Φήμες για νέες ανακλήσεις αδειών κυκλοφορούν όλο και περισσότερο στην αγορά. Πρόκειται για τρεις εταιρείες, στις οποίες η ΤτΕ έχει θέσει αυστηρά περιθώρια για την κάλυψη των αποθεμάτων τους. Δεν είναι όμως μόνο αυτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα αποθεματικά τους, το γνωστό και μεγαλύτερο αγκάθι της ασφαλιστικής αγοράς. Σύμφωνα με αποκαλύψεις της Ναυτεμπορικής 12 Ασφαλιστικές, μεταξύ των οποίων και κάποιες θεωρητικά υπεράνω κάθε υποψίας, αντιμετωπίζουν σοβαρές πιέσεις από την ΤτΕ ως προς τα αποθεματικά στον κλάδο αυτοκινήτου: Δώδεκα εταιρείες εμφανίζονται, με βάση τα στοιχεία του 2010, να έχουν άμεση ανάγκη ενίσχυσης των αποθεμάτων τους, εμφανίζοντας δείκτη αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών μικρότερο του 150%. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στη λίστα με τις 12 εταιρείες περιλαμβάνονται και τίτλοι πολύ ισχυρών σχημάτων, όπως και εταιρείες οι οποίες φέρονταν να μην έχουν απασχολήσει μέχρι και πρόσφατα την εποπτικήαρχή για ανάλογα ζητήματα.
– Από τις 12 προαναφερόμενες εταιρείες, τέσσερις σχηματίζουν δείκτη εκκρεμών ζημιών μικρότερο του 100%. Μάλιστα, ο δείκτης μιας εξ αυτών διαμορφώνεται στο 42%, για δύο εταιρείες ο δείκτης είναι στο 67% και γιατην τέταρτη στο 77%. Πρόκειται βέβαια για… συνήθεις υπόπτους της αγοράς, οι οποίοι επί πολλά χρόνια απασχολούν τις εποπτικές αρχές. Οι εν λόγω εταιρείες διατηρούν σταθερά κατά την τελευταία πενταετία (2006 -2010) το σχετικό δείκτη κάτω του 100%.
– Δύο από τις 12 «κόκκινες» ασφαλιστικές βρίσκονται στο όριο του 100%, με το δείκτη αποθεμάτων να διαμορφώνεται στο 103% και 105% αντίστοιχα, και τα τελευταία έτη (πλην του 2006) να κινούνται κάτω του 100%.
– Για έξι από τις προαναφερόμενες ασφαλιστικές εταιρείες ο δείκτης αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών διαμορφώθηκε το 2010 μεταξύ 142% και 119%. Εξαιρώντας μια εξ αυτών, οι υπόλοιπες εμφανίζουν μεγάλημεταβλητότητα στο δείκτη από τη μια χρονιά στην άλλη, με τιμές οι οποίες κυμάνθηκαν στην πενταετία από 32% έως και 240%.
– Και οι 12 «κόκκινες» ασφαλιστικές εταιρείες εμφανίζουν το 2010 μικρότερο δείκτη εκκρεμών ζημιών απ’ αυτόν που σχημάτιζαν το 2006.
– Αξίζει να σημειωθεί ότι Eurostar και Ευρωπαϊκή Πρόνοια, δύο εταιρείες δηλαδή των οποίων οι άδειες ανακλήθηκαν, το 2010 εμφάνιζαν δείκτη εκκρεμών ζημιών 144% η πρώτη και 136% η δεύτερη, ενώ και οι δύο το 2010είχαν κάνει φιλότιμες προσπάθειες να αυξήσουν τα αποθέματά τους, με τη μεν Eurostar να ενισχύει το δείκτη της στο 144% από 92% το 2009 και την Ευρωπαϊκή Πρόνοια να τον αυξάνει στο 136% από 107% τηνπροηγούμενη χρήση.
– Ο μέσος όρος του δείκτη αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών για το σύνολο του δείγματος διαμορφώθηκε στο 2010 λίγο πάνω από το 150%, στο 155%, δηλαδή σε πολύ χαμηλά επίπεδα, και μόλις 10 μονάδες αυξημένος σεσχέση με τα επίπεδα του δείκτη τρία χρόνια πριν.
Στην αντίπερα όχθη, 13 εταιρείες εμφανίζονται με δείκτη αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών άνω του 150%, με τη διαφορά όμως ότι τρεις εξ αυτών έχουν πολλές φορές κατά το παρελθόν, αλλά και πολύ πρόσφατα, κληθεί από την Τράπεζα της Ελλάδος να ενισχύουν τα κεφάλαιά τους. Πρόκειται για εταιρείες με δείκτη αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών 152%, 163% και 166% αντίστοιχα και λόγω ακριβώς των επανειλημμένων οχλήσεων από την εποπτική αρχή θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι, τελικά,οι «κόκκινες» εταιρείες ανέρχονται στις 15. Πέραν αυτών, οι υπόλοιπες εταιρείες -στη συντριπτική τους πλειοψηφία ισχυρές με βάση την παραγωγή τους- εμφανίζονται με το δείκτη αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών από170% έως και 354%.
