Στην ελληνική ασφαλιστική αγορά δραστηριοποιούνται μεγάλα πρακτορειακά δίκτυα που συγκεντρώνουν σημαντικό μέρος της ασφαλιστικής παραγωγής.
της Βίκυς Γερασίμου (Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος 88)
Βάσει των τελευταίων διαθέσιμων στοιχείων του 2019 οι πρώτες 10 μεγάλες διαμεσολαβητικές εταιρείες που λειτουργούν σε αυτό το πλαίσιο έχουν κύκλο εργασιών άνω των 60 εκατ. ευρώ.
Η τάση που διαγράφεται στην αγορά είναι η συνεχής εξέλιξη των μεγάλων πρακτορειακών δικτύων πολυεπίπεδα μέσα από στρατηγικές που εκπονούν οι διαμεσολαβητικές εταιρείες. Τα μοντέλα που έχουν υιοθετηθεί στην αγορά – αν και εμφανίζουν από εταιρεία σε εταιρεία διαφοροποιήσεις – βασίζονται στη δόμηση ισχυρών σχέσεων εταιρείας-δικτύου και την επένδυση στην εκπαίδευση, την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την υιοθέτηση τεχνολογικών εργαλείων που απλοποιούν διαδικασίες και κάνουν εύληπτη την πληροφόρηση καθώς και τη στήριξη με υλικοτεχνικά μέσα.
Η κατεύθυνση που υπάρχει στα μεγάλα πρακτορειακά δίκτυα οδηγεί στη λεγόμενη phygital ασφαλιστική διαμεσολάβηση, το συγκερασμό της ανθρώπινης παρουσίας και ταυτόχρονα της αξιοποίησης ψηφιακών μέσων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών. Στις σελίδες που ακολουθούν υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων πρακτορειακών δικτύων μιλούν για το πώς εξελίχθηκαν τα μεγέθη τους τη δύσκολη χρονιά της υγειονομικής κρίσης αλλά και για τη στόχευση που έχουν για το μέλλον και τις αλλαγές που καταγράφονται στο ασφαλιστικό τοπίο μέσα από τις εξαγορές και τις συγχωνεύσεις.
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Έρχονται σημαντικές μεταβολές στη σύνθεση της Αγοράς
Στην τάση που καταγράφεται στην αγορά σε επίπεδο συνεργιών και συγχωνεύσεων αναφέρεται ο Πρόεδρος και ιδρυτής της Mega Brokers, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, επισημαίνοντας ότι μέσα στα επόμενα χρόνια θα υπάρξουν μεταβολές που θα είναι απόρροια της μείωσης λειτουργικού κόστους της εταιρείας, της συνένωσης δυνάμεων και μεγέθυνσης σχημάτων.
Πώς έκλεισαν τα μεγέθη της Εταιρείας σας το 2020 και ποιες προβλέψεις κάνετε για το 2021;
Τα οικονομικά μας αποτελέσματα συνέχισαν τη σταθερή ανοδική πορεία των τελευταίων ετών. Το 2020 οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν άνω των 68 εκατομμυρίων ευρώ ενώ αντίστοιχα θετικά εξελίχθηκαν και τα έσοδα τα οποία ξεπέρασαν τα 12 εκατομμύρια ευρώ. Τα οικονομικά μας στοιχεία επιβεβαιώνουν την επί 12 συνεχή έτη παραμονή της Mega Brokers στην κορυφή του κλάδου που δραστηριοποιείται καθώς αποτελεί τη μεγαλύτερη με βάση την παραγωγή της –μη τραπεζική εταιρεία– ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε σε αυτό τον εξελικτικό ρυθμό και το 2021 επιβεβαιώνοντας την παράδοσή μας και τη δυναμική μας η οποία στηρίζεται σε αποφάσεις στρατηγικές, προσπάθειες, ανθρώπους και τεχνολογία.
