Ξεκίνησε η νέα Έρευνα ικανοποίησης πελατών της Interamerican, που η Εταιρεία πραγματοποιεί σε ετήσια βάση. Η Έρευνα, που αφορά σε όλες τις βασικές Δραστηριότητες της Interamerican, δηλαδή στην ικανοποίηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στους κλάδους Ζωής και Υγείας, Αυτοκινήτου και Κατοικίας, διεξάγεται και φέτος από την Εταιρεία δημοσκοπήσεων Millward Brown και πρόκειται να ολοκληρωθεί περί τα τέλη Μαΐου.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα βασικά ευρήματα της αντίστοιχης έρευνας του 2012, ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών πέρυσι είχε παρουσιάσει αισθητή αύξηση (81%) έναντι των δύο προηγουμένων ετών (75%). Ακόμη, υψηλό ποσοστό είχε παρατηρηθεί για σύσταση της Interamerican από πελάτη της (85%), για πρόθεση επαναγοράς ασφαλιστικού προϊόντος από την εταιρεία (83%), αλλά και υψηλό ποσοστό ικανοποίησης από τη χρήση κάποιου ασφαλιστικού προϊόντος ή υπηρεσίας (88%) όπως π.χ., αποζημίωσης, υπηρεσιών υγείας, βοήθειας κ.λπ. Επίσης, το 93% των πελατών ήταν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του ασφαλιστικού συμβούλου τους.