε ένα σωρό δικαιολογίες να το αναβάλει. Είχε και έναν Διευθυντή Πωλήσεων, ο Θεός να τον κάνει Διευθυντή Πωλήσεων, ήταν ένα Κομματικό Στέλεχος που πήρε τη θέση μόνον για αυτόν το λόγο, ο οποίος είχε χάσει τον ύπνο του από την επιτυχία του Προγράμματος και μια μέρα, εμφανίστηκε στο Πρακτορείο, απρόσκλητος να δει τέλος πάντων τι κάνει η Morax και παράγει Νέα Ασφάλιστρα. Το συμπέρασμα ήταν ότι ο «Διευθυντής Πωλήσεων» να μιλήσει τόσο υπεροπτικά σε έναν από τους Ασφαλιστές που… τσακώθηκαν και παρολίγον να πιαστούν στα χέρια!
Η μεγάλη απογοήτευση της Morax ήλθε μετά από μερικά χρόνια, όταν ρώτησε για πολλοστή φορά τον μεγαλοπράκτορα γιατί είχε αντιμετωπίσει με αυτόν τον τρόπο το Πρόγραμμα και εισέπραξε την Ιστορική Απάντηση που άφησε εμβρόντητη τη Morax:
Του είχε πει τότε ο Γενικός: “Θέλεις βρε να σου στείλω τη Morax να σου κάνει κάτι σεμινάρια γιατί με εκβιάζει να τα κάνω”;
Αυτή είναι η Αγορά μας, δυστυχώς. Εγκλωβισμένη στο «Κάστρο» των πεποιθήσεων του κάθε ενός που βρίσκεται σε θέσεις εξουσίας!
Οι «Μέθοδοι» απαιτούν την πλήρη εμπλοκή και απασχόληση της Ηγεσίας των Εταιρειών ! Αυτό είναι το πρόβλημα!
Χωρίς να το καταλάβουμε έχουμε μεταλλαχθεί σε Ασφαλιστές Αποκλειστικής Διάθεσης Νοσοκομειακών Προγραμμάτων. Ξεφύγαμε τελείως από το αντικείμενό μας, την Ασφάλεια Ζωής. Μπλέξαμε και με τα Συνταξιοδοτικά στα οποία ούτε καν πιστεύουμε και αναγκαστήκαμε να απομακρυνθούμε και από αυτά γιατί εμφανίστηκε η χρηματιστηριακή κρίση και «άδειασε» στην κυριολεξία της και αυτές ακόμα τις ελάχιστες αποδόσεις που είχαν.
Αν πιστεύαμε στην Αξία τους, πρώτοι εμείς θα είχαμε ξεκινήσει από ένα ή περισσότερα Συνταξιοδοτικά Προγράμματα για να ενισχύσουμε τη δική μας σύνταξη. Χίλια ευρώ ετήσιο Ασφάλιστρο αποδίδει μετά 25 τουλάχιστον χρόνια χίλια ευρώ σε αγοραστική δύναμη το χρόνο. Ποιος θα συγκινηθεί να πληρώνει για 25 χρόνια €80 το μήνα για να εισπράξει €80 το μήνα σε αγοραστική δύναμη, επί πλέον σύνταξη, αν πρόκειται για το παραδοσιακό συμβόλαιο. Γιατί αν πρόκειται για συμβόλαιο Unit Linked, μπορεί να αξίζει πολύ λιγότερο ή πολύ, βέβαια περισσότερο. Κανένας όμως δεν μπορεί να σου εξασφαλίσει ότι τη χρονιά που θα πρέπει να βγεις στη σύνταξη, η Αξία του Συμβολαίου σου θα είναι ελκυστική για να την εισπράξεις!
Τα Συμβόλαια νέας γενιάς Unit Linked που εξυπηρετούσαν κατά 70% τις Ασφαλιστικές αποδείχτηκαν καταστροφικά για το Θεσμό. Αντίθετα η παραδοσιακή Ασφάλεια Ζωής είναι διαχρονική. Τίποτα δεν μ πορεί να την απειλήσει! Πρόκειται για ένα αll weather, παντός καιρού, Ασφαλιστικού Συμβολαίου που ναι μεν «Πωλείται», όμως αν ο Πελάτης καταλάβει την Αξία του, το προσέχει και το διατηρεί ως κόρη οφθαλμού. Το δε σημαντικότερο σημείο της Ασφάλειας Ζωής, τύπου Ισόβιος, είναι Κερδοφόρα για όλες τις πλευρές. Για τον Πελάτη, για την Εταιρεία, για τον Διαμεσολαβούντα, και για την Πολιτεία. Το σημαντικότερο στοιχείο της Ισόβιας Ασφάλειας Ζωής είναι ότι δεν χρειάζεται να πούμε το παραμικρό ψέμα ή να αποκρύψουμε την παραμικρή αλήθεια!
Τι κάναμε, επομένως λανθασμένα όλα αυτά τα χρόνια και φτάσαμε στο σημείο από τα 2000 περίπου Agency που λειτουργούσαν τη δεκαετία του 1980-1990 να έχουν μειωθεί στο σημείο, τα παραγωγικά να μην είναι περισσότερα από… 50! Παραγωγικά, εννοούμε αυτά που αυξάνουν κάθε χρόνο τον αριθμό των Νέων Συνεργατών που απασχολούν και που πουλάνε πάνω από 50 συμβόλαια το χρόνο και κερδίζουν πάνω από €1.000 το μήνα σε προμήθειες πρώτου έτους. Όλα τα υπόλοιπα Καταστήματα στηρίζονται σε παλιούς συνεργάτες που διαθέτουν και διατηρούν νέα παραγωγή της τάξης των €150.000 έως €300.000 το χρόνο, και όχι καθαρή, δηλαδή, μείον ακυρώσεις, αλλά μικτή. Είναι γνωστά τα προβλήματα αρκετών Εταιρειών το χαρτοφυλάκιο των οποίων μειώνεται χρόνο με το χρόνο.
