Εκ παραδρομής στο προηγούμενο «Insurance Weekly» γράψαμε ότι η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών οργανώνει διαγωνισμό για τη συγγραφή μελέτης με θέμα: «Πρόληψη» ως Κοινωνικό Μέγεθος και ως στοιχείο διαμόρφωσης του Ασφαλιστικού Κόστους, ενώ το ΕΙΑΣ ήταν ο εμπνευστής του.
Με την ευκαιρία επιτρέψτε μας να κάνουμε μια καλοπροαίρετη παρατήρηση: Η λέξη «Μέγεθος» μάλλον θα μπερδέψει τους συμμετέχοντες στο Διαγωνισμό. Πείραζε αν χρησιμοποιούσατε τη λέξη «Αγαθό»;
Το κίνητρο για τη Δημιουργία αυτού του Διαγωνισμού φαίνεται ότι προέρχεται από την πλευρά των εταιρειών. Από πλευράς Μάρκετινγκ, όμως, ανοίγει διάπλατα μια ευκαιρία για την Ένωση να επεκτείνει αυτή την ιδέα προς το Ευρύτερο Κοινό και να προκηρύξει έναν ετήσιο Διαγωνισμό προς όλο το φοιτητικό κόσμο, «φυτεύοντας» ταυτόχρονα και το σπόρο της αξίας της ασφάλισης και διευρύνοντας έτσι την Αγορά των υποψήφιων Ασφαλιζόμενων.
Σας υπενθυμίζουμε τον ορισμό του «Σύγχρονου Μάρκετινγκ», όπως το λανσάρισε το «Επιστημονικό Μάρκετινγκ» πριν από πολλά χρόνια:
«Το Σύγχρονο Διαχρονικό Μάρκετινγκ στοχεύει να εξασφαλίζει τα “Κέρδη της Εταιρείας”
αποκλειστικά μέσα από το “Συμφέρον του Πελάτη”»!
Οι CEO για να μπορέσουν να ακολουθήσουν τον ορισμό αυτό πρέπει να βγουν από το «Προσωπικό τους Κάστρο» και να μπουν στο «Κάστρο του Πελάτη».
Με την ευκαιρία αυτή επιθυμούμε να κάνουμε και μια πρόταση: Ο Κλάδος ο οποίος έχει ανάγκη από νέες Στρατηγικές Πρόληψης είναι αυτός του Αυτοκινήτου.
Πρέπει κάτι να γίνει.
Δεν αρκεί να αναφερόμαστε στο πρόβλημα και να κάνουμε διαλέξεις. Σίγουρα βοηθάνε, όμως το πρόβλημα απαιτεί δραστικές κινήσεις. Πιθανόν αν πλήρωνε η Ένωση το κόστος πρόσληψης μερικών χιλιάδων νέων «τροχονόμων» και τους τοποθετούσε ως απλούς επιτηρητές στα σημεία του οδικού δικτύου όπου παρουσιάζονται τα περισσότερα δυστυχήματα να μειωνόταν η υπερβολική ταχύτητα των οδηγών. Ίσως και να κόστιζαν λιγότερο από τα εκατοντάδες εκατομμύρια που πληρώνει ο κλάδος κάθε μέρα σε αποζημιώσεις!