Την καλύτερη επισφράγιση μιας ιδιαίτερα επιτυχημένης χρονιάς για την Generali Hellas και τους συνεργάτες της αποτέλεσαν οι εκδηλώσεις με αφορμή την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, στις 5 και 6 Φεβρουαρίου αντίστοιχα. Περισσότεροι από 600 συνεργάτες της Generali ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση και είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα θετικά αποτελέσματα του 2014 αλλά και τα πλάνα της Εταιρείας για το νέο έτος.
Τον κύκλο των εκδηλώσεων άνοιξε στη Θεσσαλονίκη ο κ. Στυλιανός Στυλιανίδης, Northern Greece Director, ο οποίος αναφέρθηκε στα ιδιαίτερα θετικά στοιχεία που παρουσίασε την προηγούμενη χρονιά η Εταιρεία στη συγκεκριμένη περιφέρεια. Όπως δήλωσε: «Τόσο τα ποσοτικά όσο και τα ποιοτικά δεδομένα του 2014 συνθέτουν μια εικόνα δυναμικής ανάπτυξης της Generali στη Βόρεια Ελλάδα και αποδεικνύουν με τον πιο έμπρακτο τρόπο την πετυχημένη πορεία του Υποκαταστήματος». Στον ίδιο ενθουσιώδη τόνο κινήθηκαν και οι κ.κ. Τάκης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager και Μιχάλης Σωτηράκος, Sales Manager, οι οποίοι χαρακτήρισαν το 2014 ως χρονιά των ρεκόρ για την Generali.
Συγκεκριμένα, ο κ. Βασιλόπουλος υπογράμμισε ότι το 2014 η Generali σημείωσε πολλές πρωτιές και έθεσε τον πήχη του ανταγωνισμού ακόμη πιο ψηλά, αφού: «… κατορθώσαμε και επανατοποθετηθήκαμε στην αγορά λανσάροντας νέα προϊόντα σε όλους τους βασικούς κλάδους ατομικής ασφάλισης, των οποίων η αποδοχή ήταν αξιοσημείωτη». Σημαντικά βήματα έγιναν και στον κλάδο των Ομαδικών Ασφαλίσεων καθώς όπως ανέφερε: «Καταφέραμε να αναβαθμίσουμε ουσιαστικά τα πάντα, από το ίδιο προϊόν και τις υπηρεσίες μας μέχρι την εμπορική μας πολιτική. Η Generali, χάρη και στο ιδιαίτερα αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό της, κατάφερε να προσαρμόσει τις δομές της στις απαιτήσεις των νέων εποπτικών διατάξεων, ώστε να είναι παράλληλα ιδιαίτερα φιλικές και προς τους συνεργάτες της ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές».
Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο κ. Μιχάλης Σωτηράκος ο οποίος ανακοίνωσε ότι το 2014 ήταν μια σημαντική και θετική χρονιά για την Generali, η οποία δικαιώθηκε για την επένδυση που κάνει χρόνια τώρα στα ανθρωποκεντρικά δίκτυα. Συγκεκριμένα, η παραγωγή ασφαλίστρων της Generali έκλεισε το 2014 στα 162,5 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση +5,86%, διευρύνοντας το μερίδιό της στην αγορά στο 4,3%. Η Generali συνέχισε την έντονη ανοδική πορεία για τρίτο κατά σειρά έτος, ενώ η ελληνική ασφαλιστική αγορά στο σύνολό της κινείται συνεχώς πτωτικά. Όπως υπογράμμισε, «η Generali είναι η μοναδική εταιρεία μεταξύ των δέκα πρώτων της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς που σημείωσε αύξηση παραγωγής τόσο στον κλάδο των Ομαδικών Ασφαλίσεων όσο και στον κλάδο Ζωής».