Σε τι διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη δικτύου συνεργατών, καθώς και στις παρεχόμενες υπηρεσίες σας;
Αρχικά να επισημάνω ότι η Mega Brokers δεν είναι στατική. Έχει ιδέες, διαμορφώνει τάσεις, δημιουργεί νέα δεδομένα, προσλαμβάνει μηνύματα, αξιοποιεί δυνάμεις και προχωρά στο μέλλον. Αυτό που επιδιώκουμε και το έχουμε ως αρχή, είναι να εξελισσόμαστε, να προοδεύουμε, να εκσυγχρονιζόμαστε. ∆εν είναι διαφοροποίηση. Είναι επιλογή μας να ακολουθούμε αυτόν το μονόδρομο, να τον διανύουμε με προσήλωση καθώς πιστεύουμε ότι μέσω αυτού η κάθε εταιρεία προοδεύει. Δίνουμε μεγάλη προσοχή σε όλους τους συνεργάτες και συναλλασσόμενους με εμάς. Θεωρούμε καθοριστικό να διαμορφώνουμε στενές σχέσεις με αρχές και συνέπεια. Πιστεύουμε ότι με αυτό τον τρόπο διαμορφώνουμε αξίες, θέτουμε βάσεις, και προχωράμε ανοδικά, εξελικτικά.
Εστιάζοντας σε πιο τεχνική προσέγγιση και με βάση τα όσα προανέφερα, να αναφέρω ενδεικτικά ότι η Εταιρεία μας μέσα από τη διαδικασία προόδου σήμερα εκτείνεται λειτουργικά σε τρεις πυλώνες: α) Finance, β) Operations και γ) Commercial. Σε κάθε τομέα αναπτύσσεται με εξειδίκευση. Λειτουργεί ειδικό τμήμα σε κάθε κλάδο (Ζωής, Υγείας, Επενδυτικών, Αυτοκινήτου, Γενικών Ασφαλειών). Επίσης, κυρίαρχα τμήματα είναι αυτά της Διεύθυνσης Πωλήσεων, του Τμήματος Εκπαίδευσης και της Διεύθυνσης Marketing και Επικοινωνίας. Ακόμα όλη μας η δομή πλαισιώνεται από την Τεχνική Διεύθυνση, το Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου και τη Νομική Υπηρεσία. Και συνεχίζουμε…
Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου
Γ. Λούβαρης: Τα ψηφιακά κανάλια διανομής δεν αποτελούν απειλή
Στην πορεία της 3P Insurance το 2020 και την εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών της το 2021 αναφέρεται ο Γεώργιος Λούβαρης, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας. Ο κ. Λούβαρης μιλά επίσης για τα ψηφιακά κανάλια στην ιδιωτική ασφάλιση και την εξέλιξη της διαμεσολάβησης σε ένα μοντέλο που συνενώνει τεχνολογικά εργαλεία και ανθρώπινες δεξιότητες.
Πώς έκλεισαν τα μεγέθη της Εταιρείας σας το 2020 και ποιες προβλέψεις κάνετε για το 2021;
Στον ισολογισμό του 2019 με στοιχεία της ICAP που δημοσίευσε το insurancedaily.gr τα έσοδα της 3P ανέρχονταν σε 5.244.271 ευρώ, κάτι το οποίο την κατατάσσει μεταξύ των 6 κορυφαίων εταιρειών της χώρας, συμπεριλαμβανομένων και των πανίσχυρων πολυεθνικών, αλλά και στη 2η θέση των μεγαλύτερων retail ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Το 2020 σε μια πρωτόγνωρη και ανατρεπτική χρονιά με αλλεπάλληλα lockdown και με μεγάλες οικονομικές ζημίες σε πληθώρα δραστηριοτήτων, η 3P κατάφερε να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη θέση της στην αγορά της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Τα συνολικά έσοδα για το 2020 ανήλθαν στα 5.650.709 ευρώ, ενώ τα υπό διαχείριση ασφάλιστρα (καθαρά + δικαίωμα) άγγιξαν τα 30.480.000 ευρώ. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η αύξηση αυτή έχει επιτευχθεί με ποιοτικά χαρακτηριστικά καθώς ο κλάδος Αυτοκινήτου αποτέλεσε το 56% του χαρτοφυλακίου, οι Γενικοί Κλάδοι το 15% και ο κλάδος Ζωής και Υγείας το 29%. Οι προβλέψεις μας για το 2021, κάνοντας προβολή των αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου, θα σημειώσουν μια αύξηση της τάξης του 9,6% με διάρθρωση χαρτοφυλακίου 54% στον κλάδο Αυτοκινήτου, 15% στους Γενικούς Κλάδους και 31% στον κλάδο Ζωής και Υγείας.
