Στη συνεργασία τους με την INTERAMERICAN, τις ευκαιρίες για ανάπτυξη της διαμεσολάβησης, την τεχνολογία και την επικοινωνία με τον πελάτη στην πανδημία αναφέρονται 4 συνεργάτες της Εταιρείας με υψηλά παραγωγικά αποτελέσματα στην Περιφέρεια.
Ι. Βούλγαρη: Η εποχή θέλει τολμηρούς για να αναδείξουν τις ευκαιρίες
Ο κλάδος μέσα στα επόμενα χρόνια θα αναπτυχθεί και οι διαμεσολαβητές θα διευρύνουν εργασίες. Αυτό αναφέρει στη συνέντευξή της η Ιωάννα Βούλγαρη, διακεκριμένη συνεργάτιδα της Interamerican στην Κάλυμνο. Μιλώντας για τη θετική συμβολή της τεχνολογίας δηλώνει ότι το 80% των εργασιών της γίνονται με διαδικτυακά μέσα.
Σε μία εποχή που όλα μεταβάλλονται υπάρχουν ευκαιρίες για μεγέθυνση εργασιών στην ιδιωτική ασφάλιση; Πού στηρίζετε εσείς τη δική σας ανάπτυξη;
Σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς, η ανάγκη να προστατεύσουμε ότι έχει αξία για εμάς είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Σε αυτές ακριβώς τις εποχές η ιδιωτική ασφάλιση μας υπενθυμίζει την πολύτιμη σημασία της. Αυτή η ανάγκη έρχεται και μας υπόσχεται μεγέθυνση εργασιών στην ιδιωτική ασφάλιση. Η δική μου ανάπτυξη πηγάζει από το όραμα για τη δουλειά μου και τους στόχους που θέτω.
Η τεχνολογία έφερε τελικά τον ασφαλιστή πιο κοντά ή πιο μακριά στον ασφαλισμένο;
Η τεχνολογία έστησε γέφυρες, μείωσε εκμηδενίζοντας αποστάσεις και ένωσε ανθρώπινες παρουσίες από όλες τις άκρες του πλανήτη. Μπορούμε πλέον να είμαστε καθημερινά κοντά στους ήδη ασφαλισμένους και στους υποψήφιους πελάτες. Η τεχνολογία έχει οδηγήσει στην ψηφιοποίηση όλων των διαδικασιών του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Σήμερα το 80% των εργασιών μου γίνεται μέσα από διαδικτυακές πλατφόρμες. Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων εστιάζει με επιτυχία στις ανάγκες που αναδύονται μέσω του σύγχρονου τρόπου ζωής.
Πόσο εύκολη η δύσκολη είναι η προσέγγιση νέου πελάτη και η διατήρηση του;
Η προσέγγιση νέου πελάτη αλλά και η διατήρηση του είναι εξίσου δύσκολες αν δεν έχεις λάβει υπόψιν σου το προφίλ του, τις ανάγκες και την οικονομική του κατάσταση. Κάθε πελάτης απαιτεί να κατανοεί τί πρόγραμμα έχει, που θα τον ωφελήσει και πώς θα το χρησιμοποιήσει.
Υπάρχει ενδιαφέρον για τον ασφαλιστικό κλάδο από νέους με κατάρτιση και δεξιότητες;
Πιστεύω ότι το αύριο στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στους νέους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές οι οποίοι θα διακριθούν για τον επαγγελματισμό τους και τις σύγχρονες δεξιότητες τους. Υπάρχει ενδιαφέρον από τους νέους μιας και ο κλάδος είναι ο κύριος μοχλός ανάπτυξης εργασιών. Παρατηρώ όμως ότι είναι λίγοι αυτοί οι οποίοι παραμένουν σε αυτό τον κλάδο μιας και είναι ένα από τα πιο σοβαρά και υπεύθυνα επαγγέλματα, που απαιτούν αφοσίωση, ήθος και εντιμότητα.