Επομένως, το προβλήματα της Αγοράς μας συνοψίζονται στα εξής:
Έλλειψη Στρατηγικού Μάνατζμεντ
Άγνοια της Ηγεσίας των Εταιρειών για το Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών
Άγνοια της Ηγεσίας των Εταιρειών για την Προσωπική Πώληση
Άγνοια της Ηγεσίας των Εταιρειών γύρω από την Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού
Έλλειψη Μεθόδων Εργασίας στα Δίκτυα
Μόνον το 10% των Καταστημάτων και το 10% των Ασφαλιστών θα μπορούσαν να εξελιχτούν σε επαγγελματίες που να παράγουν, οι μεν πρώτοι τουλάχιστον ένα εκατομμύριο ευρώ Νέα Παραγωγή το χρόνο με 80% Διατηρησιμότητα και οι δεύτεροι, τουλάχιστον €100.000 το χρόνο Νέα Παραγωγή με την ίδια Διατηρησιμότητα.
Η απεμπλοκή των Εταιρειών από τα Νοσοκομειακά είναι υπερβολικά δύσκολη και χρονοβόρα όπως απέδειξε το παράδειγμα μιας Εταιρείας που αποφάσισε να τα διακόψει απότομα.
Μια λύση είναι η εξής:
Πρόσληψη πτυχιούχων νέων ανθρώπων και η Εκπαίδευσή τους για ένα χρόνο σε «Μεθόδους Εύρεσης Νέων Πελατών» και «Μεθόδους Πώλησης», δοκιμασμένης Αποτελεσματικότητας. Το ίδιο πράγμα να γίνει σε επίπεδα Καταστήματος: «Μέθοδοι Επιλογής, Εκπαίδευσης, Εποπτείας και Ανάπτυξης Νέων Πτυχιούχων»Ο Στόχος είναι να δημιουργηθεί μια τουλάχιστον ομάδα των 5 νέων Ασφαλιστών στο τέλος του πρώτου χρόνου που να παράγουν τουλάχιστον €100.000 σε Ασφάλιστρα το χρόνο o κάθε ένας.
Αν το πείραμα πετύχει τότε οι Στοχοι του δεύτερου έτους θα είναι να διπλασιαστούν, και κάθε χρόνο να αυξάνονται με τους ίδιους ρυθμούς.
Το άρθρο σας σχετικά με το αν λειτουργεί σωστά το agency δείχνει πως έχει γίνει μία μελέτη στον χώρο των ασφαλιστικών συμβούλων. Η ταπεινή μου γνώμη λέει πως η εκπαίδευση ανθρώπων πτυχιούχων είναι πολύ καλύτερη από την εκπαίδευση των μη. Όμως πιστεύω πως δεν υπάρχει περίπτωση καμμία των εταιρειών να περιμένει έναν χρόνο, ή έστω και λίγους μήνες για να εκπαιδεύσει κάποιον σωστά. Συμβαίνει δε, το αντίστροφο! Οι Δ/Κ να αναλαμβάνουν την δουλειά αυτή λέγοντας πέντε πραγματάκια με στόχο να γίνουν τα πρώτα συμβόλαια στους οικίους των νέων συνεργατών και μετά να γίνουν τα σεμινάρια!!!Αυτό φυσικά και αποτελεί όφελος των Δ/Κ. Έπειτα είναι ελάχιστοι οι Δ/Κ οι οποίοι γνωρίζουν πραγματικά τον ασφαλιστικό κλάδο. Και δεν μιλάω για την ψυχολογική προσέγγιση και την μέθοδο κλεισίματος. Μιλάω για το τι είναι ασφάλιση, την νομοθεσία, τον εμπορικό νόμο, τους γενικούς όρους κλπ. Φυσικά διαβάζοντας κάποιος τις γραμμές αυτές θα νομίζει πως στην θέση του Δ/Κ θα πρέπει να είναι ένας τεχνοκράτης ή ένας δικηγόρος. ΛΑΘΟΣ.Πρέπει να είναι ένας άνθρωπος γνώστης της Αγοράς και των προϊόντων και κυρίως του ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ. Συνήθως σε αυτές τις θέσεις μπαίνουν άτομα οικεία στην Διεύθυνση Πωλήσεων, συνήθως λέω, όχι παντού και πάντα, και φυσικά η δουλειά τους είναι πως θα κάνουν μερικοί νέοι ασφαλιστές συμβόλαια για να πέρνουν οι Units και οι managers υπερπρομήθειες, με στόχο όχι την διαχρονικότητα του επαγγέλματος αλλά την προσωρινή ικανοποίηση.
Η ιστορία έχει δείξει πολλούς καταξιωμένους και επιστήμονες ανθρώπους που ασχολήθηκαν με τον χώρο να τον έχουν εγκαταλήψει. Αυτό συνετέλεσε στην καθημερινή απαξίωση του επαγγέλματος και στην σύναψη συμβάσεων υποχρεωτικών π.χ μόνο του αυτοκινήτου. Αυτό φαίνεται από το 80% π.χ των μη ασφαλισμένων κατοικιών πανελλαδικά, και των αντιδράσεων από την μη εξυπηρέτηση και αναβάθμιση (τουτέστιν service), παλαιότερων συμβολαίων αποταμιευτικών με πενιχρή απόδοση στην λήξη.