Σε τι διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη δικτύου συνεργατών καθώς και στις παρεχόμενες υπηρεσίες σας;
Η διαφοροποίηση διαφαίνεται αλλά και κρίνεται καθημερινά από τους συνεργάτες που μας επέλεξαν και μας οδηγούν εδώ και πολλά χρόνια στις υψηλότερες θέσεις της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Ελλάδα. Η κατάταξή μας στη λίστα των 40 μεγαλύτερων εταιρειών διαμεσολάβησης της χώρας κάθε χρόνο, το επιβεβαιώνει και αποδεικνύει την επαγγελματική αλλά και την ξεχωριστή προσωπική σχέση που έχουμε με τους συνεργάτες μας. Είναι οι άνθρωποι που αξιολογούν καθημερινά τις λύσεις και τις επιλογές που προσφέρει η Εταιρεία μας, είναι αυτοί που κρίνουν το επίπεδο προσαρμογής μας στις νέες μεθόδους και εξελίξεις της τεχνολογίας, που συμμετέχουν με τις παρατηρήσεις και προτάσεις τους στη βελτίωση των υπηρεσιών αλλά και της ποιότητας της καθημερινής μας σχέσης.
Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου
Φ. Καλαμπαλίκης – Brokers Union: Είμαστε πάντα δίπλα στους συνεργάτες μας
Για τα οικονομικά μεγέθη της Brokers Union το 2020, τις εξελίξεις στη χρονιά που διανύουμε, τη φιλοσοφία στη σχέση της εταιρείας με τους συνεργάτες της και την τάση της αγοράς να συγκεντρώνεται σε μεγαλύτερα σχήματα μιλά ο Φώτης Καλαμπαλίκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Brokers Union.
Πώς έκλεισαν τα μεγέθη της Εταιρείας σας το 2020 και ποιες προβλέψεις κάνετε για το 2021;
Ο όμιλος των Εταιριών μας στην Ελλάδα την τελευταία τριετία έχει πετύχει να βρίσκεται σε μια συνεχώς ανοδική πορεία, αυξάνοντας το δίκτυο των συνεργατών μας και ταυτόχρονα τα οικονομικά μας μεγέθη. Το 2020 ήταν μια χρονιά με πολλές απροσδόκητες καταστάσεις και παρενέργειες αυτών. Παρόλα αυτά όμως, μέσα σε αυτό το περιβάλλον, τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου των Εταιριών μας συνέχισαν την ανοδική τους πορεία διαμορφώνοντας τον κύκλο εργασιών του ομίλου στο ποσό των 27.000.000ευρώ. Για μια ακόμη χρονιά οι Ασφαλιστικές Εταιρίες επιβράβευσαν την ανοδική μας πορεία. Διακριθήκαμε σε πολλούς τομείς των στοχοθεσιών που θέτουν οι Ασφαλιστικής Εταιρίες , ανάμεσα στους κορυφαίους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, κατακτώντας τα αντίστοιχα βραβεία. Πετύχαμε να διατηρήσουμε το δείκτη χαρτοφυλακίου Κλάδου Οχημάτων προς Λοιπούς Κλάδους στα επίπεδα του 65/35, διατηρώντας μια πολύ καλή ισορροπία στα έσοδα της , που πλέον ξεπερνούν τα 7.000.000 ευρώ.Το πελατολόγιο μας ξεπέρασε σε λιγότερο από 10 χρόνια τους 100.000 πελάτες και το δίκτυό μας αριθμεί πλέον περίπου 1000 συνεργάτες. Για το 2021, προσαρμοσμένοι πλέον στις διαφορετικές συνθήκες του κοινωνικού και οικονομικού περιβάλλοντος, πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα της Εταιρίας μας θα εξακολουθήσουν να είναι ανοδικά. Αυτό δείχνουν και τα αποτελέσματα του 1 ου εξαμήνου , όπου κινούνται σε αναπτυξιακή κατεύθυνση. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε το δίκτυο των συνεργατών μας και ταυτόχρονα να επενδύουμε σε τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό που δημιουργεί υπεραξία στην Εταιρία μας.
