Σας προτρέπουμε να παρακολουθήσετε το εν λόγω Σεμινάριο γιατί ανοίγει την πόρτα Προώθησης των Συμβολαίων μας στο ευρύτερο κοινό μέσω του Διαδικτύου! Η χώρα μας βρίσκεται πολύ πίσω σε αυτό το Δίκτυο Διανομής, ενώ σε άλλα Κράτη Πράκτορες και Ασφαλιστές Ζωής κάνουν θραύση. Πάψτε να είστε αρνητικοί και αντιμετωπίστε θετικά την Τεχνολογία. Δεν έχουμε καμία απολύτως σχέση με την εν λόγω Εταιρεία. Απλά, θα το παρακολουθήσουμε και εμείς, παρόλο που διαθέτουμε ένα πλήρες τμήμα e-mail marketing! Ακολουθεί η περιγραφή του σεμιναρίου:
Δημιουργήστε και διαχειριστείτε οικονομικά την προβολή σας μέσω e-mail:
Το σεμινάριο απευθύνεται στις παρακάτω κατηγορίες στελεχών οι οποίοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να προβάλουν την εταιρεία τους και να προσελκύσουν πελάτες στον δικτυακό τους τόπο. Τα στελέχη που πρέπει να παρακολουθήσουν το σεμινάριο είναι:
· Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων
· Υπεύθυνοι marketing μεσαίων και μεγάλων εταιρειών
· Υπεύθυνοι ηλεκτρονικού εμπορίου και e-marketing
· Στελέχη διαφημιστικών εταιρειών
Στελέχη τμημάτων: Brand/Product Management, Business Development, Customer Relationship Management, Public Relations
Οφέλη του σεμιναρίου
Οι συμμετέχοντες θα δουν βήμα – βήμα και στην πράξη το στήσιμο και τη διαχείριση μιας διαφημιστικής εκστρατείας μέσω e-mail με τρόπο ώστε να μπορούν την επόμενη ημέρα να βάλουν σε εφαρμογή τις γνώσεις του σεμιναρίου στην εταιρεία τους.
FREE BONUS #1: Δωρεάν βιβλίο
Τι θα μάθετε στο σεμινάριο
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν δωρεάν το βιβλίο του εισηγητή “ Ηλεκτρονικό Εμπόριο ” (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος)
· Ενδεδειγμένες ημέρες και ώρες για την αποστολή μηνυμάτων
· Βέλτιστες πρακτικές ώστε να μην μπείτε αλλά και να βγείτε από spam lists
· Συνδυασμός e-mail + social media + mobile marketing
· ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ Σημεία ελέγχου πριν την αποστολή
· ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ 30+ παραδείγματα e-mail μηνυμάτων προς μίμηση και αποφυγή από Ελληνικές και ξένες εταιρείες
· ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ Διαχείριση εκστρατείας: Web based ή αγορά λογισμικού;
Και πολλά άλλα
FREE BONUS #2: Έκπτωση 40%
Οι συμμετέχοντες θα έχουν έκπτωση 40% για την Business έκδοση του προγράμματος διαχείρισης e-mail εκστρατειών Mail List King.
