Η Ατλαντική Ένωση, με αίσθημα ευθύνης και συμπαράστασης στους ανθρώπους που κινδύνεψαν τόσο οι ίδιοι όσο και οι περιουσίες τους, εντός των 10 πρώτων ωρών από την έναρξη της καταστρεπτικής πυρκαγιάς σε Αττική, Εύβοια αλλά και άλλες περιοχές της πατρίδας μας, προχώρησε στη λήψη των ακόλουθων μέτρων εξυπηρέτησης και υποστήριξης:
-
Δυνατότητα Άμεσης Επικοινωνίας με την Εταιρεία
Ενεργοποίησε τη δυνατότητα απευθείας κλήσης/ενημέρωσης μέσω του Συντονιστικού της Κέντρου, με τον αριθμό έκτακτης ανάγκης 10234 ή εναλλακτικά 210 7470001 όλο το 24ωρο κάθε ημέρα
Ενημέρωσε για τη δυνατότητα αυτή τους ασφαλισμένους των περιοχών που επλήγησαν μέσω μηνύματος sms, προτρέποντάς τους παράλληλα να επικοινωνήσουν και με τον ασφαλιστικό τους διαμεσολαβητή
-
Ενέργειες που αφορούν ασφάλιση Κατοικίας ή Επιχείρησης
Διάθεση άμεσης προτεραιότητας για περιπτώσεις ασφαλισμένων που οι περιουσίες τους επλήγησαν από τις συγκεκριμένες πυρκαγιές
Άμεσος συντονισμός με εξειδικευμένα γραφεία πραγματογνωμόνων για τάχιστη επιθεώρηση των ζημιών
Παροχή συμβουλών από πραγματογνώμονες και στελέχη του Κλάδου για την αμεσότερη ολοκλήρωση των διαδικασιών αποζημίωσης
-
Ενέργειες που αφορούν ασφάλιση Αυτοκινήτων
Προτεραιότητα στην εκτίμηση ζημιών με στόχο την άμεση πληρωμή αποζημιώσεων
Σε περίπτωση ολικής καταστροφής του οχήματος, έχουν συντονιστεί οι απαραίτητες διαδικασίες, ώστε να μην ταλαιπωρηθούν πιο πολύ οι συνάνθρωποί μας που έχουν βρεθεί σ’ αυτή τη δύσκολη θέση.
Ενημέρωση Συνεργατών Ατλαντικής Ένωσης για τα μέτρα υποστήριξης εξαιτίας πυρκαγιάς