Σε τι διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη δικτύου συνεργατών, καθώς και στις παρεχόμενες υπηρεσίες σας;
Είμαστε υπερήφανοι για την ολιστική εξυπηρέτηση που παρέχουμε στο δίκτυο των συνεργατών μας. Με αυτόν το τρόπο βρισκόμαστε «Πάντα δίπλα στους συνεργάτες μας». Βελτιωνόμαστε συνεχώς και προσαρμόζουμε την τεχνογνωσία του Ανθρωπίνου Δυναμικού της Εταιρίας μας και τις στρατηγικές αποφάσεις της Διοικητικής Ομάδας στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Είμαστε ένας όμιλος Εταιριών που δεν παραμένει αδρανής. Ακούει, βλέπει, μαθαίνει και μέσα από τις διαδικασίες λειτουργίας του οργανισμού μας λαμβάνονται οι αποφάσεις που θα ικανοποιούν το δίκτυο συνεργατών μας στην καθημερινότητά τους και ταυτόχρονα θα οχυρώνουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα στο διηνεκές…..
Τ. Φάνης: Αυξημένα 40% τα έσοδα της Brokins το 2020
Στη σημαντική αύξηση μεγεθών της Brokins το 2020 και τους στόχους για το χρόνο που διανύουμε αναφέρεται σε συνέντευξή του ο Τίμος Φάνης, Εμπορικός Διευθυντής της Brokins. Όπως εξηγεί, η Εταιρεία αναλαμβάνει όλη τη διαχείριση των συμβολαίων, παρέχοντας στους ανθρώπους του δικτύου ενιαία διαχείριση του χαρτοφυλακίου.
Πώς έκλεισαν τα μεγέθη της Εταιρείας σας το 2020 και ποιες προβλέψεις κάνετε για το 2021;
Το 2020, παρά τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε με την πανδημία και την ανατροπή των σχεδίων που αυτή έφερε, καταφέραμε και προσαρμοστήκαμε τάχιστα, βασιζόμενοι στο άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό μας και στα υπερσύγχρονα μέσα που διαθέτουμε. Λάβαμε πολύ γρήγορα αποφάσεις, με βασικό γνώμονα την προστασία της υγείας των ανθρώπων μας, και το σύνολο σχεδόν του προσωπικού εργάστηκε από το σπίτι τόσο αποτελεσματικά που οι συνεργάτες και πελάτες μας, εξακολούθησαν και απολάμβαναν το ίδιο, προ πανδημίας, επίπεδο εξυπηρέτησης. Έτσι, όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα, όχι μόνο δεν επηρεαστήκαμε αρνητικά από τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώσαμε, αλλά καταφέραμε να πετύχουμε σημαντική αύξηση σε όλα τα μεγέθη της Brokins. Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας μας αυξήθηκε σχεδόν 40% το 2020 σε σχέση με το 2019. Για το 2021, στοχεύουμε σε περαιτέρω αύξηση των μεγεθών της Εταιρείας μας, συνεχίζοντας την πορεία ανάπτυξης που έχουμε χαράξει τα τελευταία χρόνια. Σύντομα θα έχουμε στη διάθεση των συνεργατών μας και τη νέα υπερσύγχρονη frontend εφαρμογή, η οποία πιστεύουμε ακράδαντα ότι θα βοηθήσει σημαντικά στην αύξηση των μεγεθών μας σε όλες τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες καθώς και, το κυριότερο, θα βελτιώσει και απλουστεύσει περαιτέρω την καθημερινή εργασία τους.