Ποιο θεωρείτε ότι θα είναι το προφίλ του επαγγελματία ασφαλιστή μετά από μία πενταετία; τί θα έχει αλλάξει;
Ο επαγγελματίας ασφαλιστής έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης. Το ανθρώπινο δυναμικό θα εξακολουθήσει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ευρύτερη διάδοση της ιδιωτικής ασφάλισης. Πιστεύω ότι μετά από μία πενταετία η Ελλάδα θα φτάσει τους δείκτες των αγορών άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπου έχουν αναπτυγμένη την ασφαλιστική συνείδηση. Η εποχή θέλει τολμηρούς για να αναδείξουν τις ευκαιρίες.
Πόσο έχει επηρεάσει η επαγγελματική σας ιδιότητα τη ζωής σας; Τί σημαίνει στην πράξη να είναι κανείς επαγγελματίας ασφαλιστής;
Η ζωή μου έχει επηρεαστεί μόνο θετικά από την επαγγελματική μου ιδιότητα. Ο ασφαλιστικός σύμβουλος είναι ένα επάγγελμα με αναγνώριση, κύρος και προσφορά στην κοινωνία. Και αυτό το εισπράττω καθημερινά. Το πάθος που με διακατέχει για τη δουλειά μου με οδηγεί καθημερινά σε μοναδικές εμπειρίες, το λειτούργημά του ασφαλιστικού συμβούλου είναι πολύ σοβαρό και ιδιαίτερα απαιτητικό.
Γιατί να συνεργαστεί ένας ασφαλιστής με την Interamerican;
Στην Interamerican ένας ασφαλιστής βρίσκει τη στήριξη που χρειάζεται για να πετύχει τους στόχους του. Του χαρίζονται απλόχερα όλα τα εργαλεία για να εξελιχθεί. Όλοι εμείς που συνεργαζόμαστε με την Interamerican, την αισθανόμαστε οικογένειά μας, γιατί καθημερινά μας κάνει περήφανους. Αν ένας συνεργάτης επιθυμεί να εξελιχθεί, ο απόλυτος σύμμαχος του είναι η Interamerican.
Πώς θεωρείτε ότι θα επηρεάσει ή πανδημία τη σχέση των Καταναλωτών με την Ασφαλιστική Αγορά;
Η πανδημία μας έδειξε το πιο σημαντικό αγαθό της ζωής: την υγεία. Ο καταναλωτής κατάλαβε ότι η ιδιωτική ασφάλιση υγείας συμπληρώνει την κρατική. Η σοβαρότητα της πανδημικής κρίσης και οι οικονομικές επιπτώσεις που βιώνουμε, αναδεικνύουν την ανάγκη να διαφυλάξουμε την υγεία και τις περιουσίες μας. Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε μόνο με την ιδιωτική ασφάλιση.
Μία συμβουλή από την προσωπική σας εμπειρία;
Αν έπρεπε να δώσω μία συμβουλή στους συναδέλφους μου θα έλεγα πως το επάγγελμα του ασφαλιστή θα πρέπει να ασκείται με ήθος, εντιμότητα και αγάπη για το συνάνθρωπο.
Ν. Δανελλάκης: Στην αγορά θα επιβιώσουν οι ασφαλιστές «χαμαιλέοντες»
Οι επαγγελματίες που μπορούν να προσαρμοστούν σε ευμετάβλητα περιβάλλοντα και να εξελιχθούν, θα διεκδικήσουν μερίδιο της ασφαλιστικής πίτας μέσα στα επόμενα χρόνια. Ο κ. Νίκος Δανελλάκης, διακεκριμένος συνεργάτης της Interamerican στη Ρόδο, επιπρόσθετα δηλώνει ότι οι επαγγελματίες πρέπει να επενδύουν στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους.
Σε μία εποχή που όλα μεταβάλλονται, υπάρχουν ευκαιρίες για μεγέθυνση εργασιών στην ιδιωτική ασφάλιση; Πού στηρίζετε εσείς τη δική σας ανάπτυξη;
Τα πάντα στην επαγγελματική μας ζωή βασίζονται στην ταχύτητα αντίδρασης. Η διατήρηση των στεγανών στη ζωή μας μπορεί να είναι η αρχή της εξαφάνισης από το προσκήνιο. Ο επιτυχημένος ασφαλιστής πρέπει να είναι πρωταγωνιστής στην κοινωνία και ειδικά όταν αυτή είναι περιορισμένη σε ένα νησί, όπως η δική μου. Η ευελιξία τεχνικών και σκέψης είναι το παν.
