Ένας στους δύο έλληνες που χρησιμοποιούν το Ίντερνετ (51%), δηλώνει πως σκοπεύει να αγοράσει online κάποιο εισιτήριο μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Αυτό αποκάλυψε διαδικτυακή έρευνα της Nielsen για τους χρήστες του Ίντερνετ παγκοσμίως. Ακόμη, το 35% των ελλήνων χρηστών σκοπεύει να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο, ή να αγοράσει βιβλία ή ηλεκτρονικό εξοπλισμό (32%), ενώ ένα 29% των χρηστών δήλωσε ότι αγοράζει εισιτήρια συναυλιών και παραστάσεων online.
Συνολικά οκτώ στους δέκα Έλληνες χρήστες, δήλωσαν πως σκοπεύουν να κάνουν κάποια online αγορά στο επόμενο εξάμηνο.
Παγκοσμίως, το 34% των καταναλωτών (ένας στους τρεις) δήλωσε πως κάνει τις online αγορές του από σελίδες καταστημάτων που υπάρχουν μόνο στο διαδίκτυο (π.χ. Amazon). Εμείς οι έλληνες ωστόσο, σε ποσοστό 39%, προτιμάμε τα καταστήματα των οποίων την ύπαρξη έχουμε πιστοποιήσει με τα… ίδια μας τα μάτια, αυτά δηλαδή που έχουν και έδρα.