Γ. Κοπτσής: Η τάση στην αγορά είναι «Η ισχύς εν τη ενώσει»
Οι συνέργειες μεταξύ των εταιρειών και οι εξαγορές στην αγορά της διαμεσολάβησης θα συνεχίσουν να καταγράφονται και τα επόμενα χρόνια. Όπως εξηγεί ο κ. Κόπτσης οι εταιρείες τείνουν να συνενώνονται κάτω από πιο ισχυρά σχήματα. Μιλά επίσης για τα μεγέθη της INFOTRUST s.a. τη δύσκολη χρονιά της πανδημίας καθώς και για το στρατηγικό πλάνο της χρονιάς που διανύουμε. Το διαφοροποιό στοιχείο της Εταιρείας που την καθιστά ανταγωνιστική ως προς τους ανθρώπους του δικτύου είναι οι σχέσεις που έχει δομήσει με τους συνεργάτες της καθώς και τα εργαλεία και τα ψηφιακά μέσα με τα οποία στηρίζει τις εργασίες τους.
Πώς έκλεισαν τα μεγέθη της Εταιρείας σας το 2020 και ποιες προβλέψεις κάνετε για το 2021;
Το 2020 έφερε κάτι δυσάρεστο και πρωτόγνωρο αλλά βοήθησε να συνειδητοποιήσουμε πως με την τεχνολογία – αν την χρησιμοποιήσουμε σωστά – μπορούμε να γεφυρώσουμε τις αποστάσεις, να αυξήσουμε την παραγωγικότητά μας και να γεμίσουμε δημιουργικά το χρόνο μας. Ανέκαθεν αυτό που μας διέκρινε ως Εταιρεία ήταν η πρωτοπορία και η τεχνολογική καινοτομία που προσφέραμε στους συνεργάτες μας, όπως επίσης και η προσωποποιημένη ανάλογα με τις ανάγκες εξυπηρέτηση. Χρησιμοποιήσαμε τα πλεονεκτήματά μας και καταφέραμε μέσα στις αντίξοες συνθήκες του 2020 να παραμείνουμε πρωταγωνιστές στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση με καθαρά ασφάλιστρα άνω των 15 εκατομμυρίων ευρώ. Το 2021 μας βρίσκει σε πυρετώδεις προετοιμασίες και στην εφαρμογή ενός στρατηγικού σχεδιασμού που θα μας οδηγήσει στην κορυφή.
Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου
Γιώργος & Θρασύβουλος Σοφός: Η ανάπτυξη των δικτύων διαμεσολάβησης εδράζεται στην καινοτομία
Στον εκσυγχρονισμό της δόμησης των δικτύων διαμεσολάβησης μέσα από την αξιοποίηση της τεχνολογικής καινοτομίας και της δόμησης μακροχρόνιων σχέσεων με τους συνεργάτες αναφέρονται σε συνέντευξή τους οι Γιώργος και Θρασύβουλος Σοφός από την Sofos Insurance Agency.
Πώς έκλεισαν τα μεγέθη της Εταιρείας σας το 2020 και ποιες προβλέψεις κάνετε για το 2021;
Η ασφαλιστική αγορά προσαρμόζεται στις επιταγές της κοινωνίας και της οικονομίας και πλέον τα εναλλακτικά δίκτυα διανομής έχουν βρει τη γωνιά τους και το αντίστοιχο καταναλωτικό κοινό στο οποίο απευθύνονται. Το βέβαιο είναι ότι τα παραδοσιακά δίκτυα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, είναι υποχρεωμένα να εκλάβουν την εξέλιξη αυτή ως ευκαιρία και όχι ως απειλή. Ως ευκαιρία για εκσυγχρονισμό και διεύρυνση υπηρεσιών. Τα πρόσωπα και οι οργανισμοί που ασκούν ασφαλιστική διαμεσολάβηση οφείλουν στον εαυτό τους να εκσυγχρονιστούν, να προσαρμόσουν την καθημερινότητα τους στα νέα δεδομένα, να κατανοήσουν βαθιά τη νέα τάξη πραγμάτων. Να συμμαχήσουν και να συνεργαστούν μεταξύ τους, έχοντας όραμα τις μακροχρόνιες σχέσεις, τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας και τη βελτιστοποίηση των ανθρώπινων σχέσεων.
