Μόνο με την επίδειξη της κάρτας ΚΤΕΟ από εδώ και στο εξής θα μπορούν οι οδηγοί να ανανεώνουν το Ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου τους!
Αυτό αποφάσισε το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προκειμένου να υποχρεώνονται οι οδηγοί να περνούν τα οχήματά τους από τεχνικό έλεγχο.
Η σχετική νομοθετική πράξη αναμένεται να ψηφιστεί μετά τα Χριστούγεννα.
Ο τεχνικός έλεγχος επί του παρόντος κοστίζει περίπου 40 ευρώ, ενώ σε περίπτωση που ο οδηγός συλληφθεί να μην έχει περάσει από ΚΤΕΟ το πρόστιμο ανέρχεται στα… 400 ευρώ!
Μετά τα 4 πρώτα χρόνια από την έκδοση της άδειας κυκλοφορίας το όχημα πρέπει να περνάei από ΚΤΕΟ κάθε δύο χρόνια, σύμφωνα με τη σχετική κοινοτική οδηγία.
Στην ίδια πράξη νομοθετικού περιεχομένου θα ενταχuεί ρύθμιση με την οποία ικανοποιείται το αίτημα της Ένωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδος, που μετατρέπει τη διαπίστευση των ΚΤΕΟ σε πιστοποίηση (που δεν έχει χρονοβόρες διαδικασίες), ώστε τα 56 δημόσια ΚΤΕΟ της χώρας να αποκτήσουν βεβαίωση της τεχνικής τους αρτιότητας.
ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΕΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΖΩ?
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ?
Το ίδιο θα έπρεπε να γίνεται στις μεταβιβάσεις των αδειών κυκλοφορίας, όπως σωστά (κατα την γνώμη μου) παρατήρησε στον ασφαλιστικο τύπο, στέλεχος σε γνωστη ασφαλιστική εταιρεία. Ετσι θα μειωνόταν σημαντικά ο αριθμός των ανασφαλίστων οχημάτων με αμοιβαίο κέρδος για όλους.
ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΗΜΑ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗ ΤΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ.
Αυτοί οι πελάτες που πληρώνουν με ταχυπληρωμή πως θα πληρώνουν μετά την εφαρμογή του νόμου?
Δείτε τι σκέφτηκε ο σοφός νομοθέτης για να διπλασιάσει τον αριθμό των ανασφάλιστων αυτοκινήτων !!!!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ! ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΠΛΗΡΩΜΗ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΚΤΕΟ??
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΑΝΕΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ??
ΕΔΩ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ Η ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΕΙΣ!
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΤΕΙ.
Α ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΑΣ ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ! ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ!
Βασικα θα πρεπει αν δεν αχουν ασφαλεια να μην τους περνανε στο ΚΤΕΟ και οχι το αντιθετο.
Να θυμίσω στους παλαιότερους, επί υπουργού Εμπορίου – τότε – Βάσως Παπανδρέου ( πριν 10ετία περίπυ ), θεσπίστηκε το μέτρο της βεβαίωσης της ασφαλιστικής εταιρείας ως προϋπόθεση για την παραλαβή των σημάτων κυκλοφορίας. Μετά από δύο μήνες και, πριν αποσταλλούν τα ειδοποιητήρια, καταργήθηκε η διάταξη.
Ελπίζω να μη συμβεί πάλι το ίδιο.
Δηλαδη χρησιμοποιουν τους ασφασλιστες για αναγκασουν τους ιδιοκτητες οχηματων να περασουν απο ΚΤΕΟ.
Για τα ανασφαλιστα οχηματα που κυκλοφορουν θα βρεθει καποια λυση;
Μηπως θα επρεπε να γινει το αναποδο;
Δηλαδή ότι δεν μπορεί να ελέγξει το κράτος το “φορτώνει” στις πλάτες άλλων. Πέραν του κόστους που θα επιβαρύνει όλους όσους εργάζονται στον χώρο των ασφαλειών , αναλαμβάνουμε και την ευθύνη για το αν ο έλεγχος μας έγινε σωστά ή όχι (ποιος ευθύνεται αν ο πελάτης πάρει την ανανέωσή του χωρίς να έχει περάσει ΚΤΕΟ?).
Επίδομα θα πάρουμε από κράτος για τον έλεγχο αυτόν???????
Ελλαδιστάν το μεγαλείο σου !!!
Θεωρώ ότι νομοσχέδια όπως αυτό που προωθείται από το Υπουργείο Μεταφορών είναι ημίμετρα και δεν λύνουν ουσιαστικά κανένα πρόβλημα.
Καλό θα ήταν να μελετήσουν διαδικασίες που εφαρμόζονται δεκαετίες τώρα σε κράτη όπως π.χ. Μεγάλη Βρετανία.