Πρέπει λοιπόν οι εταιρείες να βάλουν νερό στο κρασί τους και να μην κάνουν ελλειπή εκπαίδευση. Να γίνει μία βάση δεδομένων βάσει της οποίας να γίνει συσχετισμός κωδικών Manager, Unit και νέου ασφ/κού συμβούλου, ώστε να μην επιτρέπεται κάτω από ένα χρονικό διάστημα 6 μηνών ΣΩΣΤΗΣ προετοιμασίας να ασφαλιστεί ούτε ο κολλητός του σε αυτόν. και αν είναι επείγον να αναλάβει και την ευθύνη εγγράφως. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα να γίνει απρόσκοπη και αβίαστη ανάλυση της ασφαλιστικής σύμβασης και να καταλάβει ο υποψήφιος ασφαλιστής τι πάει να κάνει και πως αυτό θα είναι το επάγγελμα του για όλη του την ζωή και τι ΕΥΘΥΝΕΣ αναλαμβάνει απέναντι στην κοινωνία
Αγαπητό Insurance Daily,
Δεν θα διαφωνήσω με ότι γράφετε για το Agency System, θα διαφωνήσω με την “απλότητα” παρουσίασης του θέματος, όπως και για την “μονομέρια” της άποψής σας.
Πίστη μου είναι ότι το Agency εξέθρεψε για χρόνια και συνεχίζει να το κάνει, τις κουρελούδες των ασφαλιστικών εταιριών και δεν το έκανε μόνο με τα δις σε ασφάλιστρα που παρήγαγε, αλλά και με την συνεχή “τροφοδοσία” στελεχών σε οποιαδήποτε σχέση διαμεσολάβησης.
Είμαι βέβαιος ότι στις προθέσεις σας δεν είναι η “μείωση” του Agency, γι’ αυτό και αναγκάζομαι να “συστήσω” μεγαλύτερη εμβάθυνση τόσο κορυφαίων ζητήμάτων και σε κάθε περίπτωση, λιγότερους μειωτικούς χαρακτηρισμούς για έναν ολόκληρο “κόσμο”.
Επί τη ευκαιρία, τα θερμά μου συγχαρητήρια για την ηλεκτρονική σας εφημερίδα, που έχει γίνει αναπόσπαστο κομάτι της καθημερινότητας για μένα, αλλά και τους συνεργάτες μου.
Με εκτίμηση
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επιθεωρητής Πωλήσεων
ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
Προς Ksipnate Συμφωνώ απόλυτα φίλε αλλά και με τις κατά περίπτωση τοποθετήσεις σου που δείχνουν ότι είσαι επαγγελματίας και όχι σημερινός στο χώρο. Συγχρόνως όμως πρέπει να γίνει ένα πολύ μεγάλο “ξεκαθάρισμα” στο χώρο της ιεραρχίας πωλήσεων, χωρίς όμως να χαθούν τα δικαιώματα των έντιμων Agencies που δούλεψαν και έδωσαν ότι μπόρεσαν να δώσουν στο Agency με όποιες γνώσεις διέθεταν τότε ή τώρα
Βεβαίως δεν εννοώ τους δοτούς, τους κολλητούς,τους ρουφιάνους, τους συγγενείς και τους “παρένθετους” κλπ που δεν έχουν προσφέρει τίποτε ή έστω δεν έχουν πουλήσει μία πρόταση ασφάλισης ζωής. Πως εξ άλλου να γίνει αυτό αφού οι ίδιοι είναι εντελώς άχρηστοι και βάζουν βαρίδια στο σύστημα με τον τρόπο που δουλεύουν και καθοδηγούν τους ασφαλιστικούς συμβούλους Τρομάρα τους!!!! Ξέρεις πόσους τέτοιους απίθανους πρέπει να “ξεράσει” το σύστημα για να ξαναπάρει μπροστά? Ξέρεις τι εκμετάλευση πέφτει στο χώρο των “δόκιμων” ασφαλιστικών συμβούλων που κάνουν συμβάσεις με τις ασφαλιστικές, ενώ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ εφόσον είναι στο στάδιο της προασφαλιστικής τους εκπαίδευσης και επισήμως δεν έχουν πιστοποίηση και ασφαλιστήριο?
Όταν λοιπόν κάποιοι δυστυχείς απ αυτούς ασφαλίσουν 5-6 συγγενείς τους τους “τρώνε” το μικρό αυτό χαρτοφυλάκιο και τους διώχνουν απο το επάγγελμα Δηλαδή ψαρεύουν με δυναμίτη εις βάρος του συστήματος και δεν καταλαβαίνουν ότι σε λίγα χρόνια δεν θα στρατολογείται ΚΑΝΕΝΑΣ Αυτά είναι τα χάλια μας Δυστυχώς!!!!!!
Νικολάκος Γιώργος
Μεσίτης Ασφαλίσεων
Προς τον κ. Νικολάκο
Διάβασα μετά προσοχής το άρθρο σας και ευχαριστώ για τον λόγο που μου απευθύνετε. ΑΣΦΑΛΩΣ και το σύστημα των agency, δεν είναι για πέταμα. Διαφορετικά εάν όλο το σύστημα ήταν σάπιο, η αγορά θα ήταν σε ακόμα χειρότερη κατάσταση. Και εγώ προέρχομαι από agency system. Πρέπει να ομολογήσουμε πως όταν κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να δουλέψει ως ασφαλιστικός σύμβουλος, και όχι μόνο, εννοώ πως η δουλειά μας έχει προχωρήσει σε όλο το φάσμα των χρηματοοικονομικών προσεγγίσεων για την κάλυψη των αναγκών του εκάστοτε πελάτη, οφείλει να έχει τα μάτια ανοικτά και να μην ζει με παροπίδες που ΔΥΣΤΥΧΩΣ οι Ασφαλιστικές Εταιρείες ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ στους καινούργιους και άγουρους ΔΟΚΙΜΟΥΣ ασφαλιστικούς συμβούλους, αλλά και παράλληλα μην ξεχνάμε πως κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις είναι και ένα ΜΕΓΑΛΟ σχολείο. Δέν είναι σωστό να τα καταστρατηγούμε όλα. Δεν είναι σωστό όμως, με ΕΛΛΙΠΕΣΤΑΤΗ και ΜΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ εκπαίδευση να βγαίνουν στην Αγορά που ήδη υπάρχουν Αξιόλογοι Σύμβουλοι ανθρώπους οι οποίοι θα ασφαλιστούν 10 φορές στον εαυτό τους, ή θα λένε ένα σωρό βλακείες λόγω αμάθειας.
