Μένω στο κέντρο της Αθήνας, πολύ κοντά στην πλατεία Συντάγματος. Ιδανικό μέρος για να μένεις, ειδικά αν είσαι εργένης και πολυάσχολος. Λιγότερο ειδυλλιακό για όσους θέλουν ηρεμία και εύκολο parking. Θα πίστευε λοιπόν κανείς ότι η περιοχή είναι ασφαλής – ότι λόγω Βουλής και πολιτικών γραφείων η αστυνόμευση θα είναι συνεχής και έντονη.
γράφει ο Νίκος Μωράκης
Μόνο που δεν είναι. Γιατί τα τελευταία αρκετά χρόνια που έχω επιλέξει να μένω σε αυτή την περιοχή – και να παρκάρω στις ανάλογες θέσεις μόνιμων κατοίκων – μου έχουν σπάσει το φινιστρίνι του αυτοκινήτου μου ουκ ολίγες φορές – κυρίως βραδινές ώρες για να πάρουν ό,τι βρουν. Από ψιλά και γυαλιά ηλίου μέχρι ζακέτα και το σεντόνι του σκύλου μου. Wtf?
Μάλιστα η συχνότητα των ζημιών στην αντικατάσταση του κρυστάλλου ήταν τέτοια που όταν ήμουν ασφαλισμένος στην Hellas Direct, η Ασφαλιστική με ενημέρωσε ότι στην ανανέωση δεν θα μου ασφάλιζαν ξανά το όχημα. Δικαίωμά τους. Στο σύστημα χτύπησα κόκκινο και πήραν τα μέτρα τους.
Όπως καταλαβαίνετε σε όλες αυτές τις περιπτώσεις κόστος αντικατάστασης από πλευράς μου δεν υπάρχει. Έχοντας φροντίσει να έχω κάλυψη θραύσης κρυστάλλων η εκάστοτε Ασφαλιστική μου πάντα φροντίζει να καλύπτει τα έξοδα. Εγώ το μόνο που κάνω είναι να την ενημερώσω για το συμβάν και στη συνέχεια να καλώ στην Carglass προκειμένου να κλείσω ραντεβού – συνήθως στο υποκατάστημα στον παράδρομο Λ. Συγγρού στη Νέα Σμύρνη που με εξυπηρετεί – για να γίνει η αντικατάσταση. Μάλιστα αν το κρύσταλλο δεν είναι άμεσα διαθέσιμο με ενημερώνουν ότι μπορώ να περάσω όποτε θέλω στις προβλεπόμενες ώρες λειτουργίας τους, για να μου βάλουν ένα plexiglass – ως προσωρινή λύση – για να μην κυκλοφορώ με σπασμένο τζάμι.
Την ίδια ακριβώς διαδικασία ακολούθησα δυστυχώς και την περασμένη βδομάδα που για ακόμα μια φορά έπεσα θύμα της κακής αστυνόμευσης του κέντρου. Ξύπνησα να πάω στη δουλειά μου και βρήκα το αυτοκίνητό μου ρημαγμένο. Ακολούθησα λοιπόν τη γνωστή διαδικασία. Έκλεισα το ραντεβού μου στο υποκατάστημα της Carglass και πήγα για να μου διορθώσουν τη ζημιά. Μόνο που αυτήν τη φορά ήμουν περισσότερο παρατηρητικός. Ο λόγος; Το Δελτίο Τύπου που η Carglass πρόσφατα είχε κοινοποιήσει στα μέσα μαζικής ενημέρωσης με το οποίο ενημέρωνε συνεργάτες και ασφαλισμένους ότι τηρούνται αυστηροί κανόνες απολύμανσης 46 σημείων! Έτσι χωρίς να γνωρίζουν την δημοσιογραφική μου ιδιότητα, είπα αυτήν τη φορά αντί να τους αφήσω το όχημα και να φύγω –το γραφείο μου είναι σε πολύ κοντινή απόσταση– να διαπιστώσω και μόνος μου τα όσα δήλωναν στην ανακοίνωσή τους.
Αφού λοιπόν παρέδωσα κλειδιά, ασφαλιστήριο συμβόλαιο και άδεια κυκλοφορίας για την τυπική γραφειοκρατία και ο υπάλληλος μου γνωστοποίησε όλα τα μικροχτυπήματα του οχήματος που προϋπήρχαν, φορώντας γάντια και μάσκα ξεκίνησε να απολυμαίνει το όχημα. Μου έκανε εντύπωση! Αφού πρώτα τοποθέτησε την ποδιά στο κάθισμα του οδηγού για να το μετακινήσει μέσα στο συνεργείο, στη συνέχεια ψέκασε και απολύμανε όλες τις επιφάνειες του οχήματος που είχε επαφή. Από το ταμπλό, το τιμόνι, το λεβιέ των ταχυτήτων και τα χερούλια εσωτερικά, μέχρι και όλες τις επιφάνειες εξωτερικά του αυτοκινήτου πλησίον από το πίσω δεξιά φινιστρίνι που έπρεπε να αντικαταστήσει. Και φυσικά εγώ από μέσα μου μετρούσα τα σημεία. Γιατί 46 όπως και να το κάνουμε είναι πολλά. Και τα μέτρησα όλα. Και τα 46! Για να είμαι ειλικρινείς δεν περίμενα να υπάρχουν τόσα πολλά εκτεθειμένα σημεία κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας – τυπικής κατά τα άλλα επισκευής. Μια διαδικασία που επαναλήφθηκε και κατά την παράδοση του οχήματος περίπου 15’ μετά.
Συνοψίζοντας έχω να δηλώσω ότι από την εμπειρία που είχα στο υποκατάστημα της Carglass Νέας Σμύρνης, έμεινα για ακόμα μια φορά ευχαριστημένος. Διότι τα καλά πρέπει να λέγονται. Πέρα από τον επαγγελματισμό, την αμεσότητα και την ευγένειά τους που κάθε φορά διακρίνω, αυτήν τη φορά αντιλήφθηκα και το πόσο σοβαρά και με υπευθυνότητα διαχειρίζονται την κατάσταση αναφορικά με τον Covid-19 και μπράβο τους!