Η American International Group, Inc. αποκάλυψε χθες το νέο λογότυπο της AIG (δεξιά), με σύγχρονο σχεδιασμό και νέα χρωματική παλέτα. Το ανανεωμένο λογότυπο θα αρχίσει να χρησιμοποιείται σταδιακά στις καμπάνιες επικοινωνίας του Ομίλου μέσα στο Φθινόπωρο και θα υιοθετείται από τις εταιρείες του Ομίλου με την ολοκλήρωση της αλλαγής της εταιρικής τους ταυτότητας. Στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας η Chartis, ο βραχίονας γενικών ασφαλίσεων του Ομίλου, θα μετονομαστεί σε AIG στις περισσότερες χώρες, ενώ η SunAmerica Financial Group, ο βραχίονας ασφαλίσεων ζωής και συνταξιοδότησης στις ΗΠΑ, θα μετονομαστεί σε AIG Life and Retirement.
«Η φήμη της AIG αποκαθίσταται και οι ασφαλισμένοι μας, οι επενδυτές μας, καθώς και το ευρύ κοινό αναγνωρίζουν πως η AIG προχωρά προς την πλήρη αποπληρωμή των υποχρεώσεών της, αφήνοντας μάλιστα κέρδος για την κυβέρνηση και τους φορολογούμενους των ΗΠΑ», σχολίασε ο Robert H. Benmosche, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της AIG. «Το νέο μας λογότυπο αντανακλά μια AIG που έχει ανακάμψει, κοιτάζει μπροστά, ανανεωμένη, σύγχρονη, δυναμική, με διαφάνεια στις διαδικασίες. Κάθε μέρα εργαζόμαστε για να κτίσουμε πάνω σε αυτό το επίτευγμα, συνεχίζοντας να καινοτομούμε και να προσφέρουμε στους πελάτες μας εξαιρετικά προϊόντα και υπηρεσίες».