Αυτό που με πονάει συνεχώς είναι πως πρέπει να αποδείξω κάθε φορά που πέφτω σε ασφαλιστήριο συμβόλαιο συμβούλου του agency πως δεν είμαι ελέφαντας, διότι η παραφιλολογία για την ελεύθερη διακίνηση προτάσεων ασφαλιστικών συμβάσεων ( έτσι ονομάζω το brokers insurance policy )είναι αχρηστευμένο από αυτούς με τα λεγόμενά τους απέναντι στον πελάτη από τους managers. Δεν μιλάμε για να ΧΤΥΠΗΣΩ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΣ ΜΗΝΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ. Κανείς δεν σώθηκε με 1 συμβόλαιο πλύν ή συν.
Ας κοιτάξουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι ασφαλιστικές εταιρείες να τοποθετούν Α) ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ στις θέσεις αξιόλογους ανθρώπους και όχι γιατί περνάμε καλά στα ταξίδια ή για άλλους λόγους προσωπικούς και Β)Ας περνάμε και από αξιολόγηση αλλά και συνεχής update των εξελίξεων οι υπάρχοντες managers.
Και κάτι τελευταίο. Πιστεύω πως η δουλειά μας είναι για να δίνει ευκαιρεία σε όλους. Γιατί λοιπόν ο manager να είναι ισόβιος;
Ευχαριστώ!
ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ INSURANCE DAILY, O ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΤΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ.ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΝΑ ΠΩΛΟΥΝ ”ΑΝΕΞΟΔΑ”.ΗΤΟΙ=ΒΑΣΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ-ΧΩΡΙΣ CLAIMS[MIA ΦΟΡΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ]-ΑΚΡΙΒΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ-ΧΑΜΗΛΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ[ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΑΠΛΕΣ]-”ΚΟΝΤΑ” ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Κ Υ Ρ Ι Ω Σ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ”ΞΕΦΥΓΟΥΝ” ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΟΒΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΩΝ RIDERS, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΕΤΗΣΙΩΣ ΑΝΑΝΕΟΥΜΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ, ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΡΟΥΣ ΚΑΛΥΨΕΩΝ.ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΟ UNDERWITING ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ- ΜΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΤΟΥΝ ΕΞΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΟ. ΑΠΛΟΤΗΣ ΚΥΡΙΟΙ, ΑΠΛΟΤΗΣ.ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ INSURANCE DAILY OI ”ΚΟΥΡΕΛΟΥΔΕΣ”.ΑΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΧΩΡΟΣ, ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΔΡΩΘΕΙ ΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ”ΚΟΥΡΕΛΟΥΔΕΣ”.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΣΤΟ ΟΤΙ ΕΛΕΙΠΕ & ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΜΠΟΣΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ Η ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ-ΚΑΠΟΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ AGENCY ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΕΜΠΛΑΚΟΥΝ!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ, ΚΟΥΡΕΛΟΥΔΕΣ Η ΜΗ, ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ[ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ],ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΣΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ.
ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΚΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΑ, ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΟΥ.ΚΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ.Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ AGENCY-ME KOYΡΕΛΟΥΔΕΣ Η ΧΩΡΙΣ, ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΑΦ’ΕΝΟΣ ΜΕΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ.
Apla deite auto kai deite pws tha leitourgoun oles oi “sovares” etairies xwris agency… Eimai syntonistis omadas stin Ethniki, den exw kati me tin ING kai tous symvoulous tis, apla i etairia tous to ekane…
Prosexws me kathe asfalistirio dwro kai ena DVD tou Kourkouli i ena taper.
https://www.ing.gr/Default.aspx?tabid=388&language=el-GR
το μονο καλο του ειτζενσι ειναι η εκπαιδευση…το θεμα ειναι πως 99% το μονο που γινεται εκει ειναι εκπαιδευση.επισης στην περιοχη μου στα γραφεια ειτζενσι το μονο που βρισκεις ειναι μαυροι κωδικοι ,καθηγητες,δασκαλοι,αστυνομοι κτλ… που παιρνουν κατι παραπανω απο τον μισθο τους….και στερουν απο ασφαλιστες με αδεια που πληρωνουν και τεβε πελατες.ακομη 99%τους δοκιμουσ τους εκμεταλευονται οι διευθυντες βγαζοντας τους στο τελος ανικανους και παιρνοντας τους την οποια παραγωγη
Kαλημέρα σε όλους!
Ήθελα να ρωτήσω το εξής; Έχει υποπέσει στην αντίληψή μου πως έχει ξεκινήσει και η διαδικασία προσέγγισης και έρευνας αγοράς για συνεργασία, σε πρακτορεία από ανθρώπους που δούλευαν ως εκπαιδευτές νέων συνεργατών σε ασφαλιστικές εταιρείες. Πιστεύεται πως είναι κάτι αντίστοιχο με την διαρροή συνεργατών από agency system προς πρακτορεία;
Φιλε Ksipnate διαλύονται τα πάντα Οι πάντες προτείνουν τους πάντες και προσλαμβάνουν τους πάντες ενώ οι πάντες γνωρίζουν τα πάντα, εκπαίδευση, πώληση, συντονισμό, λογιστικά,ηλεκτρονική τιμολόγηση κλπ
Εάν όμως τους δώσεις μία τσάντα δύο έντυπα και μία τυπική προϊοντική εκπαίδευση για να πουλήσουν ένα ασφαλιστήριο ζωής ή τους βάλεις να εκπαιδεύσουν ή να συντονίσουν μία ομάδα επαγγελματιών “τσαντάκηδων” ασφαλιστών είναι για κλάμματα.
