Η διαδικασία είναι γνωστή: Ως πωλητές, υποτίθεται πως πρέπει να έχουμε επαφή με τους πελάτες μας σε τακτική βάση. Όμως, οι κορυφαίοι πωλητές δεν έχουν απλά τυπικές επαφές και σχέσεις με τους πελάτες τους. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της πώλησης, αναπτύσσουν ισχυρές σχέσεις μαζί τους πράγμα που σημαίνει ότι ξέρουν τι τους συμβαίνει, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Οι καλύτεροι πωλητές παρέχουν επιπλέον γνώση και καθοδήγηση, που τους καθιστούν πολύτιμους – αξιόπιστες επιχειρηματικές πηγές.
Πωλητές εναντίων υπολογιστών; Θα κερδίζετε πάντα! Γιατί όμως;
Όταν έχετε μια σχέση με τον πελάτη σας, όπως αυτή που περιγράφεται πιο πάνω, θα απαντάει πάντα τις κλήσεις σας. Θα θέλει να σας μιλήσει ή ακόμα και θα ανυπομονεί να σας δει. Και θα σας συστήσει και σε άλλους καταπληκτικούς πελάτες, γιατί έχει δει και έχει αναγνωρίσει για τον εαυτό του την αξία που φέρνετε στο τραπέζι. Ναι, οι υπολογιστές έχουν τις ευκολίες τους, έχουν τις δυνατότητές τους. Το να βοηθήσεις όμως τον συνάνθρωπο να εξασφαλίσει το οικονομικό του μέλλον, δεν είναι μια από αυτές.
Η ανθρώπινη επαφή είναι αυτή που υπερνικά τη τεχνολογία. Οι υπολογιστές δεν μπορούν να βγάλουν τους πελάτες σας για ένα γεύμα, δεν μπορούν να διηγηθούν ενδιαφέρουσες προσωπικές εμπειρίες, δεν μπορούν να γελάσουν με τα αστεία τους (χαζά ή μη – δεν έχει σημασία) και βέβαια, δεν μπορούν να σχολιάσουν τις φωτογραφίες στο σαλόνι με τα εγγόνια τους. Οι υπολογιστές δεν μπορούν να σφίξουν το χέρι των πελατών σας, δεν μπορούν να έχουν σοβαρές συζητήσεις μαζί τους σχετικά με το τι συμβαίνει στην αγορά και δεν μπορούν να κατανοήσουν τις ιδιαίτερες προκλήσεις και τους στόχους τους. Εσείς όμως μπορείτε!. Και μπορείτε να το κάνετε με τέτοιον τρόπο που ένας υπολογιστής, απλά, δεν μπορεί.
Το ανθρώπινο άγγιγμα δεν αντικαθίσταται. Δώστε στους πελάτες σας ό,τι ποθούν και αυτοί θα σας ανταμείψουν με την πίστη τους και τις συστάσεις που σας αξίζουν.
Ελεύθερη Μετάφραση: Νίκος Μωράκης
Πηγή: lifehealthpro