Και η GROUPAMA Ασφαλιστική με ανακοίνωσή της ενημερώνει το δίκτυό της σχετικά με τις εξελίξεις:
ΘΕΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΛΟΓΩ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΑΡΓΙΑΣ
Λόγω της επιβληθείσας Τραπεζικής αργίας και των προβλημάτων που δημιουργεί, η Εταιρεία αποφάσισε για την εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών τα παρακάτω:
- Πάγωμα των αυτόματων ακυρώσεων των συμβολαίων κατ΄αρχάς μέχρι την Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015.
- Πάγωμα της αποστολής προειδοποιητικών επιστολών ακύρωσης μέχρι την Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015.
- Αύξηση του χρονικού ορίου απόδοσης ασφαλίστρων μέσω του Ρ2Ρ από 5 σε 10 εργάσιμες ημέρες.
Οι συνεργάτες παρακαλούνται να διενεργούν εγκαίρως την απόδοση των ασφαλίστρων μέσω ηλεκτρονικής Τραπεζικής ή μετρητών στο κεντρικό ταμείο της εταιρίας εφόσον είναι εφικτό, προκειμένου να μην υπάρχει καθυστέρηση ενημέρωσης του Κέντρου Πληροφοριών Ασφάλισης Αυτοκινήτων.
Επίσης, υπενθυμίζουμε ότι όσοι πελάτες επιθυμούν έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις πληρωμές μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας, είτε μέσα από το site της εταιρίας, είτε μέσω τηλεφωνικής εντολής μεμονωμένης πληρωμής στα τηλέφωνα 210-3295037,210-3295108,210-3295053.
Τέλος παραμένουν ενεργές οι Πάγιες Εντολές των πελατών, είτε χρέωσης Πιστωτικής Κάρτας, είτε χρέωσης Τραπεζικού Λογαριασμού.
ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
- Οι αποζημιώσεις όλων των κλάδων θα πραγματοποιούνται κανονικά από Τετάρτη 1η Ιουλίου 2015
- Παύουν να εκδίδονται επιταγές για οποιοδήποτε λόγο (αποζημιώσεις, προμήθειες, επιστροφές ασφαλίστρων κ.α.), μέχρι και την 8 Ιουλίου 2015, οπότε και θα επανέλθουμε με σχετικές οδηγίες.
Η Εμπορική Διεύθυνση καλείται με ενέργειές της, να ενημερώσει τα Δίκτυα Πωλήσεων για το περιεχόμενο της παρούσας Εγκυκλίου.