Η τεχνολογία έφερε τελικά τον ασφαλιστή πιο κοντά ή πιο μακριά στον ασφαλισμένο;
Η τεχνολογία επηρεάζει ολόκληρη την κοινωνία. Ένα σημαντικό μέρος των πελατών την ασπάζεται και την επιθυμεί ως μέσο επικοινωνίας. Εφόσον χρησιμοποιείται σωστά, μπορεί να μειώσει χρόνους και αποστάσεις, αυξάνοντας παράλληλα την ποιότητα των εργασιών. Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν πρέπει να αντικαθιστά την προσωπική επαφή αλλά να την συμπληρώνει.
Πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι η προσέγγιση νέου πελάτη και η διατήρησή του;
Ο σημερινός πελάτης δεν έχει καμία σχέση με τον πελάτη πριν 25 χρόνια. Η πληροφορία είναι ανά πάσα στιγμή στα χέρια του και ξέρει τί ζητάει. Ουσιαστικά το πρόβλημα δεν έγκειται τόσο στην προσέγγιση όσο στην σωστή διερεύνηση των πραγματικών αναγκών του υποψηφίου πελάτη, καθώς και στην παρουσίαση της ιδανικής λύσης με τέτοιο τρόπο που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις από την μάζα. Αυτό είναι που στο τέλος θα φέρει και τη διατήρηση του πελάτη.
Υπάρχει ενδιαφέρον για τον ασφαλιστικό κλάδο από νέους με κατάρτιση και δεξιότητες;
Το επάγγελμα του ασφαλιστή ήταν ανέκαθεν στις πρώτες θέσεις των επαγγελμάτων με προοπτική και εξέλιξη. Παρόλα αυτά, είναι πολύ ιδιαίτερο και δύσκολο και απαιτεί γνώσεις, μελέτη, χαρακτήρα, αρχές και τεχνικές πωλήσεων. Πολλά από αυτά μαθαίνονται, πολλά αποκτώνται και κάποια είναι έμφυτα. Θεωρώ ότι στη δουλειά μας ισχύει ότι «δεν είναι όλοι γεννημένοι για μια τέτοια θέση» και ίσως αυτό είναι που αρχικά αποτρέπει τους νέους από ένα τέτοιο εγχείρημα. Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τα όριά σου αν δεν εμπλακείς σε προκλήσεις.
Ποιο θεωρείτε ότι θα είναι το προφίλ του επαγγελματία ασφαλιστή μετά από μία πενταετία; Τι θα έχει αλλάξει;
Είναι μη συγκρίσιμο το προφίλ του ασφαλιστή του 2000 με το σημερινό. Αναλογικά θεωρώ ότι στα επόμενα χρόνια οι προοπτικές επιβίωσης στον χώρο θα ανήκουν στους ασφαλιστές «χαμαιλέοντες». Ο ευπροσάρμοστος και εξελίξιμος ασφαλιστής είναι αυτός που θα μπορεί να συνεχίσει να είναι πρωταγωνιστής στο χώρο μας. Προσωπικά μόνο αυτούς θεωρώ επαγγελματίες.
Πώς έχει επηρεάσει η επαγγελματική σας ιδιότητα τη ζωή σας; Τι σημαίνει στην πράξη να είναι κανείς επαγγελματίας ασφαλιστής;
Είναι ελάχιστα τα επαγγέλματα που μπορείς να είσαι παράλληλα αφεντικό και υπάλληλος. Να ρυθμίζεις τη ζωή και τους ρυθμούς σου με βάση τις δυνάμεις και τα θέλω σου. Είναι μοναδική γοητεία που αν βρεις τον σωστό συνδυασμό, θα σε βοηθήσει να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα. Η ποιότητα ζωής είναι βασικό ζητούμενο και θεωρώ ότι ο επαγγελματίας ασφαλιστής που ακολουθεί πάγιες διαδικασίες και βάζει τα κατάλληλα όρια, μπορεί παράλληλα να χαίρεται τους καρπούς των κόπων του.
