Στις 9 Νοεμβρίου 2009 γράψαμε για μια πολύ σοβαρή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε από το Πανελλήνιο Συνέδριο Οδικής Ασφάλειας και διερωτηθήκαμε γιατί η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών ή κάποια άλλη επαγγελματική οργάνωση δε συμμετείχε. Δεδομένου ότι είμαστε ο μόνος φορέας ο οποίος πληρώνει με ζεστό χρήμα, που μετράει σε δισεκατομμύρια ευρώ, τα ατυχήματα αυτοκινήτων της χώρας μας. Φυσικά, κανένας δεν ενδιαφέρθηκε να ενημερώσει τους αναγνώστες του I.D.! Στο «Κέρδος» της περασμένης Παρασκευής, 21/11/09, διαβάσαμε για ένα δεκαετές Σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, μέσω του οποίου γίνονταν συγκεκριμένες Προτάσεις που θα βελτιώσουν την Οδική Ασφάλεια των Ελλήνων Οδηγών. Και σε αυτή την περίπτωση δεν έγινε καμία αναφορά στην ΕΑΕΕ λες και δεν υπάρχουμε ως Κλάδος που Ασφαλίζει αποκλειστικά τους Έλληνες Οδηγούς και τα μεταφορικά μέσα που χρησιμοποιούν. Μήπως θα μπορούσε κάποιος, έστω με ένα απλό τηλεφώνημα, να μας πει γιατί η ΕΑΕΕ απουσιάζει από αυτές τις σημαντικές πρωτοβουλίες; Ο Στόχος δεν είναι Κοινός;
Γνωρίζουμε ότι ο Στόχος του ΤΕΕ είναι τα δημόσια έργα που περιλαμβάνουν το Οδικό Δίκτυο και τα τεράστια κονδύλια που προβλέπει κάθε χρόνο ο κρατικός προϋπολογισμός, όμως κι εμείς ως Κλάδος δεν ωφελούμαστε ουσιαστικά από τη βελτίωση του Οδικού Δικτύου; Το Σχέδιο που ετοίμασε το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές στο Σύστημα χορήγησης της άδειας οδήγησης, τη μείωση των α) νεκρών κάτω των 25 χρόνων , β) των πεζών και γ) των σοβαρών τραυματιών κατά 50% και για τις τρεις κατηγορίες των θυμάτων κ.ά. Μια στρατηγική κίνηση της ΕΑΑΕ θα μπορούσε να είναι ο Συντονισμός όλων των Ενεργειών όλων των εμπλεκόμενων φορέων σε κοινές προσπάθειες, με σκοπό να βελτιωθούν οι επιδιωκόμενοι στόχοι: Πολιτείας, Επαγγελματικών Φορέων, Πανεπιστημιακής Κοινότητας, Καταναλωτικών Οργανώσεων και Εκπαιδευτικού Συστήματος.