H Eurolife Ασφαλιστική δίνοντας έμφαση στη συνολική κάλυψη των αναγκών των πελατών της μέσω της παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε όλο το εύρος των ασφαλιστικών λύσεων, και στους δύο κλάδους ασφάλισης, επιτυγχάνει και για το 1ο εξάμηνο του 2013 ανοδική παραγωγή ασφαλίστρων και αύξηση κερδοφορίας.
Αναλυτικότερα,
• Το σύνολο της παραγωγής ασφαλίστρων του Ασφαλιστικού Ομίλου Eurolife, ανήλθε το 1ο εξάμηνο 2013 στα 153 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 11% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν επίσης αύξηση κατά 53% έναντι του 2012 και ανήλθαν στα 42 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα,
– η παραγωγή ασφαλίστρων Ζωής της Eurolife A.E.A.Z ανήλθε σε 108 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 7% σε σχέση με τις εργασίες του 1ου εξαμήνου του 2012. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας ανήλθαν σε 26 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 79%.
– Στις εργασίες των Γενικών Ασφαλίσεων, η παραγωγή ασφαλίστρων της Eurolife Α.Ε.Γ.Α ανήλθε στα 44 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 23% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012 και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 16 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 24%.
• Τέλος, τα εποπτικά ίδια κεφάλαια και των δύο Ασφαλιστικών εταιρειών υπερκαλύπτουν τα απαιτούμενα από το νόμο περιθώρια φερεγγυότητας σε ποσοστό 319% για την εταιρεία Ζωής και 502% για την εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων, αντανακλώντας την οικονομική ευρωστία και την υψηλή φερεγγυότητά τους.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ασφαλιστικού Ομίλου Eurolife, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου δήλωσε:
«Η εντατική και ομαδική προσπάθεια που καταβάλλουν το προσωπικό και οι συνεργάτες της εταιρείας με σκοπό να προσφέρονται στους πελάτες μας τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που απαιτούν οι καιροί, μαζί με την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν τα δίκτυα πωλήσεων στις αξίες και στη στρατηγική που ακολουθεί η Eurolife Ασφαλιστική, αντανακλώνται στα αποτελέσματα και στη δυναμική πορεία που παρουσίασε ο Όμιλος το 1ο εξάμηνο. Στοχεύοντας στη διατήρηση αυτής της δυναμικής και για το 2ο εξάμηνο ενισχύουμε την γκάμα των προϊόντων μας, ενδυναμώνουμε τις υπηρεσίες μας και τις συνεργασίες με όλα τα δίκτυα πωλήσεων και κυρίως εμπλουτίζουμε το προσωπικό μας με νέους καταξιωμένους συναδέλφους».