Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ, στρέφονται σε ψηφιακές πηγές για Τιμολογήσεις και άλλες Πληροφορίες, αλλά εξακολουθούν να προτιμούν την Προσωπική Επαφή με τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους όταν Αγοράζουν. Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των ερωτηθέντων προτιμούν να πάρουν Πληροφορίες σχετικά με τα Ασφαλιστικά Προϊόντα και τις Τιμές, από μια ιστοσελίδα Ασφαλιστικής Εταιρείας. Ακολουθούν οι φίλοι και η οικογένεια (61%) και οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι (56%), σύμφωνα με Έρευνα της Εταιρείς Accenture σε περισσότερους από 4.000 Ασφαλισμένους σε Ασφάλειες Αυτοκινήτου και Κατοικίας στις ΗΠΑ.
Αμέσως μετά τους Ασφαλιστές ακολουθούν άλλα επίσης online εργαλεία με 55% και 54% των ερωτηθέντων αντίστοιχα, που αναφέρουν αυτές τις επιλογές.
“Κατά τον καθορισμό των Στρατηγικών Πωλήσεων, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες πρέπει να αναγνωρίσουν ότι οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο διαφοροποιημένοι στις προτιμήσεις των καναλιών στα διάφορα στάδια της διαδικασίας Αγοράς”, δήλωσε ο Erik Sandquist, Διευθύνων Σύμβουλος στην Accenture P&C Ασφαλιστικές Υπηρεσίες. “Οι Direct Ασφαλίσεις συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο, όσο οι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετοι να αγοράσουν online τα Συμβόλαια τους. Αυτό σημαίνει ότι οι Ασφαλιστικές Εταιρείες με ένα μοντέλο διανομής στηριγμένο στο agency, πρέπει να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των πελατών και να ενσωματώσουν τα δικτύα Συμβούλων με τις ψηφιακές, από κινητό και μέσα κοινωνικής δικτύωσης δυνατότητες”.
Σύμφωνα με την Έρευνα, σχεδόν το μισό (46%) των πελατών στις Ασφάλειες, θεωρούν ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρονται από διάφορες Ασφαλιστικές Εταιρείες είναι ουσιαστικά όλα τα ίδια. Επιπλέον, το 26% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν σκοπεύουν να ανανεώσουν το Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο αυτοκινήτου ή κατοικίας με τις ασφαλιστικές εταιρείες που βρίσκονται σήμερα, ή σχεδιάζουν να εξετάσουν τις προσφορές των άλλων ασφαλιστικών εταιρείων πριν από την ανανέωση.
Ενδιαφέρον είναι, ότι η Accenture διαπίστωσε ότι η ηλικία δεν είναι ένας σημαντικός παράγοντας προτίμησης καναλιού, ειδικά όταν πρόκειται για την έκδοση Προσφοράς.
Μόνο το 37% των ερωτηθέντων ηλικίας 18 έως 24 ετών, λένε ότι προτιμούν να αποκτήσουν μια Προσφορά από την ιστοσελίδα μιας ασφαλιστικής Εταιρείας, σε σύγκριση με 53% για τις ηλικίες 25 – 44 και 41% για τους 45 – 64. Σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των ερωτηθέντων ηλικίας 18 – 24, δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να αποκτήσουν μια Προσφορά με Προσωπική Επαφή. Μόνον οι μεγαλύτερης ηλικίας ερωτηθέντες (65 – 74 ετών), είναι πιο πιθανό να προτιμούν την απόκτηση μιας Προσφοράς με Προσωπική Επαφή (39%).
Ωστόσο, το 10% των ερωτηθέντων ηλικίας 18 – 24 λένε ότι προτιμούν να αποκτήσουν μία Προσφορά μέσω εφαρμογών του κινητού τους, σε σύγκριση με 5% για τις ηλικίες 25 – 44 και 1% για τις ηλικίες 45 – 64.
Από τη στιγμή που ληφθεί η απόφαση όμως, σχεδόν τα τρία τέταρτα (76%) των καταναλωτών εκφράζουν την προτίμησή τους για τη δημιουργία και την πληρωμή των Συμβολαίων αυτοκινήτου και Κατοικίας μέσω Προσωπικής Επαφής με έναν Σύμβουλο.
Επίσης, πάνω από τα δύο τρίτα (68%) των ερωτηθέντων ηλικίας 18 έως 24, λένε ότι θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για εξατομικευμένες Συμβουλές κατά την Αγορά Συμβολαίου αυτοκινήτου ή κατοικίας, σε σύγκριση με 27% των ατόμων ηλικίας 45 – 64 και μόλις 16% των ατόμων ηλικίας 65 έως 74 ετών.