Περιεχόμενα του σεμιναρίου
Μέρος Α: Δημιουργία e-mail εκστρατείας
Η ανατομία μιας e-mail εκστρατείας
Στόχοι
Περιεχόμενο
Επικεφαλίδες: τι τραβά την προσοχή και τι απωθεί
Κείμενο: λιτό άλλα όχι στεγνό
Εικόνες – video
Στοιχεία viral marketing που δεν πρέπει να λείπουν
Πώς θα αποφύγετε να δυσαρεστήσετε τους παραλήπτες σας
Συχνότητα και ώρες αποστολής: τι τα επηρεάζει και ποιες είναι οι κατάλληλες επιλογές
Testing Testing Testing
Τι θα ελέγξετε και πώς
Πριν από την εκστρατεία
Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας
Μετά την εκστρατεία
Τα τελευταία σημεία ελέγχου πριν την αποστολή
Διαχείριση των παραληπτών που απορρίπτουν τα e-mail σας
Πώς ΔΕΝ θα μπείτε σε λίστες spam
Ε-mail + social media + mobile
Συνδυάστε τη δύναμη 3 εργαλείων για μεγιστοποίηση αποτελεσμάτων και αύξηση της λίστας των παραληπτών σας
Λίστες: ενοικίαση, αγορά ή δημιουργία;
Ενοικίαση: πότε, πόσο και πώς θα ωφεληθείτε
Αγορά: προσοχή στις πηγές
Δημιουργία: 15+ τρόποι για να δημιουργήσετε τη δική σας λίστα
Μέρος Β: Διαχείριση της εκστρατείας σας στην πράξη
Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου θα δούμε στην πράξη πώς χρησιμοποιούνται δύο από τα δημοφιλέστερα εργαλεία διαχείρισης εκστρατειών e-mail: το Mail List King και το Mail Chimp. Το μεν πρώτο είναι λογισμικό το οποίο εγκαθιστούμε στον υπολογιστή μας ενώ το δεύτερο το διαχειριζόμαστε μέσω Web. Μεταξύ άλλων θα δούμε πώς:
· Διαχειριζόμαστε αυτόματα τα εισερχόμενα μηνύματα
· Αυτοματοποιούμε και προγραμματίζουμε την αποστολή μηνυμάτων όποια ώρα της ημέρας θέλουμε
· Διαχειριζόμαστε αυτόματα τα μηνύματα subscribe, unsubscribe, undeliverable (“bounced”)
· Δημιουργούμε προσωποποιημένα μηνύματα
· Δημιουργούμε newsletters χρησιμοποιώντας δωρεάν templates
· Κρατάμε τη λίστα μας «καθαρή» και ενημερωμένη με λίγα clicks
· Συγχρονίζουμε τη λειτουργία με τα Outlook, Windows Mail, Gmail
· Εισάγουμε και εξάγουμε λίστες διευθύνσεων
· Αυτοματοποιούμε απαντήσεις σύμφωνα με το θέμα του εισερχόμενου μηνύματος
· Παίρνουμε στατιστικά για το ποιοι διάβασαν τα μηνύματά μας και πόσο συχνά και ποιοι όχι
Εισηγητής
Αρσένης Πασχόπουλος
· Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Νέα Μέσα, Είσαι Μέσα; Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο ” (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος)
· Training manager σε συστήματα online πληρωμών στη FIRST DATA ΗELLAS
· Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Γενική Χημικών Προϊόντων, Shell, Johnson & Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου
· Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου
· Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας)
· Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.α.)
· Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University
· Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στο περιοδικό “Marketing Week”
Ημερομηνία διεξαγωγής:
ΑΘΗΝΑ: Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011, 5-10μμ, Electra Palace Hotel – Νικοδήμου 18-20 (Σύνταγμα)
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Σάββατο 9 Απριλίου, 12-5μμ, Electra Palace Hotel – Πλατεία Αριστοτέλους
Κόστος: 190€
Εκπτώσεις: 10% για εγγραφές έως 14 Μαρτίου (Αθήνα) και 4 Απριλίου (Θεσ/νίκη), 20% για τη 2η και 40% για την 3η, 4η κ.λπ. συμμετοχή
Πληροφορίες: 210 8063 539 , info@seminaria.gr
Στείλαμε χτες στο παραπάνω σεμινάριο 3 στελέχη της Εταιρίας μας.
Οι συνάδελφοι βεβαιώνουν πως ήταν ουσιώδες, μεστό, σύγχρονο & άμεσα εφαρμόσιμες οι όποιες τεχνικές αναφέρθηκαν.
Αν & επίπονο το 5 μ.μ. με 10 μ.μ. αφού οι 3 συμμετέχοντες, επέστρεψαν στις έδρες τους στη Σπάρτη & Καλαμάτα μετά τις 1 τη νύχτα, άξιζε πράγματι τον κόπο κατά τα λεγόμενά τους.
Συγχαρητήρια στο insurancedaily που μας ενημερώνει για τέτοια σύγχρονα εργαλεία για να προχωράμε παραπέρα.
Για την Δικλίς Μεσίτες Ασφαλίσεων,
Κυριάκος Φωτόπουλος
Ιδρυτής