Ο κ. Σωτηράκος ευχαρίστησε τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για την εμπιστοσύνη τους και τους συνεχάρη, καθώς όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «οι δικές μας πρωτιές είναι ουσιαστικά οι δικές σας επιτυχίες». Αναφερόμενος στο μέλλον, υπογράμμισε ότι το βλέμμα είναι στραμμένο στις επιτυχίες που θα έρθουν και κάλεσε τους ανεξάρτητους συνεργάτες σε σύμπραξη: «Εμείς στην Generali γνωρίζουμε όχι μόνο πού θέλουμε να πάμε αλλά και πώς θα πάμε και σχεδιάζουμε τα πλέον δυναμικά προϊόντα που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες, όχι μόνο του σήμερα αλλά και του αύριο!».
Τον κύκλο ομιλιών έκλεισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali κ. Πάνος Δημητρίου ο οποίος με χιούμορ αλλά και ευχάριστη διάθεση υποδέχθηκε τους προσκεκλημένους. Ο ίδιος αναφέρθηκε στην αναπτυξιακή στρατηγική της Εταιρείας για το 2015 και τα επόμενα χρόνια. Όπως υπογράμμισε, η ανάπτυξη της Generali βασίζεται σε τρεις πυλώνες: την τεχνολογία- Digitalization, τα καινοτόμα προγράμματα και τις υπηρεσίες- Ιnnovation και στο επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης- Service.
Αναφορικά με τον πρώτο πυλώνα διευκρίνισε ότι η Ψηφιακή Τεχνολογία θα αποτελέσει το μέσο προσέγγισης της επόμενης, νεότερης γενιάς πελατών οι οποίοι υιοθετούν στην καθημερινότητά τους όλες τις τάσεις στον τομέα αυτόν. Στόχος της Generali είναι να αναπτύξει εκείνες τις εφαρμογές που θα της επιτρέψουν να λειτουργήσει ως γέφυρα μεταξύ των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των νέων, δυνητικών πελατών. «Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ο κοινός μας στόχος και έχουμε, ήδη, ξεκινήσει την προετοιμασία ώστε να σας οδηγήσουμε στην επόμενη μέρα, θέτοντας στη διάθεσή σας τα κατάλληλα τεχνολογικά εργαλεία», σημείωσε.
Σε ό,τι αφορά στον τομέα της Καινοτομίας ο κ. Δημητρίου αναφέρθηκε στις πρακτικές που υιοθέτησε η Εταιρεία και στα πρωτοποριακά προγράμματα στον κλάδο ζωής και αυτοκινήτου τα οποία ανταποκρίθηκαν στις ανάγκες της αγοράς, αυξάνοντας τη δυναμική της Εταιρείας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. «Αλλάζουμε τις εσωτερικές μας διαδικασίες, εφαρμόζουμε καινοτόμες, πιο εύχρηστες πρακτικές όπως τα e-services και προσαρμόζουμε τη φιλοσοφία μας στη νέα εποχή», τόνισε χαρακτηριστικά.
Εξίσου δυναμική είναι η προσέγγιση της Generali και στον τομέα αναβάθμισης των Υπηρεσιών και Εξυπηρέτησης. «Στόχος μας είναι η ενσωμάτωση πρωτοποριακών διαδικασιών για την παροχή ολοκληρωμένου service προς στους πελάτες αλλά και τους συνεργάτες μας», τόνισε. Προανήγγειλε επίσης και πολλές μελλοντικές εκπλήξεις στον τομέα αυτό, αποσπώντας θερμό χειροκρότημα.
Τέλος, οι ομιλητές απηύθυναν μήνυμα ετοιμότητας προς το δίκτυο συνεργατών σημειώνοντας ότι: «Το 2015, όποιος βιάζεται …θα φτάσει πρώτος! Έχουμε αμοιβαίο όφελος να τρέξουμε μαζί!».
Ακολούθησε η καθιερωμένη κοπή της πίτας και η κλήρωση για την ανάδειξη των τυχερών. Οι εκδηλώσεις έκλεισαν με την παράθεση δεξίωσης, όπου οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις σε κλίμα εγκαρδιότητας και αισιοδοξίας.