Συγκεκριμένα, ο κάθε οδηγός για να αποκτήσει το σήμα Τελών Κυκλοφορίας απευθύνεται στο Ταχυδρομείο και προσκομίζει,
α) Αδεια Κυκλοφορίας
β) Πιστωποιητικό ΚΤΕΟ εν ισχύ και,
γ) Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο αυτοκινήτου.
Πιστεύω ότι το παραπάνω σύστημα είναι ιδανικό διότι,
1) Η πλειονότητα των οχημάτων έχουν περάσει ΚΤΕΟ (κάθε χρόνο)
2)Ανασφάλιστα αυτοκίνητα σπάνια κυκλοφορούν.
Επομένως αν υπάρχει Πολιτική Βούληση πολλά προβλήματα μπορόύν να λυθούν.
ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ αντί μόνον η πολιτεία να κλείνει ασφαλιστικές εταιρείες, ας κοιτάξει να φέρει παόμοιο νομοσχέδιο προς ψήφιση με στόχο να ελαχιστοποιήσει τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα σε κυκλοφορία διότι έτσι θα βοηθήσει και στην εξυγειανση της ασφαλιστικής αγοράς.
ΕΔΩ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ: ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ 250.000-300.000 ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΝ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 15.000.000 ΕΥΡΩ, ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΨΙΛΑΔΟΥΡΕΣ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ. 1) ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΤΕΟ ΚΑΝΕΝΑ ΟΧΗΜΑ, 2) ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΧΗΜΑ, 3) ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ Η ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ! ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΡΟΠΟΥΣ ? ΔΕΚΑΔΕΣ.
Πρός Νικολάκο Χρύσανθο, και Μιχάλη:
Το καλύτερο θα ήταν, κάθε χρόνο με την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας (στα γραφεία Συγκ/νιών ή εφορίες μόνο),
να επιδεικνύεται το πιστοποιητικό ασφάλισης και ΚΤΕΟ.
Με ένα σμπάρο, τρία τρυγόνια.
Πάλι ο ασφαλιστής θα αναλάβει την αγγαρεία;
ΜΠΟΡΟΥΝ ΘΑ ΘΕΣΠΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗ
“ΟΠΟΙΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΤΕΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ”
“Μόνο με την Κάρτα ΚΤΕΟ
η Ανανέωση Ασφάλισης Οχημάτων!”
είναι ο τίτλος, ενώ σίγουρα θα έπρεπε να είναι: ” ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΤΕΟ”
Είναι νομίζω προφανές ότι (και) αυτοί οι κυβερνώντες απλά δεν ξέρουν ‘που παν τα τέσσερα’… ούτε κοινός νους υπάρχει ούτε τσίπα, μονίμως κάποιοι άλλοι να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά, να καλύψουν την ανικανότητά μας… ξερά και χλωρά μαζί στην πυρά, οι ‘ξύπνιοι’ απολαμβάνουν τα χρήματα που με ‘κόπο’ ‘εβγαλαν και οι βλάκες πληρώνουν τα σπασμένα. Παλιαότερα κάποιοι είχαν κότσια να πετάξουν κανενα γιαούρτι σε υπουργούς, τώρα και αυτοί (εμείς) ακόμη κουράστηκαν… δυστυχώς, τα πράγματα πάνε από το κα΄κό στο χειρότερο και ακόμη και οι θεοί φαίνεται να μας έχουν βαρεθεί… Καλές Γιορτές σε όλους!
“Με τη νέα ρύθμιση, που θα έχει ψηφιστεί έως τέλος του έτους, οι ιδιοκτήτες οχημάτων για να τα ασφαλίσουν θα πρέπει να προσκομίζουν το δελτίο Τεχνικού Ελέγχου από το ΚΤΕΟ, ενώ και για να περάσουν από τεχνικό έλεγχο θα πρέπει να προσκομίζουν το ασφαλιστήριο του οχήματός τους. Έτσι δεν θα κυκλοφορούν ανασφάλιστα και επικίνδυνα οχήματα στους δρόμους.”
Πηγή: https://www.hri.org/news/greek/eragr/2009/09-12-14_1.eragr.html#05
Άρα αυτό που πολλοί προτείνουν πιο πάνω, φαίνεται ότι θα εφαρμοστεί. Από πότε όμως θα ισχύσει; Έχει κανείς νεότερη ενημέρωση;
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΝΕ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ Ή ΜΗ ΕΛΕΓΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΑΡΚΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ. ΕΛΓΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΧΕΙΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΙΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΚΤΕΟ. ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ ‘Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ’? ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ 2010 ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ…. ΑΛΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΥΜΩΣΕΙ …