Τα φετινά Shopper Marketing Awards 2022, πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου με στόχο να αποτυπώσουν την εξέλιξη των ενεργειών shopper marketing, εν μέσω πανδημίας, αλλά και την ουσιαστική συμβολή τους στην ενίσχυση του φυσικού καταστήματος και της αγοραστικής εμπειρίας του πελάτη.
Το insurancemarket.gr, διακρίθηκε ξανά για τις κορυφαίες του υπηρεσίες, αυτή τη φορά σημειώνοντας τη μεγαλύτερη βαθμολογία στην ενότητα Marketing Ready Commercial Spaces και αποσπώντας την Platinum και Gold διάκριση για το καινοτόμο Concept Store της. Ειδικότερα, το ConceptStoreτου insurancemarket.gr (Φιλελλήνων 17, Σύνταγμα) βραβεύτηκε ως «Η πρώτη phygital εμπειρία ασφάλισης στην Ελλάδα».
Ο Στέφανος Φαλκονάκης, Chief Marketing Officer του insurancemarket.gr, δήλωσε: “Ένα ασφαλιστικό προϊόν απαιτεί μια προσωποποιημένη αγοραστική εμπειρία. Τα τελευταία 10 χρόνια δημιουργήσαμε και εξελίξαμε αυτή την εμπειρία στον Digital κόσμο. Τώρα ενώνουμε τον φυσικό κόσμο με τον Digital και δημιουργούμε την πρώτη Phygital εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο στην Ελλάδα. Η φιλοσοφία του νέου μας concept καταστήματος, βασίζεται στη δημιουργία ενός ευχάριστου περιβάλλοντος το οποίο σε συνδυασμό με την καινοτομία, την τεχνολογία και τους ανθρώπους μας, που είναι διαθέσιμοι και δίπλα στον πελάτη σε όλη τη διαδικασία αγοράς, εξασφαλίζει μία ολιστική phygital εμπειρία κάλυψης αναγκών, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που χαρακτηρίζει το Insurancemarket.gr. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε εναλλακτικές λύσεις που κάνουν τη ζωή όλων, απλούστερη και ευκολότερη.”
Το insurancemarket.gr είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα, με περισσότερους από 2 εκ. χρήστες ετησίως και πάνω από 350.000 πελάτες. Επιπλέον έχει διακριθεί επανειλημμένα για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες της στην εξυπηρέτηση των πελατών της και για τις τεχνολογικές τις καινοτομίες στον κλάδο της onlineασφάλισης.
Το έργο της φετινής αξιολόγησης, ανέλαβαν 15 εκπρόσωποι από τον επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό χώρο.Ο πρόεδρος της επιτροπής αξιολόγησης, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ,δήλωσε χαρακτηριστικά «Οι φετινοί νικητές των βραβείων Shopper Marketing Awards ξεχώρισαν για την προσαρμογή τους στο νέο απαιτητικό περιβάλλον, για την αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών τους κινήσεων και την διαφοροποίηση τους από τον ανταγωνισμό. Το να αναδεικνύεσαι νικητής σε ένα τόσο δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον έχει διπλή αξία. Για όλους αυτούς τους λόγους οι σημερινοί νικητές αξίζουν συγχαρητήρια και ένα χειροκρότημα παραπάνω».