Με αύξηση κεφαλαίου ύψους 134 εκατ. ευρώ στηρίζει ο όμιλος Allianz τη θυγατρική του στην Ελλάδα, Allianz Ελλάς Α.Α.Ε., η οποία επιδεικνύει σθεναρές αντιστάσεις έναντι των συνεπειών της κρίσης, κερδίζοντας σημαντικά μερίδια στο σύνολο της αγοράς, αλλά και στους βασικούς κλάδους Ασφάλισης. Ειδικότερα, η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Allianz Ελλάς Α.Α.Ε. ενέκρινε την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, κατά 134 εκατ. ευρώ, ενισχύοντας έτσι την κεφαλαιοποίηση της θυγατρικής στην Ελλάδα.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε συνέχεια της απόφασης που έλαβε ο όμιλος Allianz, τον Μάρτιο του 2012, να συμμετάσχει στο πρόγραμμα εθελοντικής ανταλλαγής Ομολόγων Ελληνικού Δημοσίου, υποστηρίζοντας έμπρακτα τις προσπάθειες αναδιάρθρωσης του Ελληνικού χρέους και ανόρθωσης της Ελληνικής Οικονομίας. Στο πρόγραμμα αυτό, συμμετείχε και η Allianz Ελλάδος με ομόλογα ονομαστικής αξίας 300 εκατ. ευρώ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος & CEO της Allianz Ελλάδος, κ. Πέτρος Παπανικολάου δήλωσε σχετικά: «Συνεχίζουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας για κερδοφόρα ανάπτυξη εργασιών, παρέχοντας τη μέγιστη εξασφάλιση στους περισσότερους από 325.000 πελάτες μας και στις περίπου 2.000 οικογένειες εργαζομένων και συνεργατών της εταιρείας, στους οποίους παρέχουμε με συνέπεια ασφαλή επαγγελματική στέγη».
Η Allianz Ελλάδος επέδειξε και το 2011 αντοχές έναντι της ύφεσης που πλήττει την Ελληνική οικονομία, καταφέρνοντας, με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα για το σύνολο των δραστηριοτήτων της, να διατηρήσει σχεδόν αλώβητο τον κύκλο εργασιών της στα 233,6 εκατ. ευρώ και να κερδίσει μερίδια σε μια αγορά η οποία κινήθηκε έντονα πτωτικά. Στον κλάδο Γενικών Ασφαλειών ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 4,4% στα 121,3 εκατ. ευρώ με το σύνολο της αγοράς να κινείται πτωτικά κατά 6,5% και στον κλάδο Ζωής η Allianz Ελλάδος επίσης κέρδισε μερίδια, παρά την πτώση κατά 6% που σημείωσε η παραγωγή της στα 108,8 εκατ. ευρώ, δεδομένου ότι οι απώλειες της παραγωγής στο σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς έφθασαν πέρυσι το 7,9%. Ο κλάδος Ασφάλισης Αυτοκινήτου, αποτέλεσε σημαντικό μοχλό ανάπτυξης της εταιρείας καθώς κατέγραψε αύξηση κατά 10,1%, βασισμένος στα νέα ανταγωνιστικά τιμολόγια, καθώς και στις καινοτόμες υπηρεσίες που προσέφερε η Allianz Ελλάδος μέσω των προγραμμάτων της All For 1.
Τα μηνύματα του 2011 ήταν θετικά όμως και για τους δείκτες κερδοφορίας της Allianz Ελλάδος. Ειδικότερα, η εταιρεία εξασφάλισε λειτουργική κερδοφορία 18,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους και προ των προβλέψεων για απομείωση αξίας ομολόγων αυξήθηκαν πέρυσι κατά 40,4% έναντι του 2010, στα 13,2 εκατ. ευρώ.