Η SOFOS Insurance Agency AE δραστηριοποιείται εδώ και 8 χρόνια στον τομέα της εξυπηρέτησης δικτύων διανομής ασφαλιστικών προϊόντων, διευρύνοντας έτσι στρατηγικά τις λειτουργίες που είχε έως τότε με τη μορφή του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και την direct διανομή ασφαλιστικών προϊόντων. Η είσοδος του οργανισμού στο συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς επετεύχθη έπειτα από προσεκτικά σχεδιασμένη επιχειρησιακή στρατηγική, η οποία βασίστηκε σε στέρεες εταιρικές δομές, στο σχεδιασμό παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και στις άριστες ανθρώπινες σχέσεις. Ο ρυθμός ανάπτυξης της Εταιρείας παραμένει υψηλός από χρονιά σε χρονιά με αποτέλεσμα ο οργανισμός να καταγράφει πλέον σημαντική θέση στην αγορά, καθώς το 2020 διοχετεύτηκαν στην αγορά ασφαλιστικά προϊόντα αξίας 22 εκατ. ευρώ και το 2021 προβλέπουμε να φτάσει τα 28 εκατ. μιας και στο 1ο εξάμηνο καταγράφει αύξηση 26,3%. Το παραπάνω αποτέλεσμα αποτελεί σημαντικό επίτευγμα και καθορίζεται από τη στρατηγική μας για συνεχή βελτιστοποίηση διαδικασιών, συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού και του δικτύου, διεύρυνση των υποδομών, αποκέντρωση αρμοδιοτήτων στα κατά τόπους υποκαταστήματα της Εταιρείας ανά την Ελλάδα και τη βελτιστοποίηση της επιχειρησιακής ευελιξίας. Όλα τα παραπάνω διασφαλίζουν τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου στις παρεχόμενες υπηρεσίες και την ευημερία της Εταιρείας.
Γ. Κιούκας: Οι συνεργάτες μας είναι η κινητήριος δύναμή μας
Για την πορεία της εταιρείας του το 2020-2021, τη φιλοσοφία πάνω στην οποία έχει δομηθεί το μοντέλο λειτουργίας και την τάση συνεργιών στην ασφαλιστική αγορά μιλά ο Γ. Κιούκας, Επικεφαλής του χαρτοφυλακίου Γενικών και Ειδικών Κινδύνων στην Cover Insurance.
Πώς έκλεισαν τα μεγέθη της Εταιρείας σας το 2020 και ποιες προβλέψεις κάνετε για το 2021;
Η Cover Insurance το 2020 διέγραψε δυναμική πορεία με θετικούς οικονομικούς δείκτες για την εταιρεία. Η παραγωγή έφτασε συνολικά στα 27 εκατ. ευρώ, με το 60% να αφορά στον κλάδο αυτοκινήτου και το υπόλοιπο 40% να αντιστοιχεί σε ασφάλιστρα από τον κλάδο ζωής – υγείας και τις γενικές ασφαλίσεις. Στόχευση παραμένει η παράλληλη ανάπτυξη όλων των κλάδων μέσω της συνεχούς επένδυσης στους συνεργάτες πολυεπίπεδα, με την παροχή ψηφιακών εργαλείων, την τεχνική στήριξή τους και την εκπαίδευσή – επιμόρφωσή τους. Το 2021 είναι επίσης μια εξαιρετική χρονιά για την εταιρεία με μεσοσταθμική αύξηση στο +7% .