Στην αγορά πλέον αξίζουν κάποιοι πολύ λίγοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι με 5ετή έως 10ετή εμπειρία που καταλαβαίνουν τι συμβαίνει και δίνουν λύσεις στους πελάτες τους κρυφά ή φανερά συνεργαζόμενοι με όλα τα δίκτυα της αγοράς Οι υπόλοιποι είναι πολύ καλοί στα ηλεκτρονικά παιγνίδια του PC τους όπως νάρκες,πασιέντζες κλπ
Γιώργος Νικολάκος
Πριν γράψουμε για το Agency καλό είναι να διευκρινίσουμε τι είναι το agency. Στην Ευρώπη ως Agency νοείται το σύνολο των πρακτορείων που είναι ανεξάρτητές επιχειρήσεις και συνεργάζονται τουλάχιστον με 4 (ιδανικός αριθμός) ασφαλιστικές εταιρίες. Στην Αμερική αντίστοιχα υπάρχουν τόσο ανεξάρτητα πρακτορεία όσο και πρακτορεία συνδεδεμένα με μία ασφαλιστική. Η αγορά όμως εκεί δεν έχει καμία σχέση με την Ευρώπη καθώς σε κάθε πολιτεία λειτουργούν πολλές τοπικές ασφαλιστικές εταιρίες. Οι μεγάλες πάντως εταιρίες λειτουργούν κυρίως με ανεξάρτητα πρακτορεία και στους κλάδους ζωής.
Και με την ευκαιρία να ξεκαθαρίσουμε και τη διαφορά μεταξύ Broker και Agent σε όλο τον κόσμο. Ο broker (α) ασχολείται κυρίως με μεγάλους επιχειρηματικούς κινδύνους δουλεύοντας σε μεγάλο βαθμό αντασφαλιστικά, (β) δημιουργεί τα δικά του συμβόλαια τα οποία αποδέχονται οι ασφαλιστικές εταιρίες, (γ) Έχει εσωτερικούς συνεργάτες (partners) εν μέρει με πάγια αντιμισθία και συμμετοχή στα κέρδη και σε αυτούς βασίζεται για τις πωλήσεις. Αντίθετα ο πράκτορας (agent) (α) προσανατολίζεται κυρίως στο retail, (β) προωθεί προϊόντα που παίρνει έτοιμα από τις εταιρίες, (γ) έχει δίκτυο ανεξάρτητων συνεργατών, συνδεδεμένων ή μη.
Στην Ελλάδα το agency ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ agency και οι μεσίτες (με εξαίρεση κάποιους μεγάλους κινδύνους, τις περιπτώσεις που δουλεύουν αντασφαλιστικά, και όσους δουλεύουν ως ανταποκριτές των Lloyd;s) κάνουμε πρακτόρευση… βάσει των τοπικών συνθηκών ας θεωρήσουμε ως ένα βαθμό λογική την όποια παρέκκλιση από τα δεδομένα των ανεπτυγμένων αγορών.
Αν επικεντρωθούμε στο Ελληνικό agency, 30 χρόνια τώρα δεν έχει αλλάξει τίποτα. Όπως στήθηκε συνεχίζει να λειτουργεί, με δύο (2) χαρακτηριστικά που βρίσκουμε μόνον στην Ελληνική αγορά.
1. Οι παραγόμενες εργασίες (τα συμβόλαια ή και οι πελάτες) ανήκουν αποκλειστικά στις ασφαλιστικές εταιρίες οι οποίες κατοχυρώνονται συμβατικά και ταυτόχρονα ο νόμος δεν εμπεριέχει καμία πρόβλεψη περί του αντιθέτου. Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο ο ασφαλισμένος αποφασίζει σε ποιόν κωδικό ασφαλιστικού διαμεσολαβητή θέλει να ανήκει. Εδώ αποφασίζουν οι διευθυντές πωλήσεων, και οι κάθε λογής managers της πυραμίδας. Του ασφαλισμένου δεν του πέφτει λόγος…όπου πέσει!
2. Η εκπαίδευση των ασφαλιστικών συμβούλων δεν υπόκειται σε καμία εποπτεία. Προσοχή, άλλο πράγμα οι εξετάσεις και άλλο τι μαθαίνουν οι νεοεισερχόμενοι που μπαίνουν στις εταιρίες να εκπαιδευτούν. Το εσωτερικό πρόγραμμα εκπαίδευσης που εφαρμόζουν οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν ελέγχεται από κανέναν και δεν υπόκειται σε προδιαγραφές…
Το ερώτημα είναι: Μπορεί να προσαρμοστεί το Ελληνικό agency στις απαιτήσεις των καιρών? Γιατί αν δεν προσαρμοστεί, θα ισχύσει η θεωρεία του Δαρβίνου…! Η τοποθέτηση του MRK (χαρακτηριστική τοποθέτηση της πλειοψηφίας των εκπροσώπων αυτού του συστήματος) δείχνει ότι υπάρχει άγνοια γενικώς και ειδικώς….
