Ο ιδρυτής της “Υδρόγειος”, κ. Κασκαρέλης είναι μάλλον ο μοναδικός CEO της Ασφαλιστικής Αγοράς ο οποίος κατά τη διάρκεια του χθεσινού γεύματος εργασίας που πρόσφερε σε όλους τους εκπροσώπους του Kλαδικού και του Oικονομικού τύπου της χώρας, παραδέχτηκε ότι μόνον μετά την ίδρυση της ΕΠΕΙΑ άρχισε να δίνει ιδιαίτερη σημασία στο θέμα των Αποθεμάτων του και ότι στη διάρκεια των τελευταίων χρόνων υπερδιπλασίασε τα Αποθέματά του παρόλο που το σύνολο των Ασφαλίστρων της Εταιρείας του παρέμεινε σχεδόν το ίδιο με μικρές αυξήσεις. Τόνισε δε επίσης ότι ήδη καλύπτει τις προϋποθέσεις του Solvency II. Τα συγχαρητήρια μας στον βετεράνο Ασφαλιστή που είχε το θάρρος της γνώμης να ομολογήσει κάτι που όλοι σχεδόν οι υπόλοιποι δεν τολμούν να ομολογήσουν! Η Υδρόγειος συμπληρώνει φέτος 38 χρόνια παρουσίας στην Ελληνική Αγορά και συγκαταλέγεται μεταξύ των 5 πρώτων εταιρειών Γενικών Ασφαλειών στην Ελλάδα, ενώ τα τελευταία 7 χρόνια, έχει αποκτήσει δυναμική παρουσία και στην γορά της Κύπρου με την ίδρυση θυγατρικής. Ειδικότερα η σύνοψη των οικονομικών αποτελεσμάτων έχει ως εξής: Η κερδοφορία της εταιρείας εκτιμάτε στα 2,6 εκατ. ευρώ, έναντι 272.000 του 2009, ενώ οι Επενδύσεις έφτασαν τα €162 εκατ. παρουσιάζοντας αύξηση…100% σε σχέση με το 2006!
Τα μεγέθη αυτά είναι το αποτέλεσμα του δυναμικού προγράμματος επενδύσεων που υλοποίησε η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, και κατατάσσουν την Υδρόγειο ανάμεσα στις πρώτες σε επενδύσεις εταιρείες Γενικών Aσφαλειών στην Ελλάδα. Το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο εστιάζεται κατά το μεγαλύτερο μέρος του σε προθεσμιακές καταθέσεις, ομόλογα του ελληνικού δημοσίου και ακίνητα. Η Υδρόγειος είναι μάλιστα μια από τις τρεις ασφαλιστικές εταιρείες όλων των κλάδων με τις μεγαλύτερες επενδύσεις σε ακίνητα – η μοναδική που έχει εστιάσει τις επενδύσεις αυτές στην περιφέρεια, στηρίζοντας ταυτόχρονα και τις τοπικές αγορές και δημιουργώντας σημαντικό αριθμό θέσεων εργασίας.
Τα αποθέματα της εταιρείας στο τέλος της οικονομικής χρήσης του 2010 προβλέπονται στα 158 εκατ. ευρώ. Η παραγωγή ασφαλίστρων για το 2010 ανήλθε στα 142,5 εκατ. ευρώ. Στο σύνολο της παραγωγής μόνο το 18% προέρχεται από τα αστικά κέντρα Αθήνας – Θεσσαλονίκης και το υπόλοιπο 82% είναι κατανεμημένο στην ελληνική περιφέρεια. Μέσα στο 2010 η Υδρόγειος κατέβαλε αποζημιώσεις ύψους 65 εκατ. ευρώ.
Όταν αναγράφετε ότι μόλις το 18% της παραγωγής προέρχεται από τα μεγάλα αστικά κέντρα, φαντάζομαι ότι θα εννοείτε πως αυτό είναι το ποσοστό των κινδύνων στον κλάδο των αυτοκινήτων που αναλαμβάνει η εν λόγω εταιρεία σε αυτές τις περιοχές. Γιατί αν το ερμηνεύσει κανείς όπως είναι αναρτημένο, θα νομίσει ότι οι ασφαλιστές της επαρχίας παράγουν το 82% των ασφαλίστρων μιας εταιρείας η οποία εδρεύει στην Αθήνα πράγμα εντελώς αφύσικο και παράλογο! Μάθετε λοιπόν – εάν δεν το γνωρίζετε ήδη – πως αποτελεί πάγια πρακτική πολλών ασφαλιστών που συνεργάζονται με την Υδρόγειο, να βάζουν διευθύνσεις στην επαρχία προκειμένου να προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες τους. Αυτή είναι η θλιβερή πραγματικότητα κύριοι κι όποιος δεν θέλει να τη δει απλώς εθελοτυφλεί. Κι ας επλίσουμε επιτέλους να σταματήσει αυτή η λογική του αθέμιτου ανταγωνισμού, γιατί και το επάγγελμά μας προσβάλλει και ζημιές για την ασφαλιστική αγορά δημιουργεί.
ΣΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΥΔΡΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΥΠΩΣΕΙΣ Η ΝΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΑΛΛΑ ΕΔΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΔΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΜΕ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΡΑΞΗ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ.ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΟΝΟ 18% ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ?
ΕΝΑ ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ , ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 214.000.000 €.
ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ 52.000.000 €
Η συγκεκριμένη Εταιρεία έχει δείκτη αποθεματοποίησης 142% στο σύνολο της παραγωγής και 205% στον κλάδο Αστικής Ευθύνης Οχημάτων. Είναι στις 5 πρώτες Εταιρείες με βάση τον δείκτη αυτό. Δεν γνωρίζω πως ο φίλος μας ΘΗΣΕΑΣ (χωρίς αναλογιστικές γνώσεις βέβαια) βγάζει το νούμερο αυτό. Με τα λεγόμενα του, μόνο 4 Εταιρείες έχουν τα αναγκαία αποθέματα στον κλάδο αυτοκινητων.