Η Morax και τα περιοδικά “Επιστημονικό Marketing Management” και “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, ξεκινάνε σήμερα Δευτέρα, στις 7:00 το βράδυ, από το τηλεοπτικό κανάλι Blue SKY, μια Νέα Εκπομπή που ονομάζεται “Επιβίωση σε Περίοδο Κρίσης” με το Φίλιππο Μωράκη και το Λάμπρο Ρόδη. Μη τη χάσετε. Είναι η μόνη “Χρήσιμη” εκπομπή στην Ελλάδα που προσφέρει Σύγχρονη Πρακτική Επιμόρφωση σε Επιχειρηματίες και Ελεύθερους Επαγγελματίες. Είναι η “Χρήσιμη” Εκπομπή! Είναι ό,τι πρέπει για τους μαχόμενους Ασφαλιστές που αγωνίζονται κάθε μέρα να κερδίσουν το εισόδημά τους. Η εκπομπή αναφέρεται σε θέματα που αφορούν και τους Ασφαλιστές Ζωής και Πράκτορες.
Μερικά από τα θέματα της εκπομπής είναι τα εξής: Τα χαρακτηριστικά του πετυχημένου Επιχειρηματία, οι τρεις παράγοντες που αυξάνουν γεωμετρικά τις Πωλήσεις, ο σωστός και ο λανθασμένος τρόπος πώλησης, παρουσιάζονται δύο βίντεο με ηθοποιούς που υποδύονται την πελάτισσα και τους δύο πωλητές που τις πουλάνε μοκέτες. Ο ένας πωλητής προσπαθεί να πουλήσει με τον γνωστό παραδοσιακό τρόπο του μιλάω και περιγράφω και παινεύω το προιόν μου πόσο καλό είναι κτλ κτλ, και ο δεύτερος που δεν προσπαθεί να πουλήσει, και να μιλήσει και να περιγράψει, αλλά που κάνει Ερωτήσεις και Πουλάει Ρωτώντας και ακούγοντας. Ενώ οι περισσότεροι ασφαλιστές έχουν ακούσει χιλιάδες φορές αυτό το μήνυμα συνεχίζουν να πουλάνε με το λανθασμένο τρόπο πώλησης. Η επίδειξη του βίντεο είναι πολύ πειστική. Η εκπομπή αναφέρεται στην αντιμετώπιση των Αντιρρήσεων, στις δώδεκα συνταγές του Robert Montgomery και όλο το περιεχόμενο της εκπομπής προέρχεται από τα τρία βιβλία του MDRT και από δύο άλλα. Τον οδηγό επιβίωσης σε περίοδο Κρίσης και στο Νέο Στυλ στις Πωλήσεις. Και τα πέντε βιβλία πωλούνται στην ειδική τιμή των €65+5 έξοδα αποστολής. Η εκπομπή θα προβάλλεται κάθε Δευτέρα και Τετάρτη από τις 7:00-8:00 και θα έχει ως θέματα όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ένας Μικρομεσαίος Επιχειρηματίας ή Ελεύθερος Επαγγελματίας. Είναι ότι πρέπει για Ασφαλιστές. Πρόκειται για μια Εκπομπή-Σεμινάριο γεμάτο πολύτιμες και χρήσιμες συμβουλές. Μη το χάσετε!