Γιατί να συνεργαστεί ένας ασφαλιστής με την Interamerican;
Έχω την τύχη να έχω γεννηθεί μέσα σε μια οικογένεια που υπηρετεί την Interamerican από το 1985. Πρακτικά έχω ζήσει το οικοδόμημα αυτό, καθώς και τους μετασχηματισμούς του τα τελευταία 36 χρόνια. Το να δουλεύεις σε μια εταιρεία με γερά θεμέλια, εξέλιξη, διαχρονικότητα, αναγνωρισιμότητα και σιγουριά, είναι όλα όσα χρειάζεται ένας ασφαλιστής ως επαγγελματική στέγη.
Πώς θεωρείτε ότι θα επηρεάσει η πανδημία τη σχέση των καταναλωτών με την ασφαλιστική αγορά;
Ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις και δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι μια παγκόσμια ασθένεια θα επηρεάσει το μέλλον μας. Παράλληλα, είναι ένας λόγος όμως που έχει ευαισθητοποιήσει την κοινωνία γύρω από τα θέματα Υγείας. Θεωρώ ότι σύντομα οι εταιρίες θα επενδύσουν σε μικρά οικοσυστήματα γύρω από το χώρο μιας και το ενδιαφέρον θα ναι αυξημένο.
Μια σύντομη συμβουλή, από την προσωπική σου εμπειρία, προς τους επαγγελματίες ασφαλιστές
Η ικανότητα θα σε πάει στην κορυφή. Ο χαρακτήρας όμως είναι αυτός που θα σε διατηρήσει σε αυτή. Για μένα, η ποιότητα στη δουλειά μας είναι το παν. Ποτέ δεν με συγκίνησαν οι προσωρινές επιτυχίες. Προσπαθώ να εξελίσσομαι και να είμαι δίπλα στον πελάτη που μου έχει εμπιστευτεί για κάτι τόσο σημαντικό όπως είναι η ζωή ή η περιουσία του. Πλάθοντας το ιδανικό μοντέλο ασφαλιστή, θα πω ότι ο σωστός επαγγελματίας πρέπει να επενδύσει πάνω σε αυτό και να προσφέρει τις υπηρεσίες που ο ίδιος θα ήθελε να απολαμβάνει από τον προσωπικό του σύμβουλο.
Δ. Μπακόπουλος: Η τεχνολογία έδωσε λύσεις στους ασφαλιστές στην πανδημία
Στην τεχνολογία μέσα από την οποία στηρίχτηκαν οι ασφαλιστικές εργασίες στην πανδημία αλλά και τη γενικότερη σημασία της στην αυτοματοποίηση διαδικασιών αναφέρεται ο διακεκριμένος συνεργάτης της Interamerican στο Άργος, Δημήτρης Μπακόπουλος. Η προσέγγιση του πελάτη είναι, όπως εξηγεί, δύσκολη και τα αποτελέσματα στην παραγωγή αποτελούν απόρροια πολλών επαφών.
Υπάρχουν ευκαιρίες στην αγορά σήμερα;
Θεωρώ πως πάντα υπάρχουν ευκαιρίες για την ιδιωτική ασφάλιση, τόσο σε περιόδους οικονομικής ευημερίας, όσο και σε περιόδους οικονομικής και κοινωνικής ανασφάλειας, όπως αυτή που βιώνουμε σήμερα. Πιστεύω πως διαφοροποιούνται οι ανάγκες του πελάτη ανάλογα με τις συνθήκες, αλλά και οι λόγοι που τον ωθούν κάθε φορά στην αγορά ενός ασφαλιστικού προϊόντος, μα τελικά για τον κλάδο μας υπάρχουν πάντα ευκαιρίες. Η δική μου επαγγελματική ανάπτυξη είναι το αποτέλεσμα καλού προγραμματισμού και στοχοθέτησης και φυσικά πολλής δουλειάς, που στο επάγγελμα μας σημαίνει βασικά ένα πράγμα: πολλές επαφές με υποψήφιους πελάτες.