– Σε τι διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη δικτύου συνεργατών, καθώς και στις παρεχόμενες υπηρεσίες σας;
Όλα αυτά τα χρόνια η Cover Insurance έχει δομήσει την λειτουργία και τη φιλοσοφία της πάνω σε ένα ανθρωποκεντρικό μοντέλο. Και αυτό είναι το στοιχείο που μας διακρίνει σε μεγάλο βαθμό στην αγορά, δηλαδή οι πολυετείς σχέσεις με τους συνεργάτες μας που στηρίζονται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και την αλληλοστήριξη. Σε αυτό το πλαίσιο συνεχίζουμε να επεκτείνουμε και το δίκτυό μας σε όλη την Ελλάδα, εστιάζοντας αυτή την περίοδο σε Στερεά Ελλάδα, Πελοπόννησο και Βόρειο Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή αριθμούμε άνω των 700 συνεργατών και μέσα στην επόμενη διετία ο προγραμματισμός μας είναι οι συνεργάτες μας να αυξηθούν κατά περίπου 200. Οι συνεργάτες μας είναι η κινητήριος δύναμή μας. Βασικός πυλώνας για την ανάπτυξή της εταιρείας είναι η εκπαίδευση των ανθρώπων του δικτύου σε όλο το ασφαλιστικό φάσμα και σε μεθόδους επικοινωνίας και τεχνικές πωλήσεων.
Επίσης έχουμε δημιουργήσει σημαντικές υπηρεσίες στους διαμεσολαβητές με τους οποίους συνεργαζόμαστε. Υπηρεσίες που τους δίνουν τη δυνατότητα να διεκπεραιώσουν άμεσα διαδικασίες και να παρέχουν τη βέλτιστη εξυπηρέτηση στον ασφαλισμένο. Ενδεικτικά αναφέρω ότι μέσα από το Portal οι συνεργάτες μπορούν να παρακολουθήσουν το χαρτοφυλάκιό τους , να έχουν τον έλεγχο των παραγωγικών τους στοιχείων, να τιμολογήσουν και να εκδώσουν άμεσα συμβόλαιο στον κλάδο οχημάτων, νομικής προστασίας, σκαφών κλπ, να στείλουν μαζικά ενημερώσεις μέσω sms ή email στο πελατολόγιό τους, να κλείσουν ηλεκτρονικό ραντεβού μέσω εισπρακτόρων του γραφείου, να έχουν πρόσβαση σε συγκριτικές αναλύσεις προγραμμάτων στον κλάδο ζωής και τις γενικές ασφαλίσεις. Αναμφίβολα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η πολιτική προμηθειών και επιβράβευσης του δικτύου, καθώς και τα ταξίδια που οργανώνει ετησίως η εταιρεία για τους συνεργάτες που “πιάνουν” τους παραγωγικούς στόχους.
Σ. Σικοτάκη: Η διεύρυνση εργασιών περνά μέσα από τα φυσικά δίκτυα
Το 2020 ήταν μια πρωτόγνωρη χρονιά για την οικονομία, την κοινωνία και κατά συνέπεια για την ασφαλιστική αγορά, η οποία έκλεισε με μία πτώση της τάξεως σχεδόν του 4%. Οι προκλήσεις που κληθήκαμε να διαχειριστούμε αυτή τη χρονιά ως Απόλλων δεν θα μπορούσαν να μας αφήσουν ανεπηρέαστους. Κατόπιν τούτου η Εταιρεία μας σε επίπεδο καθαρών ασφαλίστρων ακολούθησε την πτώση της αγοράς του κλάδου Αυτοκινήτου και κατέγραψε πτώση της τάξεως περίπου του 4,3%, όταν ο κλάδος Αυτοκινήτου υποχώρησε με βάση τα στοιχεία της ΕΑΕΕ κατά 5,7%. Αξιοσημείωτο για μας στην Απόλλων είναι ότι τόσο οι λοιποί Γενικοί Κλάδοι όσο και οι κλάδος Ζωής Και Υγείας σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 1,8% και 3% αντίστοιχα σε σχέση με το 2019, αυτό άλλωστε επιβεβαιώνει τη στρατηγική ανάπτυξης της Εταιρείας μας η οποία εστιάζει σε αυτούς τους κλάδους.
