H International Life, συνεπής στη δέσμευσή της για συμβολή στο δημόσιο διάλογο για τη βελτίωση των υπηρεσιών στο χώρο της Υγείας, υποστήριξε χορηγικά το 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Υγείας, με κεντρικό θέμα «Οικονομία και Υγεία σε κρίση: Αδιέξοδα και Υπερβάσεις», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 13-15 Δεκεμβρίου 2012, στο ξενοδοχείο Athens Hilton.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα τη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, όπου συμμετείχε με ομιλία ο Μιλτιάδης Νεκτάριος, Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Πρόεδρος της International Life AEAZ. Ο κ. Νεκτάριος κατέθεσε την άποψή του σημειώνοντας ότι «Το υφιστάμενο πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και των δημόσιων νοσοκομείων βασίζεται σε καλές προθέσεις, αλλά δεν υπάρχουν οι αντικειμενικές προϋποθέσεις για την επιτυχή υλοποίησή του». Πρότεινε, δε, την επεξεργασία ενός νέου πλαισίου συνεργασίας του δημοσίου τομέα με την ιδιωτική ασφαλιστική αγορά το οποίο θα μπορεί να βασίζεται στο «Γαλλικό Μοντέλο Υγείας». Το προτεινόμενο σύστημα θα οδηγήσει στη δημιουργία ενός νέου ισοζυγίου μεταξύ δημόσιας και ιδιωτικής ασφάλισης υγείας, με βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και δραστική μείωση των ιδιωτικών δαπανών υγείας που επιβαρύνουν τα νοικοκυριά. Οι δαπάνες αυτές είναι οι υψηλότερες στις χώρες του ΟΟΣΑ.
Τις εργασίες του συνεδρίου παρακολούθησαν στελέχη της εταιρείας, καθώς και πολλοί επαγγελματίες από το χώρο της έρευνας και της υγείας. Στελέχη επιχειρήσεων υγείας και ασφαλιστικών οργανισμών διατύπωσαν τις θέσεις τους σε θέματα όπως η αναδιάρθρωση του υγειονομικού τομέα, η συγκρότηση ενός σύγχρονου συστήματος υγείας, φαρμακευτική δαπάνη κλπ.
Η International Life αποτελεί τον πολύτιμο σύμμαχο του σύγχρονου πολίτη, προσφέροντας ευέλικτες και ποιοτικές λύσεις στο σημαντικό τομέα της ασφάλισης υγείας. Η ελληνική ασφαλιστική εταιρεία έχει αναπτύξει το ολοκληρωμένο Σύστημα Υπηρεσιών Υγείας “Εν Υγεία, το οποίο περιλαμβάνει προγράμματα που καλύπτουν την Πρωτοβάθμια (Εξωνοσοκομειακή) ή /και Δευτεροβάθμια (Νοσοκομειακή) περίθαλψη. Επίσης, παρέχει, μεταξύ άλλων, δωρεάν προνόμια, εκπτώσεις και υπηρεσίες που προσφέρονται στον πελάτη γρήγορα και άμεσα, χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, το Εν Υγεία System περιλαμβάνει Συντονιστικό Κέντρο Υπηρεσιών Υγείας που λειτουργεί 24 ώρες τη μέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα για τους πελάτες με πρόγραμμα δευτεροβάθμιας νοσοκομειακής περίθαλψης, καθώς και ξεχωριστή Γραμμή Υγείας για την εξυπηρέτηση των πελατών με πρόγραμμα πρωτοβάθμιας εξωνοσοκομειακής περίθαλψης. Παράλληλα, προσφέρει στους πελάτες της International Life δωρεάν ιατρικές επισκέψεις, διαγνωστικές εξετάσεις και άλλες επιπλέον παροχές, και εξασφαλίζει εκπτώσεις και ειδικά τιμολόγια σε συμβεβλημένα νοσοκομεία και σε συνεργαζόμενα διαγνωστικά κέντρα.