Η τεχνολογία έφερε τελικά τον ασφαλιστή πιο κοντά ή πιο μακριά στον ασφαλισμένο;
Η τεχνολογία έχει δώσει λύσεις σε πολλά πρακτικά θέματα της δουλειάς μας και έχει επιταχύνει πλήθος καθημερινών διαδικασιών. Ειδικά στο πλαίσιο της πανδημίας, η τεχνολογία έχει υπάρξει μεγάλος αρωγός για τη συνέχιση της επαγγελματικής μας δραστηριότητας. Παρόλα αυτά, κατά τη γνώμη μου, η αξία της προσωπικής επαφής με τον πελάτη είναι ανεκτίμητη και αναντικατάστατη και η τεχνολογία δεν βοηθά πάντα προς αυτή τη κατεύθυνση.
Πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι η προσέγγιση νέου πελάτη και η διατήρησή του;
Τόσο η προσέγγιση ενός νέου πελάτη όσο και η διατήρηση του είναι δύσκολες και απαιτητικές διαδικασίες. Πρακτικά, πρόκειται για το άλφα και το ωμέγα της δουλειάς μας. Ο σημερινός πελάτης δέχεται καταιγισμό πιέσεων και πληροφόρησης από διαφορετικές πηγές και μέσα, ενώ το κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον είναι τόσο ρευστό, συνεπώς απαιτείται και ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια για την έναρξη και διατήρηση μιας νέας συνεργασίας. Κατ’ εμέ, η δυσκολία αυτή αντισταθμίζεται μόνο κάνοντας πάρα πολλές επαφές με υποψήφιους πελάτες.
Υπάρχει ενδιαφέρον για τον ασφαλιστικό κλάδο από νέους με κατάρτιση και δεξιότητες;
Δυστυχώς, θεωρώ ότι ο κλάδος μας δεν έχει καταφέρει ακόμα να γίνει επαρκώς ελκυστικός για καταρτισμένους νέους. Σίγουρα υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη δουλειά μας από ότι στο παρελθόν, όμως θεωρώ ότι πρέπει ο κλάδος συνολικά να βρει διόδους προσέγγισης νέων με δεξιότητες και κατάρτιση.
Πιστεύω ότι στα επόμενα έτη θα τονιστεί η σημαντικότητα του επαγγέλματος του ασφαλιστικού συμβούλου, μέσα και από τη διαφαινόμενες αλλαγές και τη μεγαλύτερη συμμετοχή της ιδιωτικής ασφάλισης στον κλάδο ζωής και υγείας. Επίσης όμως, φαίνεται πως ολοένα θα αυξάνονται περαιτέρω και οι απαιτήσεις για πιστοποιημένη γνώση του κανονιστικού πλαισίου της δουλειάς μας.
Με ποιους τρόπους έχει επηρεάσει τη ζωή σας το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου;
Η δουλειά μου ως ασφαλιστικός σύμβουλος είναι απαιτητική. Γεγονός είναι ότι δαπανώ το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μου εκτός σπιτιού, συνεπώς και μακριά από την οικογένεια μου. Έχω όμως μεγάλη πίστη σε αυτή τη δουλειά, γιατί με ανταμείβει τόσο επαγγελματικά και οικονομικά, όσο και ηθικά.
Γιατί να συνεργαστεί ένας ασφαλιστής με την Interamerican;
Να συνεργαστεί με την Interamerican γιατί η εταιρεία μας υπήρξε πάντα ταυτόσημη με την αξιοπιστία, γιατί επενδύει στην γνώση και την κατάρτιση των ασφαλιστικών της συμβούλων, γιατί υποστηρίζει τον ασφαλιστικό σύμβουλο με πρωτοπόρα συστήματα και εργαλεία.
Πώς θεωρείτε ότι θα επηρεάσει η πανδημία την σχέση των καταναλωτών με την ασφαλιστική αγορά;
Ο αντίκτυπος της πανδημίας δε μπορεί ακόμα να εκτιμηθεί πλήρως είτε σε κοινωνικό είτε σε οικονομικό επίπεδο. Είναι όμως, πλέον, προφανές ότι αναμένεται πτώση των ρυθμών ανάπτυξης της χώρας για ακόμα μια φορά, συρρίκνωση του κατά κεφαλήν και οικογενειακού εισοδήματος. ‘Όλες αυτές οι εξελίξεις προφανώς και δεν θα αφήσουν το κλάδο μας ανεπηρέαστο. Το δυσβάσταχτο όμως οικονομικό κόστος της πανδημίας για το κράτος, εκτιμώ ότι θα επιφέρει αλλαγές εν γένει και στο ρόλο που θα παίξει η ιδιωτική ασφάλιση τα επόμενα χρόνια στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.
