Στο κινέζικο ημερολόγιο ή ημερολόγιο του “Ήλιου και του Φεγγαριού” ο κάθε χρόνος είναι ταυτισμένος και με ένα ζώδιο το οποίο επηρεάζει την καθημερινότητά των ανθρώπων και τον τρόπο ζωής τους. Το 2021 λοιπόν, στην Κίνα, θα είναι η χρονιά του Λευκού Μεταλλικού Βουβαλιού.
γράφει ο Νίκος Μωράκης
Αν αντιγράφαμε την ίδια λογική με αυτή της Κίνας στη χώρα μας, τότε το 2021, στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά θα είναι σίγουρα η χρονιά του Κόκκινου Φτερωτού Λιονταριού.
Και αυτό γιατί το 2020 η Generali – εν μέσω πρωτοφανούς κατάστασης και πανδημίας – αντί να κινηθεί συντηρητικά και να παρακολουθήσει ως θεατής το πως θα εξελιχθεί η έξαρση του covid-19 έπαιξε τα «ρέστα της» με κέντα χρώμα (royal flush) κερδίζοντας το τραπέζι και φυσικά τις εντυπώσεις. Η κόκκινη καταιγίδα που τον περασμένο Φεβρουάριο μας είχε ανακοινώσει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Πάνος Δημητρίου, ολοκληρώθηκε στην εκπνοή του περασμένου χρόνου και όπως όλα δείχνουν οι ανακοινώσεις τους τότε… μόνο υπερβολικές δεν ήταν και σίγουρα δεν μπλόφαραν – χωρίς μάλιστα να γνωρίζουν ούτε εκείνοι, ούτε κανείς άλλος την επερχόμενη πανδημία.
Διαβάστε επίσης: Generali: Ποιοτική, εναλλακτική & έτοιμη για την «Kόκκινη Καταιγίδα».
H Generali το 2020 απέκτησε το σύνολο των μετοχών της AXA Ελλάδος, υπέγραψε συμφωνία bancassurance με την ALPHA BANK για 20 χρόνια, επένδυσε σε νέα βιοκλιματικά γραφεία επί της Λ. Συγγρού, δημιούργησε νέο οικοσύστημα στις ατομικές ασφαλίσεις ζωής & υγείας (Life On), ενίσχυσε το χαρτοφυλάκιο των ομαδικών συμβολαίων της και βγήκε δυναμικά above & below the line στη διαφήμιση. Μια αναμφίβολα γεμάτη χρονιά για την ιταλική πολυεθνική που με τις αποφάσεις της έδειξε έμπρακτα το πόσο πιστεύει στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.
Και φυσικά με την επικείμενη συγχώνευση, η εταιρεία σκαρφαλώνει από την 6η θέση στη γενική κατάταξη των Ασφαλιστικών Εταιρειών, στην 2η στους γενικούς κλάδους και στη 3η στον κλάδο ζωής. Θέσεις που αντικειμενικά της αξίζουν αν αναλογιστεί κανείς την ποιότητα που τη χαρακτηρίζει σε όλα τα επίπεδα.
Όπως είχαμε γράψει στις αρχές του περασμένου έτους:
“Είναι ένα κοινό μυστικό ότι η Εταιρεία έχει μερικά από τα καλύτερα προϊόντα στην αγορά. Το ίδιο και στο marketing. Online και offline παραδίδει μαθήματα επικοινωνίας. Τα συνέδρια, τα ταξίδια, τα δώρα, η προσέγγιση στον ασφαλισμένο. Ένα ζωντανό παράδειγμα ότι οι Ιταλοί ξέρουν από επικοινωνία και έχουν και στυλ. Και αυτό δεν είναι για τα μάτια του κόσμου. Γιατί όποιον συνεργάτη τους και να ρωτήσεις θα σου πει ότι και πίσω από τα φώτα και το γενικότερο περιτύλιγμα του marketing της Εταιρείας είναι ευχαριστημένος. Προμήθειες, αντανακλαστικά, αποζημιώσεις. Η Εταιρεία προσέχει τους συνεργάτες της”.
Και φυσικά το δύσκολο έργο τώρα ξεκινάει καθώς η εταιρεία πρέπει να τρέξει τις διαδικασίες συγχώνευσης, προσαρμογής ενός νέου καναλιού διανομής προϊόντων, επιτήρησης και μεταστέγασης στα νέα τους γραφεία και όλα αυτά παραμένοντας ανταγωνιστική και ποιοτική.
Κλείνοντας, και αφού ξεκινήσαμε το άρθρο μας με αναφορά στην Κινέζικη κουλτούρα, σας μεταφέρουμε τη σοφή κινέζικη ρήση:
Η λέξη “κρίση” γράφετε δύο γράμματα. Το ένα σημαίνει κίνδυνος… και το άλλο ευκαιρία!