Στρατηγική θέση της Εταιρείας μας είναι ότι η ανάπτυξη και η διεύρυνση περνάει μέσα από τα φυσικά δίκτυα και συγκεκριμένα από τους «Επαγγελματίες» της αγοράς μας. Επιχειρηματική μας απόφαση είναι η δημιουργία και διατήρηση ενός, όχι πολυάριθμου, δικτύου συνεργατών, με συγκεκριμένα κριτήρια. Θέλω να αναφέρω ότι στόχος μας είναι ο συνεργάτης μας να αντιλαμβάνεται ότι μέσα από τη συνεργασία μας, γίνεται μέλος μιας ομάδας που συνεχώς «χτίζει» εργαλεία για τη βελτίωσή του.
Τα σημεία που έχουμε επικεντρωθεί και ταυτόχρονα μας διαφοροποιούν επιγραμματικά είναι:
- Απλούστευση και αυτοματοποίηση των χρονοβόρων διαδικασιών, έτσι ώστε ο συνεργάτης να μπορεί να κάνει πραγματικό παραγωγικό έργο, μέσω ειδικά σχεδιασμένων μηχανογραφικών εργαλείων.
- Παροχή κατάλληλης υποστήριξης και εκπαίδευσης, έτσι ώστε να αναπτύξει, όχι μόνο τις τεχνικές του γνώσεις αλλά να αποκτήσει και να βελτιώσει ικανότητες που του είναι απαραίτητες, μέσα από ενδεδειγμένες μεθόδους Αυτοβελτίωσης.
- Πρόγραμμα Mentoring, όπου ο συνεργάτης παίρνει επιτυχημένες πρακτικές και συμβουλές πώλησης, από καταξιωμένα στελέχη της πρώτης γραμμής της αγοράς.
- Συντονισμό ειδικών ομάδων εργασίας, που στόχο έχουν την εστίαση του συνεργάτη σε ειδικά προϊόντα ή ομάδες πελατών, π.χ. επιχειρηματικών κινδύνων ή προϊόντων δημιουργίας κεφαλαίου.
Ε. Μπουτάκης: Το δίκτυο πωλήσεων, πυλώνας ανάπτυξης της Contract
Στους βασικούς στόχους που επετεύχθησαν το 2020 από την Contract και το πλάνο ανάπτυξης για το μέλλον αναφέρεται ο Ευστάθιος Μπουτάκης, Επικεφαλής του Contract Network. Σε συνέντευξή του στο «am» κάνει λόγο για τις συγχωνεύσεις στην αγορά και την εξέλιξη του σύγχρονου διαμεσολαβητή.
Πώς έκλεισαν τα μεγέθη της Εταιρείας σας το 2020 και ποιες προβλέψεις κάνετε για το 2021;
Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες, μέσα στο 2020 πετύχαμε σημαντικούς στόχους σε όλες τις εταιρείες μέλη του CONTRACT NETWORK, κάποιους από τους οποίους θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε άλματα ανάπτυξης:
- Η υποβολή του φακέλου για την είσοδο της εταιρείας μας Contract AE στη Ν.Ε.Α. αγορά του Χρηματιστηρίου Αξιών Κύπρου (ΧΑΚ) ολοκληρώνεται εντός του καλοκαιριού και η ανακοίνωσή της, η οποία αναμένεται το Φθινόπωρο, την καθιστά ως τον πρώτο Έλληνα διαμεσολαβητή εισηγμένο σε Χρηματιστήριο.
Πέτυχε:
- αύξηση εσόδων 5,6%
- αύξηση χαρτοφυλακίου τόσο Ζωής όσο & Γενικών Ασφαλίσεων που ξεπερνά το 10%
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