Μία συμβουλή από τη φαρέτρα της προσωπικής σας εμπειρίας, για τους επαγγελματίες ασφαλιστές;
Ο δρόμος για την επιτυχία στη δουλειά μας περνά μόνο μέσα από μεγάλη και σταθερή εβδομαδιαία δραστηριότητα. Ο δρόμος είναι ανοιχτός όταν σέβεσαι τον πελάτη σου και φροντίζεις να είσαι δίπλα του. Τα «όχι» θα σε συνοδεύουν σε ολόκληρο το ταξίδι, απλά με τον καιρό θα είναι όλο και λιγότερα και θα σου θυμίζουν πάντα πόσο σημαντική είναι η συνεχής αναζήτηση νέων πελατών, καθώς επίσης μετά από κάθε εμπόδιο θα γίνεσαι καλύτερος επαγγελματίας. Δεν μπορείς να αποτύχεις αν συνεχίσεις την αναζήτηση. Να έχεις πίστη στον εαυτό σου. Να έχεις πίστη πως θα τα καταφέρεις. Συνέχισε την αναζήτηση!
Γ. Τριβλής: Ο ασφαλιστικός κλάδος προσελκύει τους νέους
Μέσα στην επόμενη πενταετία η ασφαλιστική αγορά θα προσελκύσει νέους επαγγελματίες με κατάρτιση και εξειδίκευση. Όπως εξηγεί ο κ. Γιώργος Τριβλής, διακεκριμένος συνεργάτης της Interamerican στο Άργος, το ανθρώπινο δυναμικό θα αλλάξει την ασφάλιση βελτιώνοντας τις υπηρεσίες προς τον καταναλωτή.
Υπάρχουν ευκαιρίες στην αγορά σήμερα;
Ευκαιρίες υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα ανεξαρτήτως των «κρίσεων» της κάθε εποχής. Το δικό μου κλειδί ανάπτυξης είναι η σωστή οργάνωση των ημερησίων στόχων καθώς και οι καθημερινές προσεγγίσεις σε συνάρτηση με τις συστάσεις. Όταν έχεις θεσπίσει ημερήσιους στόχους στη ζωή σου και δεν παρεκκλίνεις από αυτούς, υπάρχει μια συνεχόμενη ροή η οποία εξυπηρετεί τη δουλειά σου και τη ζωή σου.
Η τεχνολογία έφερε τελικά τον ασφαλιστή πιο κοντά ή πιο μακριά στον ασφαλισμένο;
Δε θα σας κρύψω ότι για εμένα η δια ζώσης συνάντηση με τον πελάτη είναι ανεκτίμητη! Ωστόσο, η τεχνολογία μας εξυπηρετεί στις περιπτώσεις που ο πελάτης βρίσκεται σε απομακρυσμένη περιοχή και δεν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί το ραντεβού. Οπότε κρατάω τα οφέλη της τηλεδιάσκεψης μόνο σε αυτή την περίπτωση ή στην περίπτωση που ο πελάτης φοβάται να δεχτεί προσωπική συνάντηση εξαιτίας της πανδημίας.
Πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι η προσέγγιση νέου πελάτη και η διατήρησή του;
Το δύσκολο στο δικό μας επάγγελμα φρονώ ότι είναι η ανεύρεση πελατών, κάτι που πάντα εξομαλύνεται σε μεγάλο βαθμό μέσω των συστάσεων από πελάτες μας οι οποίοι μας εμπιστεύονται. Σε ό,τι αφορά την διατήρηση του, το μεγαλύτερο ποσοστό έχει να κάνει με την σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους πελάτες μας καθώς και με την συχνή επαναξιολόγηση των αναγκών τους, ώστε να μην υπάρχουν «ρήγματα».