1. Η τάση δεν είναι οι εταιρίες να πωλούν «ανέξοδα». Είναι επιχειρηματικά αδύνατον να είναι μία εταιρεία ανταγωνιστική με κόστος πρόσκτησης (προμήθειες) μεγαλύτερο του 20%. Το Ελληνικό agency είτε μας αρέσει είτε όχι είναι πανάκριβο και ο ασφαλισμένος δεν είναι ηλίθιος να πληρώνει ασφάλιστρα τζάμπα! Δεν μπορεί να πηγαίνει στον κίνδυνο ποσοστό μικρότερο του 60-70%. Διαφορετικά μιλάμε για κλοπή…
2. Ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια διατίθενται στην Ελληνική αγορά από το 1988. Μετά από 20 χρόνια δεν δικαιολογούμαστε να μην ξέρουμε τι σημαίνει «ετησίως ανανεούμενο» και να παραπλανάμε συνέχεια τον Έλληνα ασφαλισμένο. Και επειδή αύριο όλοι θα πουλάμε αυτά τα συμβόλαια στον κλάδο ασθενειών, ας καταλάβουμε ότι οι εταιρίες έχουν το δικαίωμα να αλλάξουν τους όρους για το σύνολο των ασφαλισμένων και όχι ανά μεμονωμένη περίπτωση (αυτό το παραμύθι που λέτε οι περισσότεροι ότι θα βάλουν εξαίρεση μετά από βαριά ασθένεια…). Η τροποποιήσεις αυτές κρίνονται απαραίτητες για να αναπροσαρμόζονται τα όρια επαρκώς και «κλειδώνονται» από τις εποπτικές αρχές προκειμένου να γίνεται συνεχώς βελτίωση των όρων ασφάλισης. Η ισοβιότητα της ανανέωσης προβλέπεται συμβατικά καθώς καταγγελία επιτρέπεται μόνον στη μη πληρωμή των ασφαλίστρων και σε περίπτωση δόλου.
3. Τριάντα χρόνια τώρα δεν έχει υπάρξει καμία πίεση προς τις ασφαλιστικές εταιρίες προκειμένου να βελτιώσουν τα συμβόλαια που διατίθενται στους Έλληνες. Τα συμβόλαια συντάσσονται υπό την ευθύνη των νομικών συμβούλων, με προκλητικά ασαφείς όρους, για να ερμηνεύονται κατά το δοκούν. Υπήρξε όλα αυτά τα χρόνια επίσημη αντίδραση από παράγοντα του agency για τα ασφαλιστικά προϊόντα…? Για τις αποδόσεις…? Για τα υπο-όρια…? Για τις εξαιρέσεις…? Για τη διαχείριση των απαιτήσεων…?
Κατά την ταπεινή μου άποψη το μέλλον του Ελληνικού agency είναι η σταδιακή μετατροπή των υποκαταστημάτων σε αυτόνομα και ανεξάρτητα πρακτορεία. Αυτός είναι και ο μόνος τρόπος για να μειώσουν οι εταιρίες τα λειτουργικά τους έξοδα. Φυσικά υπάρχουν πολλοί «μάνατζερς» που βλέπουν αυτό το σενάριο ως εφιάλτη καθώς θα χάσουν τον έλεγχο του παιχνιδιού. Ο Έλληνας πάντα βρίσκει λύσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες εταιρίες έχουν φτιάξει δικά τους πρακτορεία για να βολεύουν «καταστάσεις».
ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ G
ΩΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΝΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΑΣ?
ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ Η ING ΔΙΝΕΙ ΔΩΡΟ ΣΤΑ VILLAGE CINEMAS?
ΩΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΔΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΑΣ.
ΓΙΑ ΤΟΝ KSIPNATE
ΤΟ brokers insurance policy ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΕΣΙΤΕΣ?
ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΑ ΞΕΡΩ.
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΕΞΕΙΣ.
ΔΗΛΑΔΗ ΛΕΩ ΕΓΩ ΑΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ MEDI-SYSTEM ΑΠΟ brokers insurance policy
Η ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ Η ΑΠΟ ΤΗΝ ING ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ……..
Προς Mixalis G Φιλε μου δεν μου αρεσουν προσωπικα καθόλου οι “marketistikes” προσεγγισεις του τυπου “κανε μια συναντηση μαζι μας και θα κερδισεις……” και δεν μου αρεσουν ουτε τα δωρα ου εχει δωσει σε υποψηφιους η ηδη πελατες η εταιρία μου κατα καιρους, αλλα αφ ενος εισαι εκτος θεματος και αφ εταιρου γινεσαι γελοιος με αυτο που εκλεισες το σχολιο σου
symfono apolyta me tin topothetisi sas ke Serafimidi.
Πρός τον κ.ΓΙΩΡΓΟ ΝΙΚΟΛΑΚΟ
Πρός τον κ.ΓΙΩΡΓΟ ΝΙΚΟΛΑΚΟ,
Διάβασα το σχόλιό σας σχετικά με την αντίληψη που έχει δημιουργηθεί με την διαρροή και συνεργατών από την εκπαίδευση των ασφαλιστικών εταιρειών.
Σήμερα, μου συνέβει ένα γεγονός το οποίο θέλω να το σχολιάσω και δεν ξέρω κατά πόσο αυτό που θα αναφέρω είναι νόμιμο ή όχι. Πήγα να περάσω ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο και η κοπελίτσα στο γκισέ με ρώτησε εάν ενδιαφέρομαι να μου δώσουν τιμές για ασφάλιση του αυτοκινήτου. Γνωρίζοντας τα πράγματα και λειτουργώντας ως σύμβουλος, αρνήθηκα πολύ ευγενικά μεν, αλλά κάθησα σε μία γωνία να δω τον χειρισμό τους. Κατέληξα πως το συγκεκριμένο Ιδιωτικό Κτέο έχει συνεργασία με την το πρακτορείο …… .gr, ο νοών νοείτω,και τους δίνουν τιμές από 20 εταιρείες.