Ωστόσο, έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι εννέα εξ αυτών στο διάστημα 2006-2010 περιόρισαν αισθητά τα αποθέματά τους στον κλάδο ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων, προφανώς λόγω του αρνητικούοικονομικού περιβάλλοντος και των αναγκών εξασφάλισης έξτρα κεφαλαίων για άλλες δραστηριότητές τους, για κλάδους ασφάλισης που σήμερα πιέζονται ιδιαίτερα από το αρνητικό οικονομικό περιβάλλον. Αλλεςπάλι απλά δεν ενίσχυσαν τα αποθέματά τους αν και αύξησαν την παραγωγή τους στον κλάδο Αυτοκινήτων, όντας υπερ-αποθεματοποιημένες.
Πηγή: Ναυτεμπορική, 16/01/12.
ονοματα θελω.με υπονοουμενα ολεσ πανε για κλεισιμο
Οι φήμες δεν αποτελούν είδηση, ούτε πρσδίδουν κάτι θετικό στην πολύπαθη αγορά μας… Υπευθυνότητα κύριοι.Ονόματα και αποδείξεις μπορείτε να έχετε? Ποιοί θα είναι οι δείκτες φερεγγυότητας μετά το κούρεμα των ομολόγων? Γράψτε μία ή δύο ενναλλακτικά σενάρια με ποσοστά κουρέματος… βάσει την κατά αντιστοιχία έκθεση των εταιριών σ΄αυτά. Έτσι ίσως μας διαφωτίσετε…
Λόγια ,φήμες ,φήμες,λόγια.
Οποιος ξέρει ας μιλήσει.
Ακόμα και η εποπτική αρχη-τράπεζα Ελλάδος– να ανακοινώσει τα αποτελέσματα της και όχι να κάνει τον κινέζο και να παιζει κρυφτό.Οι πελάτες εχουν αγανακτήσει ,επιτέλους πια, πάντα οι διαμεσολαβούντες θα ακούν τα εξ” αμἀξης και θα χρεώνονται τις ζημιές.
Αντε και οποιος εχει κάκκαλα να βγεί εμπρός.
Το καλοκαίρι η αυριανή δημοσίευσε ονόματα ασφαλιστικών εταιρειών. Η τράπεζα της Ελλάδος σιώπησε, Στην αγορά ακούγονται τα ονόματα όλων των Ελληνικών εταιρειών.
Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα.
Το δημοσίευμα αναφέρει και για δύο εταιρείες που ούτε στην φαντασία μας δεν μπορούμε να σκεφτούμε οτι είναι στο ΚΟΚΚΙΝΟ.
Θα πρόκειται για μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες , ποιες είναι αυτές ;
Τι μας λένε τώρα ? Γιατί δε λένε ονόματα ? Καλά κάνει το κράτος και θέλει να προστατέψει τους καταναλωτές . Εμάς όμως τους διαμεσολαβητές και πελάτες ποιος θα μας προστατέψει από το κράτος και από τις εταιρίες ? Μήπως όλα αυτά τα προκαλούν οι κρατικές και οι πολυεθνικές γιατί χάνουν μερίδια ? Ας δημιουργηθεί ένα είδος επικουρικού και για τους διαμεσολαβητές , για να μην καταστραφούν αν κλείσουν κάποιες ξαφνικά . Και μη μου πει κανείς ας πρόσεχαν και ας πήγαιναν σε σοβαρές εταιρίες γιατί 20 χρόνια αυτά έλεγα και εγώ , όμως “άλλοι” γιγαντώθηκαν και έτρωγαν με “χρυσά κουτάλια” και οι εταιρίες τους έστρωναν κόκκινα χαλιά , ενώ πολλοί που πίστεψαν σε μεγάλες εταιρίες αυτή τη στιγμή βγάζουν ένα μεροκάματο ή άλλαξαν επάγγελμα ή μπήκαν και αυτοί αναγκαστικά στη λογική του φθηνότερου ασφαλίστρου . Θέλοντας και μη εκεί μας οδήγησαν οι “μεγάλες” εταιρίες και ευτυχώς που έγινε γιατί μπορεί να μην υπήρχαμε τώρα . Κλέινοντας και συγνώμη για τη φλυαρία μου , πρέπει να επαναπροσδιοριστεί ο όρος “μεγάλη” εταιρία . Ποια είναι μεγάλη ? Αυτή που έχει μεγάλο τζίρο ? Αυτή που έχει τα περισσότερα κέρδη ? Αυτή που έχει τράπεζα από πίσω ? Αυτή που είναι παλιά ? Αυτή που έχει μεγάλο δίκτυο ? Αυτή που έχει τους πςρισσότερους πελάτες ? Αυτή που είναι πολυεθνική ? Ή αυτή που σέβεται και εκτιμάει τους πελάτες και τους συνεργάτες της ?
Ευχαριστώ .
uuuuu
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΡΑΨΤΕ ΠΟΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ!!! ΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ Κ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ Κ ΦΕΡΕΓΓΥΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ. ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!