Καλημέρα σας,
Θέλοντας να συνεχίσω το άρθρο για την Τράπεζα Ελλάδος θέλω να σας πληροφορήσω ότι υπάρχουμε άτομα τα οποία είμαστε εδώ και ένα χρόνο με το καθεστώς του Δόκιμου Ασφ. Συμβούλου. Εργαζόμαστε ανασφάλιστοι (το πλέον κωμικό της υπόθεσης) χωρίς ένσημα και με την πίεση από την εταιρεία να πιάσουμε τους στόχους. Πολλοί από εμάς είχαμε καλή παραγωγή αλλά πλέον έχουμε απογοητευτεί γιατί δεν βλέπουμε φως στο τούνελ. Όλοι αδιαφορούν αλλά η παραγωγή παραγωγή και οι στόχοι στόχοι. Έχω μία εύλογη απορία: πώς περιμένουν από έναν υποψήφιο Ασφ. Σύμβουλο χωρίς όραμα, χωρίς στήριξη, χωρίς ένσημα να δώσει όλο τον εαυτό του στο επάγγελμα; Περιμένουν αλήθεια να προσελκύσουν νέους σε αυτό το επάγγελμα με αυτή την ανασφάλεια; Λυπούμαι που μιλώ έτσι αλλά μπήκαμε με πολλά όνειρα και μεγάλο ζήλο στις ασφάλειες αλλά με μαθηματική ακρίβεια οδηγούμαστε στην έξοδο.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Η αλήθεια είναι ότι σε πολλές ασφαλιστικές υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Δηλαδή υπάρχουν άτομα που πληρώνονται σαν δόκιμοι ασφαλιστικοί σύμβουλοί και άλλα που κάνουν τη χαμαλοδουλειά και είναι απλήρωτοι μέχρι να δουν τι θα κάνουν. Αυτή τη στιγμή έτσι κι αλλιώς υπάρχουν δυσκολίες στην αγορά εργασίας και οποιαδήποτε απασχόληση έστω και χωρίς κέρδος για κάποιο χρονικό διάστημα είναι λύση.
Το χειρότερο όμως απ όλα απο αυτήν την αδιαφορία της Τράπεζας της Ελλάδος και το κενό της πιστοποίησης των διαμεσολαβούντων που ισχύει ένα χρόνο κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας είναι ότι :
1. Οι πελάτες σας δεν έχουν δικαίωμα να στραφούν εναντίον σας και να καλυφθούν απο το ασφαλισήριο λαθών και παραλήψεων επειδή δεν είσαστε επισήμως διαμεσολαβητές και είσαστε εκτεθειμένοι σε περίπτωση λάθους να χάσετε τα περιουσιακά σας στοιχεία εάν στραφεί πελάτης εναντίον σας
2. Λειτουργείτε και εργάζεστε χωρίς σύμβαση και νομική κατοχύρωση του χαρτοφυλακίου σας και υπάρχει κίνδυνος να το χάσετε ανά πάσα στιγμή απο οποιονδήποτε κακόπιστο manager ή ασφαλιστική εταιρία
Η ΤτΕ έχει σοβαρές ευθύνες γι αυτή την παράλειψη και ίσως και αστικές ευθύνες ως τράπεζα αλλά και ίσως ατομικά απέναντι στους καταναλωτές για την καθυστέρηση μη πιστοποίησης διαμεσολαβητών στην ασφάλιση
Γιώργος Νικολάκος