Δεν σας κρύβω την απογοήτευσή μου για την κατάντια του επαγγέλματός μας. Άραγε με ποία εξουσιοδότηση η ΑΣΧΕΤΗ υπάλληλος ζητάει να εκδόσει προσφορά, και τελικά αυτό που ενδιαφέρει ή που πρέπει να ενδιαφέρει τον πελάτη είναι μόνο η τιμή; Έπειτα, εμείς τρέχουμε νυχθημερόν να εξυπηρετήσουμε τον πελάτη μας σωστά, να του ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ τις καλύψεις, να τον ενημερώσουμε για τις κινήσεις που θα κάνει αν συμβεί κάτι, να εμβαθύνουμε στους όρους του συμβολαίου κ.α. Από την άλλη δε, πως επιτρέπεται σε μη ασφαλιστικούς συμβούλους να κάνουν προτάσεις και να εκδίδουν προσφορές.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ & ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ;
Και που εφαρμόζεται ο κώδικας Δεοντολογίας; Μιλάμε για fishing πελατών όχι νέων, αλλά ήδη ασφαλισμένων. Αυτό το επιτρέπει η EΠΕΙΑ;.
Ζητώ συγγνώμη από το blogg, αλλά τα πήρα άγρια το πρωϊ και μου ήρθε να τους τα χώσω. Γιατί με την ίδια λογική, θα μπορούσα με το ποέ παίρναν οι πελάτες τις προσφορές, να κάτσω και εγώ στην έξοδο και να τους έδινα την κάρτα μου και να τους έλεγα πως και εγώ δουλεύω όλες τις εταιρείες αυτές και κάνε μαζί μου δουλειά γιατί θα έχεις και κάποιον να βρείς όταν γίνει κάτι.
Μπορώ να ρωτήσω αν αυτό είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ; Έχουμε κάνει με τέτοιες ηλιθιότητες τον Έλληνα να κυνηγάει πάντα το φθηνότερο και να χάνεται η εμπιστοσύνη τους μετά.
Συγγνώμη και πάλι για το ύφος μου.
Ευχαριστώ, καλημέρα!!
ΦΙΛΕ ΞΥΠΝΑΤΕ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ.
ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΡΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΤΛ…΄;;;;;
Προς τον αξιότιμο asfalisti ING
Αδερφέ, βλέπω για ακόμη μία φορά πως απευθύνεσαι σε εμένα για πράγματα τα οποία εγώ δεν έχω αναφέρει καθόλου. Επειδή μάλλον δεν είσαι της ING, γιατί τουλάχιστον αυτοί ξέρουν ορθογραφία, πρέπει επειγόντως να κοιτάξεις την σοβαρότητα του προβλήματος που έχεις που λέγεται ΄΄άλλα βλέπω, άλλα καταλαβαίνω, άλλα θέλω να πω, άλλα γράφω και με αυτά που γράφω άλλα εννοώ΄΄. ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
Εγώ όταν αναφέρθηκα σε συμβόλαια δεν μίλησα για κάτι συγκεκριμένο πόσο μάλλον για εξωτερικού και ότι να είναι που γράφεις. Αν έχεις ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΝ να πάς να το κοιτάξεις αυτό επίσης.
Εγώ απλά αναφέρθηκα στο εξής: Λόγω της ελλιπέστατης εκπαίδευσης που υπάρχει από το agency system, βγαίνουν στην αγορά άγουρα παιδιά τα οποία πιέζονται από τους managers, να πουλήσουν για να πάρουν bonus τριμήνου, να έχουν καλή διατηρησημότητα, κ.α.
Το αποτέλεσμα είναι, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΩ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ, να κατηγορούν τους brokers & μεσίτες γιατί έτσι τους είπαν. ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ. ΑΥΤΑ ΕΓΡΑΨΑ. Τα υπόλοιπα που αναφέρεσαι δεν έκανα καθόλου λόγο. Ίσα ίσα είπα πως επειδή με ενδιαφέρει ο πελάτης μόνο και μόνο εάν βρω συμβόλαιο καλό δεν θα το κτυπήσω, αυτό εννοείται και για την εταιρεία που κόπτεσαι και για χάρην της οποίας έχεις ανοίξει πόλεμο με όλους και απαντάς σε όλους και ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ. Και αδερφέ εάν γνωρίζεις και του εξωτερικού και του εσωτερικού τα προγράμματα, γιατί μας έχεις ζαλίσει τον έρωτα με την ING και δεν τα πουλάς. Ή ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΣ;;;;;;
Λοιπόν επειδή το ΚΑΛΟ ΚΛΙΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΤΟ ΠΑΤΑΣ, να ξέρεις πως όταν θα απευθύνεσαι τουλάχιστον σε εμένα να είσαι πολύ προσεκτικός, και να μην βάζεις λόγια στο στόμα μου που δεν λέω. Αυτά σε άλλους. ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ:ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ……..Γιατί ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟΣ.
ΑΝ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ. ΑΡΚΕΤΑ ΤΡΑΒΗΞΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ;;;;;;;Και μη ξεχνάς πως τα βλέπουν όλοι αυτά που γράφεις!!! ΓΕΙΑ!
Αγαπητοί φίλοι ksipnate και άλλοι φίλοι bloggers.
Απο καιρό τώρα σας γράφω ότι είνια προτιμότερο να αγνοείτε τον συγκεκριμένο τύπο για τον οποίο ορθώς εξανίσταται και εκφράζεται αγανακτισμένα όπως εκφράζεται και μάλιστα δικαιολογημένα ο φίλος ksipnate.
