Οι Ασφάλειες Αυτοκινήτων στη χώρα μας στα τελευταία δύο χρόνια έχουν αποκτήσει μια άλλη εικόνα που δεν ίσχυε ποτέ στο παρελθόν. Τα Ασφάλιστρα εισπράττονται πολύ πιο οργανωμένα και πολύ πιο αυστηρά, οι μειώσεις των Ατυχημάτων λόγω της μείωσης της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, το αυστηρό underwriting, ορισμένες έξυπνες κινήσεις μερικών εταιρειών να δημιουργήσουν τα δικά τους συνεργεία αυτοκινήτων, όπως έκανε πριν ενάμιση χρόνο η Ιντερσαλόνικα και πρόσφατα η Interamerican, μείωσαν αρκετά τα έξοδα του Κλάδου Αυτοκινήτων. Η EVIMA δημιούργησε μια θυγατρική εισαγωγής και εμπορίας ανταλλακτικών και επιβάλει το δικό της τιμολόγιο στις εργατοώρες των συνεργείων!
Μερικές Εταιρείες άρχισαν να παρουσιάζουν και Κέρδη ένα γεγονός που πριν μερικά χρόνια θεωρούταν ανέλπιστο στον κλάδο Αυτοκινήτων. Όλες σχεδόν οι Εταιρείες που προωθούν απευθείας Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων κατάφεραν να “βγάλουν” προμήθεια και για τους Διαμεσολαβούντες πολλοί από τους οποίους εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία, ιδίως οι Ασφαλιστές Ζωής, μιας και με μία απλή Σύσταση Κερδίζουν χωρίς να Επενδύουν καθόλου από το χρόνο τους. Αυτό βέβαια δεν άρεσε στους Πράκτορες και Μεγαλοπράκτορες που έχουν υποπράκτορες συνεργάτες για ένα λόγο: Οι Ασφαλιστές Ζωής που εισέρχονται μαζικά στις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων, μιας και τις βρίσκουν πολύ πιο εύκολες, γρήγορες και αρκετά κερδοφόρες είναι πολύ πιο επιθετικοί στις Ασφαλίσεις, γενικά από ότι είναι οι Πράκτορες, ιδίως οι μικροί! Στις αρχές του 2013 θα έχουμε αρκετά ενδεικτικά στοιχεία για να βγάλουμε περισσότερα ακριβή συμπεράσματα.