Η στρατηγική προτεραιότητα εστίασης της Interamerican στους ασφαλισμένους της και με απόδοση καθαρής οικονομικής αξίας επιβεβαιώνεται από τις αποζημιώσεις που κατέβαλε η εταιρεία κατά το 1ο τετράμηνο του 2012. Συγκεκριμένα, οι αποζημιώσεις ανήλθαν συνολικά στα 118 εκατ. ευρώ, καλύπτοντας 122.016 περιπτώσεις, με μέσο όρο αποζημίωσης ανά περίπτωση τα 967 ευρώ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, έχει μειωθεί σημαντικά και ο χρόνος της αποζημιωτικής εξυπηρέτησης μέσα στο όριο των 4 εργάσιμων ημερών. Η Interamerican εφαρμόζει εσωτερικό σύστημα δεσμεύσεων των επιμέρους διαχειριστικών τομέων για την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και μοντέλο διαχείρισης παραπόνων. Τα παράπονα που διαχειρίστηκε η εταιρεία κατά το ανωτέρω διάστημα ήταν αμελητέα, μόλις το 0,16% επί των αποζημιώσεων που εκδόθηκαν. Ειδικότερα, στον κλάδο Ζωής κατά το τετράμηνο Ιανουαρίου – Απριλίου η εταιρεία πλήρωσε σε 24.800 περιπτώσεις το ποσόν των 60,3 εκατ. ευρώ. Για λήξεις συμβολαίων, συμπεριλαμβανομένων και των συνταξιοδοτικών, καταβλήθηκαν 11,8 εκατ.
Στον τομέα Υγείας, σε ατομικές καλύψεις που έφθασαν τις 52.862, οι αποζημιώσεις ανήλθαν σε 19,7 εκατ. ευρώ. Από το ποσό αυτό, τα 9,4 εκατ. αντιστοιχούν σε νοσοκομειακά προγράμματα και επιδόματα ασθενειών και τα 10,3 εκατ. σε καλύψεις Medisystem, προγραμμάτων του συστήματος Υγείας της εταιρείας. Στις Γενικές Ασφάλειες οι αποζημιώσεις, σε 20.905 περιπτώσεις, έφθασαν στα 29,2 εκατ. ευρώ, ενώ σε Ομαδικά συμβόλαια Ζωής και Γενικών, τύπου Medisystem και συνταξιοδοτικά η εταιρεία κατέβαλε σε 23.449 περιπτώσεις 8,8 εκατ. ευρώ. Επισημαίνεται ότι οι υπηρεσίες οδικής βοήθειας της εταιρείας ανταποκρίθηκαν σε 82.451 περιστατικά, ενώ οι υπηρεσίες προσωπικής (άμεσης ιατρικής) βοήθειας σε 11.722 κλήσεις, από τις οποίες οι 20 εξυπηρετήθηκαν με μεταφορά από αέρος με ελικόπτερο και υγειονομικό αεροπλάνο. Με βάση τα αναφερόμενα στοιχεία, η Interamerican παρείχε στο 1ο τετράμηνο του έτους, κατά μέσο όρο, κάποια υπηρεσία αποζημίωσης ή βοήθειας σε περίπου 1.800 άτομα ημερησίως.