Σας επαναλαμβάνω συνάδελφοι Είναι πολύ δύσκολο ο τύπος αυτός να έχει ενα μόνο πρόσωπο Είναι σίγουρο ότι εκπροσωπεί πολλούς και μιλάει γαι πολλούς ή πολλοί μιλάνε εξ ονόματός του χρησιμοποιώντας το ίδιο ψευδώνυμο. Διαβάστε τις άλλες συζητήσεις όπου παρεμβαίνει και θα καταλάβετε ότι έχει πολλά διαφορετικά πρόσωπα
Σε ότι αφορά εμένα θα του απαντούσα ότι κι αν έγραφε, αρκεί τις απόψεις του να τις έγραφε επώνυμα γιατί πιστεύω στον δημοκρατικό διάλογο ακόμα και με ανθρώπους που εκφράζονται σαν κι αυτόν ή αυτούς
Η λύση είναι μία ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΜΗΝ ΣΥΖΗΤΑΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ κι αυτούς που εκπροσωπεί
Όσο κι αν ο αποκλεισμός απο την συζήτηση κάποιου δεν είναι σωστή εν τούτοις αυτή η συμπεριφορά αξίζει μόνον στους δειλούς και τους βλάκες κι αυτά τα δύο στοιχεία τα διαθέτει αυτός και τα τσιράκια του σε υπερθετικό βαθμό
Αγνοήστε τον λοιπον!!! Ειλικρινά συνάδελφοι έχουμε πολλά θέματα σοβαρά να συζητήσουμε απο το ασχολιόμαστε με τύπους σαν κι αυτόν
Να γνωρίζετε ότι οι ΒΛΑΚΕΣ είναι ΑΝΙΚΗΤΟΙ γι αυτό μην τα βάζετε μαζί του γιατί η αφεντιά του εκπροσωπεί απόλυτα την κατά τα άλλα συμπαθή αυτή τάξη και την “παρέα” που γράφει με το ψευδώνυμό του
Συναδελφικά
Γ Νικολάκος
Φίλε Σεραφειμίδη απλά Αψογος
Διάβασα τα γραφόμενα όλων όσως σχολίασαν. Προέρχομαι απο agency μεγαλης ασφαλιστικής εταιρείας. Λίγα δικα μου σχόλια:
α) Έχω γνωρίσει managers και διευθυντες γραφείων που πηγαιναν μεν να παρακολουθήσουν τα σεμιναρια της Limra στα οποία τους έστελνε η εταιρεία καθώς και σεμινάρια άλλων φορέων και τις εργασίες που έπρεπε να παραδώσουν ως συμμετέχοντες, τις έδιναν να τις κανουν οι πιο παλιοί ασφαλιστες της ομάδας τους καθως επίσης και η γραμματεία του γραφειου παραγωγής !!! Οι ανθρωποι αυτοι ως ξύλα απελεκητα ήταν υπευθυνοι για την αναπτυξη του γραφειου, την καθοδηγηση των νεων συνεργατων , την υποστηριξη των παλαιοτερων ασφαλιστων. Τα οποιαμηνυματα επαιρναν απο τα σεμιναρια αυτα, τα συνεθεταν ως “κουρελουδες” και αυτα πρεσβεύαν.
β) Ειναι τραγικό να μη μπορεί ο πελατης να επιλεξει τον ασφαλιστη του, εν ετη 2015. Στο agency της εταιρείας στην οποία ημουν ενταγμενος, υπαρχει μεν η δυνατοτητα της υπευθυνης δηλωσης πελάτη για αλλαγη ασφαλιστη (ουσιαστικα με πολυ μικρες προμηθειες) αλλα οι αλλαγες αυτες μπλοκαρονται απο τα υψηλα κλιμακια τα οποια χανουν σε διατηρησιμοτητα, σε προμηθειες κτλ κτλ κτλ μα το κυριοτερο υποστηριζουν θερμα το “οποιος ειναι εξω απο το μαντρι τον τρωνε οι λυκοι” και θελουν με τετοιες μεθοδους να παραδειγματιζονται οι υπολοιποι ασφαλιστες του γραφειου ωστε να μη διανοηθουν καν να σκεφτουν οτι μπορουν να λειτουργησουν πολυ επαγγελματικα και εκτος agency
γ) Εκπαίδευση νεων ασφαλιστων …….. πιο παλια που οι εξετασεις δεν ηταν multiple choice οπως ειναι τωρα και ειχαμε ύλη και διαβαζαμε και αναπτυσαμε τα ερωτηματα, μαθαιναμε κατι. Περαν αυτου, ελαχιστα γραφεια παραγωγης agency υποστηριζουν στο θεμα αυτο τους ασφαλιστες τους σωστα. Η προσωπικη μου εμπειρια λεει οτι τους εκπαιδευουν να πουλουν με ασαφειες με αποτελεσμα ακυρωσεις σε πρωτοετη και επισης να τρωνε τις σαρκες των ασφαλιστων που μεταπηδησαν απο agency σε πρακτορειακο δικτυο , λεγοντας ψεμματα στους πελατες για τον ανθρωπο που τους εξυπηρετουσε ως τοτε (του οποιου οπως περιεγραψα παραπανω του εχουν “μπλοκαρει” πρακτικα τη μεταφορα του πελατολογιου του μεσω υπευθυνων δηλωσεων πελατων).
δ) Γνωση ανταγωνισμου ….. good point. Λιγοι γνωριζουν εις βαθος και οι περισσοτεροι λενε οτι να’ναι στον πελατη. Παραδειγματα μπορω να αναφερω πολλα, αλλα σιγουρα και εσεις ξερετε αλλα τοσα.
ε) Το τι λεγεται για τα ετησια ανανεουμενα συμβολαια , ειναι απλα κατι το απεριγραπτο !! Τρομοκρατια σκετη !!