Yπάρχει ενδιαφέρον για τον ασφαλιστικό κλάδο από νέους;
Σαφέστατα και υπάρχει ενδιαφέρον για τον ασφαλιστικό κλάδο από νέους εφόσον είναι ένα επάγγελμα που δίνει την ευκαιρία να αποκτήσεις μεγάλα εισοδήματα, δεδομένου ότι στο μέλλον έχω την αίσθηση πως η ιδιωτική ασφάλιση θα είναι απαραίτητη σε όλους.
Ήδη, οι στατιστικές δείχνουν ότι σε μια πενταετία θα έχουμε πιο καταρτισμένους και πιστοποιημένους επαγγελματίες, οι οποίοι θα ξέρουν ακριβώς ποια θα είναι η φύση του επαγγέλματος μας και θα μπορούν να ανταποκριθούν στις πραγματικές ανάγκες του εκάστοτε πελάτη, να τον εξυπηρετήσουν καλύτερα και πιο άμεσα. Θεωρώ ότι μπορεί και να είμαστε λιγότεροι, αλλά αυτοί που θα μείνουν θα είναι οι πιο ανθεκτικοί και αυτοί που πραγματικά αγαπάμε τη δουλειά μας και τα όσα απολαμβάνουμε από αυτήν – και δεν αναφέρομαι μόνο στο κομμάτι των οικονομικών απολαβών.
Με ποιους τρόπους έχει επηρεάσει τη ζωή σας το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου;
Σαφέστατα έχω μια καλύτερη ποιότητα ζωής, που απορρέει από τις απολαβές που έχω, κάτι το οποίο δεν επιτυγχάνεται με την πλειονότητα των επαγγελμάτων. Εγώ βλέπω το επάγγελμα μου ως λειτούργημα! Προσπαθώ να είμαι πάντα κοντά στους πελάτες μου και να τους παρέχω τις κατάλληλες συμβουλές μετά από την διερεύνηση των αναγκών τους. Επίσης τους φέρομαι πάντα όπως θα ήθελα να μου φερόταν εμένα ο δικός μου ασφαλιστής. Με γνώμονα αυτές τις παραμέτρους, έχουμε τα σωστά συστατικά ώστε να είμαστε καλύτεροι άνθρωποι και εν κατακλείδι καλύτεροι επαγγελματίες.
Γιατί INTERAMERICAN;
Η Interamerican είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο των ιδιωτικών ασφαλίσεων, είναι υγιής, φερέγγυα, έχει τα δικά της μεταφορικά που εύλογα θεωρείται μεγάλο πλεονέκτημα, το να μπορείς πραγματικά να ανταποκριθείς στο επείγον περαστικό, καθώς και τα δικά της πολυιατρεία και κλινικές όπως και την ευελιξία στα προγράμματα υγείας, ώστε να διαμορφώνει ο πελάτης το πρόγραμμα που τον εξυπηρετεί καλύτερα. Όλα τα παραπάνω είναι «εργαλεία» στα χέρια μας ώστε να υπερτερούμε, να καινοτομούμε και να εξασφαλίζουμε μια αρτιότερη συνεργασία με τους πελάτες μας.
Πώς θεωρείτε ότι θα επηρεάσει η πανδημία την σχέση των καταναλωτών με την ασφαλιστική αγορά;
Η πανδημία σε συνάρτηση με τους κρατικούς μηχανισμούς θα αναδείξει καλύτερα τα οφέλη της ιδιωτικής ασφάλισης καθώς και τους λόγους που συμβάλουν στο να την επιλέξει ο καταναλωτής ο οποίος σέβεται τον εαυτό του και θέλει μια άμεση και ευγενική προσέγγιση, καθώς και αξιοπρεπείς συνθήκες σε κάθε περιστατικό που αφορά την υγεία του.
Μία συμβουλή που απορρέει από την εμπειρία σας;
Να έχετε όραμα, στόχους, υπομονή και επιμονή! Να είστε τίμιοι και ειλικρινείς και να φέρεστε πάντα στον πελάτη όπως θα θέλατε να φερθούν και σε εσάς! Να βλέπετε πάντα τους στόχους σας με θετικό βλέμμα και να θυμάστε ότι «Ό,τι δεν σας σκοτώνει, σας κάνει πιο δυνατούς»!