Ένας στους πέντε καταναλωτές θα εμπιστεύονταν για την ασφάλιση κατοικίας τους έναν από τους κολοσσούς Amazon και Google. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα που έγινε από την j.D. Power στην Αμερική.
Περίπου το 80% των ανθρώπων που πήραν μέρος στην έρευνα είχαν ασφάλιση κατοικίας σε μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία. Τόσο η Google όσο και η Amazon έχουν δηλώσει το ενδιαφέρον τους για την ασφαλιστική αγορά.
Πρόσφατα μάλιστα σε δημοσιεύματα έχει αναφερθεί ότι η Amazon επιχειρεί να δραστηριοποιηθεί με direct ασφαλίσεις και βρίσκεται σε επαφή με μεγάλες εταιρείες του χώρου για να τις εντάξει στην πλατφόρμα της.
Θυμίζουμε επίσης ότι στο παρελθόν η Google είχε κάνει ένα παρόμοιο εγχείρημα το οποίο ωστόσο δεν είχε επιτυχία και το απέσυρε μετά από ένα χρόνο. Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι ο διαδικτυακός γίγαντας έχει απορρίψει τη δραστηριοποίηση του στον κλάδο.
Έρευνα του J.D. Power, τον Απρίλιο, έδειξε ότι μόνο το 6% των καταναλωτών γνώριζε μερικούς από τους δημοφιλείς εναλλακτικούς παρόχους ασφαλιστικής κάλυψης όπως οι Lemonade, Metromile, Trove and Sure. Η Google και το Amazon, από την άλλη πλευρά, έχουν ήδη μεγάλη αναγνωρισιμότητα. “Μπορούν να αποτελέσουν μεγαλύτερη απειλή για τους ασφαλιστές σπιτιών εάν αποφασίσουν να κινηθούν σε αυτό το χώρο”, δήλωσε ο Tom Super, διευθυντής της Power.
Για αυτό και χαρακτήρισε την έρευνα ως “αφύπνιση” για τις ασφαλιστικές που θα πρέπει να προχωρήσουν σε αλλαγές για να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους.