Θοδωρής Ζαχαρόπουλος, διευθυντής marketing & επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος
Είναι γεγονός ότι η δυναμική ανάπτυξης του bancassurance, κυρίως τα τελευταία τέσσερα χρόνια και η συνολική προσπάθεια των Τραπεζών να διεκδικήσουν τη θέση τους στην ελληνική αγορά, προσεγγίζοντας την πρόσκτηση ασφαλιστικών εργασιών μέσα από τα δίκτυα διανομής που ήδη διαθέτουν ως μητρικές εταιρείες έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Πηγή: Η Ναυτεμπορική, Ειδική έκδοση “Τράπεζες – Ασφάλειες – Leasing – Factoring”