O τουρισμός αποτελεί την βαριά βιομηχανία της χώρας. Η ανάπτυξή του είναι άμεσα συνδεδεμένη με την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών.
άρθρο του Νίκου Γεωργόπουλου, Cyber Risks Insurance Advisor MBA cyRM CDPO, Cromar Insurance Brokers LTD
H παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών απαιτεί γνώση για τις προτιμήσεις του πελάτη, γνώση η οποία θα προέλθει από τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων του.
Σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας «Ξενοδοχεία 2020» της εταιρείας Grant Thornton, οι απαιτήσεις των πελατών εξελίσσονται τόσο γρήγορα όσο και η ίδια η τεχνολογία των κινητών μέσων.
Για να μπορέσουν τα ξενοδοχεία να διατηρήσουν και να αυξήσουν το πελατολόγιό τους θα πρέπει να επενδύσουν σε τεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες με τη βοήθεια των οποίων θα παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες φροντίζοντας παράλληλα την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πελατών τους.
Το πιο συχνό περιστατικό παραβίασης ασφάλειας αφορά προγράμματα ransomware
Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) απαιτεί από τις εταιρείες μεταξύ άλλων από τα ξενοδοχεία:
- να έχουν εκπαιδεύσει κατάλληλα το ανθρώπινο δυναμικό τους,
- να έχουν λάβει τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας,
- να έχουν δημιουργήσει τις αναγκαίες πολιτικές για την προστασία των πληροφοριών,
- να σχεδιάζουν προϊόντα και υπηρεσίες λαμβάνοντας υπόψη την προστασία της ιδιωτικότητας,
- να ενημερώνουν τις αρμόδιες αρχές εντός 72 ωρών από τον εντοπισμό συμβάντος παραβίασης συστημάτων και απώλειας δεδομένων και τους πελάτες των οποίων τα δεδομένα χάθηκαν,
- να έχουν ορίσει υπεύθυνο για την προστασία των δεδομένων (Data Protection Officer) όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο,
- να έχουν πλάνο αντιμετώπισης περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας δεδομένων (Incident Response Plan) και
- να αποζημιώνουν τους πελάτες των οποίων χάθηκαν τα δεδομένα τους και υπέστησαν ζημιά.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο brokerstime.gr